Enits Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2011 Fått øye på en and! Følger nøye med, har veeeldig lyst å sette ut etter den!
SiriEveline Skrevet 23. April 2011 Rapporter Skrevet 23. April 2011 Åååå! Det så ut som en flott tur! Og ser at dere koser dere
Enits Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2011 Åååå! Det så ut som en flott tur! Og ser at dere koser dere Ja det var kjempe deilig, selv om det hadde gjort seg med noen å gå med Blir trist å gi slipp på henne for hun er helt fantastisk
MegaMarie Skrevet 23. April 2011 Rapporter Skrevet 23. April 2011 Så flott Så veldig koselig ut! Gleder meg til å få hilse på Nala! Og da skal du få noen å gå tur med også!
Enits Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2011 Da dropper du hele prosjektet. Selv om det er trist for meg, så er det det beste for Nala
SiriEveline Skrevet 23. April 2011 Rapporter Skrevet 23. April 2011 Ja det var kjempe deilig, selv om det hadde gjort seg med noen å gå med Blir trist å gi slipp på henne for hun er helt fantastisk Det forstår jeg veldig godt! Men lover at du kan få låne Tinka når du kommer hit altså, bare å trene med henne og sånn Da dropper du hele prosjektet. En sånn fantastisk dag gjør ikke opp for alle de andre dagene da! Jeg er sikker på at Enits gjør det som er best for henne og Nala. Og det er jo et vel gjennomtenkt valg.
Kristiin Skrevet 23. April 2011 Rapporter Skrevet 23. April 2011 Så fin hun er, og en ordentlig søtt utrykk.
Enits Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2011 En gjenganger er å unngå å se mot kamera så jeg får jo aldri noen bilder der hun viser kontakt av noe slag
Enits Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2011 hva slags blanding er det? elghund, schafer husky og malamute =)
Hermes Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Bor dere på Liaflaten? Mine foreldre bor på Flaktveit, så vi er ute der en del. Kanskje et treff i Hjortland en dag? Kan sende en mld. om jeg skal ut der en helg.
Enits Skrevet 25. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2011 Bor dere på Liaflaten? Mine foreldre bor på Flaktveit, så vi er ute der en del. Kanskje et treff i Hjortland en dag? Kan sende en mld. om jeg skal ut der en helg. Bor på blindheim bodde på flaktveit frem til oktober ifjor Men nala flytter til nytt hjem om 6 dager. Blir trist, men jeg ser det er det beste for henne
Kaja Skrevet 25. April 2011 Rapporter Skrevet 25. April 2011 Så ut som en koselig tur! Skal du flytte nedover hit (østlandsområdet) Enits? I såffal er både Tesh og Cosmo disponible for turgåing, omgang med hund eller hva du måtte ønske
Enits Skrevet 25. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2011 Så ut som en koselig tur! Skal du flytte nedover hit (østlandsområdet) Enits? I såffal er både Tesh og Cosmo disponible for turgåing, omgang med hund eller hva du måtte ønske Nei, jeg skal nok bo i bergen, men kommer på besøk til oslo i juni, og da har labbis lovet meg et stort sonentreff så du er pliktet til å møte for jeg vil treffe deg og hundene!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar