Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd

SoppenCamilla

Recommended Posts

:lol: Du slo meg :banana:

Er vel det eneste jeg slår deg i - og jeg er litt usikker på om jeg skal være fornøyd eller ikke :lol:

I går hørte jeg på TV (i Påskenøtter tror jeg) at i Gardemoenområdet er det 24 grytehullsjøer. De kalles også "dødisgroper". Håper ingen soniser faller i en slik. :whistle:

Jepp, spennende geologisk område dette *nerde litt*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar

:icon_cry: er ikke med på sonentreff jeg tydeligvis :bye:

Ikke jeg heller :icon_cry:

Ey altså! Anette! Jeg er ikke i nærheten av topp 10 i akkurat nå-tråden! :frantics: Jeg føler at jeg har blitt satt i bås! :icon_cry:

:lol: :lol:

Gleder meg til fortsettelsen :ahappy: :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer vel egentlig å skrive det her, for idag fløy jeg over Gardemommeby (på vei hjem fra Narvik) og så etter mistenkelige mennesker, poser, soniser som trente i skogen, men eneste jeg så sikkert var Letohallen! (som var utrolig kul å se ovenifra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol:

Skikkelig bra bilde av JeanetteH som høvding. Så for meg neste stevne med en slik på hode *ler*

Ellers så kan jo jeg også furte litt, for jeg er bare et spørsmål i krimmen, jeg :(:icon_redface:

Du har en vanvittig fantasi, Soppen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg elsker detaljene du får med! :D Gleder meg allerede til morgendagens.. *Prøve å presse klokken til å gå fortere, men funker ikke å stirre hardt på den* :( Prøve igjen litt seinere!

”Næææh, så fine sløyfer, vi må ta bilde med alle samlet, med sløyfene!” sa Cattn. ”Unnskyld meg et øyeblikk først,” sa Emma. ”Det heter faktisk rosett, og ikke sløyfe! Sløyfe er de små firkanta båndene man får mens man er inni ringen, det!”

:icon_redface: Okiiida.. :P Haha.. Dumme Tante Cattn som bare sniker seg med på utstilling med kamera sitt :P (Har dog begynt å få med meg litt regler osv, utrolig nok :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!! Blaze ble endelig BIS :D

Men siden jeg både bestikker Caroline til å vinne, kommanderer alle rundt o.l. så må vel noen prøve å vippe meg av tronen snart? Eller kanskje alle er Zombier og jeg har full kontroll? Kanskje noen snart driver med the Imperius Curse på folk? :o

Satt i skogen å skakklo og mine treningsvenner skjønnte ikke noe der jeg omtrent trillet av stolen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette&Amiga 427

Only Blondie 376

Siri Eveline 375

LineSK 366

Enits 360

Raksha 353

Siri 322

labbis 321

JeanetteH 320

Ingvild 316

Topp 10 i Akkurat Nå. :P

Looooool! :lol: Skamme seg hardt eller noe slikt! Kanskje jeg burde få meg et liv?

Forøvrig elsker jeg krimmen! :D Den er ikke for lang, eller for kort, den kan både være langere de dagene du vil det, og kortere de dagene du må det! Jeg elsker høvding bildet av Jeanette og håper på flere slike! Syns forøvrig jeg skal få en litt større rolle i år enn i fjor, jeg er jo så aktiv i akkurat nå tråden :lol: I fjord ble jeg en kake liksom! I år har jeg stilt X'en som har rullet seg i en dam :P Kniis! VIL HA MER VIL HA MER!

Vurderer å la vær å lese helt til påsken er ferdig. Da får jeg masse på en gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppen, du er superb! :D Det finnes ikke ord for min nesegruse(for et weird ord!) beundring! Jeg fatter og begriper ikke at det går an å skrive så fengende og levende, men jeg er evig takknemlig for at du kan det! :ahappy:

Og YAY, vi ble 4BIS!! :D :D :D:lol: OG vi fikk være med i quizen, jo! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...