Miriam Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så koselig dere må ha hatt det Ane, Ingvild og Fibi traff forresten Miriam og Josie på Oslo S (trodde du det var Solo siden du slapp henne bortil, Miriam?), så da var de nesten bittelitt på treff de også, da Her er det svært stille med pensjonisthund og guttehund, så det er synd vi ikke fikk til å komme. *Vil hoppe med Peggy* Ja, jeg glemte meg litt og så var jeg ikke helt sikker på hvem av dem det var Men du verden, så flink hun var! Hun sa jo ingenting hun! Hadde jeg ikke visst det fra før så hadde jeg aldri gjettet at hun ikke liker Josie Skylder litt på hodepinen som kom da jeg satte meg på bussen, der var varmeanlegget kaputt, og det var sånn ca 30 grader der inne. Hunden min er utladet, og her er mitt knippe med bilder fra dagen: Bare å låne bilder til blogger osv! Fikk ikke med meg navnene på hundene, men en av hundene til Iner: Mikke: Søte Tinka: Tesh: Sitte i fanget: Dobbel lengde shiba: Knertmonster: Yaris med det gode sovehjertet: Det var de jeg hadde Tok noen av Imouto når hun fant ut at frihet var fint, men de ble så rare fordi det ikke er mulig å ta flere bilder i slengen med den linsa jeg hadde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så fine bilder fra deg å Herlighet Yaris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Monica, du tar såå fine bilder! Vi hadde det helt strålende! Og vi gleder oss til å se mer bilder. Edit: Miriam tar også fine bilder! (Og vi kan godt se rømmende Imouto i alle fall en gang, altså). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Jeg får ikke sett de siste bildene til Monica Yaris ser bløøt ut, Bocca er kul! Og Mikke så vakker ut Skikkelig rød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så masse herlige bilder Så ut som et supert treff, i nydelig vær, og med deilige hunder Et lite spørsmål; Var dere like ved/bak Ekeberg skole? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så masse herlige bilder Så ut som et supert treff, i nydelig vær, og med deilige hunder Et lite spørsmål; Var dere like ved/bak Ekeberg skole? Jepp, den ligger litt bak mot høyre på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Jepp, den ligger litt bak mot høyre på bildene Da kjente jeg meg igjen, syns det var noe kjent med bakgrunnen på bildene jo! Gamle barneskolen min det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Hyggelig treff med alle damene. Og det var faktisk en annen mann som stakk hodet inn en liten stund, selv om "eieren" av han ikke så ut som hadde god nok innkalling på han hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Monica, du tar såå fine bilder! Vi hadde det helt strålende! Og vi gleder oss til å se mer bilder. Takk Jeg får ikke sett de siste bildene til Monica Yaris ser bløøt ut, Bocca er kul! Og Mikke så vakker ut Skikkelig rød! Her vises alle bildene mine, så prøve å oppdatere evt? Og ja, Bocca er kul. Lille hunden, store bitepølsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Hyggelig treff med alle damene. Og det var faktisk en annen mann som stakk hodet inn en liten stund, selv om "eieren" av han ikke så ut som hadde god nok innkalling på han hele tiden. Om du mener mannen i andre enden av Caius sitt bånd, tror nemlig du flirte litt i skjegget over "kan du bli ferdig med tekstinga og GÅ" kommentaren min, så er'n ikke min asså Men ellers har du helt rett, innkallingen er heller dårlig på den der, har jobbet med den i ca 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Takk for flott treff og fantastiske bilder folkens! Mine kommer også imorgen, men er ikke mange altså! Og takk for flotte kommentarer og Yaris-gullet *stolt* Han fikk knallsosialisering og har nå møtt hunder fra alle gruppene utenom 4 og 6, og det på første dagen hans med meg! (for de som fikk med seg at det ikke var noen terriere der, så dukket det opp en liten sort terrier valpsak og en voksen boston terrier når Monica123 og jeg pakket sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Om du mener mannen i andre enden av Caius sitt bånd, tror nemlig du flirte litt i skjegget over "kan du bli ferdig med tekstinga og GÅ" kommentaren min, så er'n ikke min asså Men ellers har du helt rett, innkallingen er heller dårlig på den der, har jobbet med den i ca 10 år Jeg måtte ta meg sammen for å ikke sprute ut i latter faktisk. Men den innkallingen var tragisk ja, men litt unnskyldt siden han ikke er din da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Neste gang er det bare å sørge for at jeg ikke er bortreist Men det så herlig ut, og nydelige bilder! Yaris får en ekstra av meg han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Neste gang er det bare å sørge for at jeg ikke er bortreist Men det så herlig ut, og nydelige bilder! Yaris får en ekstra av meg han. Denne påsken har du gått glipp av supert sonistreff og to klikkerdager i Hønefoss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Jeg måtte ta meg sammen for å ikke sprute ut i latter faktisk. Men den innkallingen var tragisk ja, men litt unnskyldt siden han ikke er din da. Du skulle ikke tatt deg sammen, et skikkelig latterkick hadde vært helt på sin plass nemlig Men den fulgte jo etter da...omsider.... :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Denne påsken har du gått glipp av supert sonistreff og to klikkerdager i Hønefoss! Jeg vet! (og jeg fant til slutt invitasjonen på face, jeg hadde til og med svart på den jeg, uten å huske det ) MEN, jeg har fått meg den supergjengen å trene med her jeg (du hadde vært så misunnelig), så jeg er ikke så lei meg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Du skulle ikke tatt deg sammen, et skikkelig latterkick hadde vært helt på sin plass nemlig Men den fulgte jo etter da...omsider.... :rolleyes2: Ha ha. Du må nok gjøre noe med belønningskvaliteten for å få litt hurtigere innkalling på han. Jeg vet! (og jeg fant til slutt invitasjonen på face, jeg hadde til og med svart på den jeg, uten å huske det ) MEN, jeg har fått meg den supergjengen å trene med her jeg (du hadde vært så misunnelig), så jeg er ikke så lei meg likevel Søren og. Og jeg som tenkte jeg skulle gni det inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Kjempefine bilder av flotte hunder! Det så ut som en kjempeflott dag! Og det været også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Ha ha. Du må nok gjøre noe med belønningskvaliteten for å få litt hurtigere innkalling på han. Hadde det ikke vært for at han hadde bilnøklene hadde jeg igrunn gitt f... Men skal huske det til neste gang, da kan jeg jo be en av de unge, vakre jentene gå foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Takk for et flott treff og her kommer fler bilder beklager hvis jeg ikke husker navnene på alle Caroline og Satea Grim og ? Grim Josie Knertmonstret Marvin Mikke Dele opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Peggy Sandra og Aiko Tesh Tibra Tibra og Caroline Tinka Yaris Yaris og Arla Arla Arla og Yaris Arla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Herlige bilder De salukiene uten navn er forresten Mocca og Qui hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Jeg har helt sinnsyke mengder bilder i bloggen som dere skal inn for å se på og kommentere der! Her er et LITE utvalg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Mange kjempeflotte bilder, Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Fine bilder! Gikk glipp av mye morro ser jeg Og helledusan, så skjønne bilder av valpene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar