Gå til innhold
Hundesonen.no

Jodlevalper født!

Yodel

Recommended Posts

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Men du får nok flere kull etterhvert der du kan bruke it wasnt me :D

Tror det er leeeeenge til jeg har gått alfabetet rundt og havnet på I igjen.

Edit: Å komme fra A-I har tatt meg 13 år :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja, det hadde egentlig vært utrolig kult med element-navn også.. men "It wasn't me" er jo så kuult! Flere forslag til element-navn?

Pm sendt :ahappy:

Men hvorfor ikke bruk element navn på tre og It wasn't me på fjerde valpen. Det er jo et navn som godt kan være anderledes enn resten av temaet for å få en virkelig trøkk på navnet da. Ellers gratulere med fire søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh det er og noe ja :P men da tar du tre elementer og ett kult :D

Mja, jeg synes at det enten får bli 2 + 2 eller 4 elementer. Men da må jeg ha noen veeldig fine alternativer til "Earth" og "Water"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulerer med fire nydelige små! :wub:

It wasn't in the water

Illuminated water

Iteration of water (iteration: doing or saying again, a repeated performance, tenker som så at det da blir "repetering" av vann, resirkulering, altså, vann i en evig "sirkel", å gjenta seg selv(forhåpentligvis sine suksesser)?) :ahappy:

Inversing earth

Impact with earth

Imprint in earth

Improve the earth

Incantation to water (incantation: trylleformular, tryllesang, besvergelse)

Incapable in water

Inclination to earth

Indeed an earth elf

Ideally a water fairy

Indescribable earth

Indifferent to water

Inestimable to earth (inestimable: uvurderlig, som ikke kan måles)

Inheritance of earth (inheritance: arv, det å arve)

Intrigue of earth

Implicating water

Internal spirit of earth

Ideal of earth

Indeed an earthling

Intertwining with water

Impeccable to earth

If earth could choose

Imprint in icicles

In love with water

Idle water

Imagening earth (passer godt med Illusion of fire?)

Imbued with water

Intrigating water

Into hot water

Into immense earth/Immense earth/Immense water/Into immense water (immense: uendelig, enorm, umåtelig stor)

I am earth/I am water

Nei, nå må jeg gå og legge meg. :P:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde egentlig vært utrolig kult med element-navn også.. men "It wasn't me" er jo så kuult! Flere forslag til element-navn?

Pm sendt :ahappy:

Incontinent water? :innocent:

Prøvde å komme på noe ordentlig, men jeg eier ikke fantasti atm :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fire nydelige små.

Incredible Earth

Takk, og den vurderes :)

Masse gratulerer med fire nydelige små! :wub:

Indeed an earth elf

Ideally a water fairy

Internal spirit of earth

Indeed an earthling

Impeccable to earth

If earth could choose

Imprint in icicles

Idle water

Imagening earth (passer godt med Illusion of fire?)

Into hot water

Takk for masse flotte forslag! Lot favorittene stå igjen :)

Incontinent water? :innocent:

Prøvde å komme på noe ordentlig, men jeg eier ikke fantasti atm :aww:

:lol:

I rock your (evt.the) Earth

Incredibly dry (altså mangel på vann, det er jo litt ørkendyr det her :P)

Jeg må snart treffe noen sånne her, så jeg kan gjøre meg opp min egen mening om rasen :whistle:

Det er bare å komme på basseluskbesøk! Her er det åpent hus i Juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, jeg kommer til å bli så sjalu på anebanana fremover :o Hadde egentlig ikke sett for meg deg med Basenji da :lol:

Ellers syns jeg du skal ha 2 + 2 navn :aww: "It was'nt me" og "Itchy paws" :D

Sorry dobbelpost, så ikke denne før nå. Fnis, Anebanana høres ut som en super basenjiperson :)

2 + 2 vurderes fortsatt. *Tenke videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på at anebanana er :ahappy: Jeg bare tenkte på hvem som har skreket høyest i valpetrådene dine før, så er ikke anebanana en jeg husker som har gjort det :P Hehe. Men det er bra om en av de havner der, for Ane er flink til å ta bilder og da får vi masse fine bilder av rynkebassen :wub::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på at anebanana er :ahappy: Jeg bare tenkte på hvem som har skreket høyest i valpetrådene dine før, så er ikke anebanana en jeg husker som har gjort det :P Hehe. Men det er bra om en av de havner der, for Ane er flink til å ta bilder og da får vi masse fine bilder av rynkebassen :wub::D

Fnis, nei skal vi dømme etter det synes jeg du kan få deg en basenji snart også altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går stille i dørene, tenk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, nei skal vi dømme etter det synes jeg du kan få deg en basenji snart også altså :lol:

:icon_redface: Jeg vil jo gjerne ha NÅ, jeg. Men desverre så må nok noen av oss være litt fornuftige her, eller hva, Raksha? :lol: Drømmer om at kjæresten en dag kan se likheten mellom en Shiba og en Basenji, jeg da :aww:

Jeg går stille i dørene, tenk! ;)

Det er jo kjedelig, da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Jeg vil jo gjerne ha NÅ, jeg. Men desverre så må nok noen av oss være litt fornuftige her, eller hva, Raksha? :lol: Drømmer om at kjæresten en dag kan se likheten mellom en Shiba og en Basenji, jeg da :aww:

*fnis* Er superfornuftig jeg, skal ikke ha basenji fra dette kullet jeg. Heller ikke neste. :innocent:

Anebanana blir en kjempeflott basenjieier! :D Og da skal lille jodlern sosialiseres med galskapen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på valpebesøk, og spist lunch sammen med Mille & Lunas deleiere. Selvom valpene var søte nok til å spises opp stod ikke Hot Dogs på menyen:

260156_10150206738682693_543512692_7574106_1262422_n.jpg

Luna syntes det var den største selvfølge at våre barn og hennes barn kunne få snuse på hverandre:

262131_10150206738537693_543512692_7574101_248568_n.jpg

255056_10150206738627693_543512692_7574104_6283932_n.jpg

263901_10150206738717693_543512692_7574107_5749427_n.jpg

Hjemmesiden oppdatert med plenty valpebilder- og babybilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, tispe 1 (og tri hann) har et lite favorittstempel hos meg også i øyeblikket, men jeg tror det har endel å gjøre med at iallefall tipse 1 er veldig fordelsaktig tegnet, og det har mye å si på dette stadet. Eksteriøret ellers er det jo ikke så lett å si noe om. SKal bli spennende å se om noen uker når de har kommet seg blitt bedre opp på beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...