Gå til innhold
Hundesonen.no

Jodlevalper født!


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 361
  • Created
  • Siste svar

icantgetyououttamamind

ithinkicanithinkican (fra the little engine that could :) )

icantgetenuffofubaby

immalilbitcrazyforthewind

icanhearyasayyodeleeoohoo

illgivayasumchills

itsybitsyteenyweenyyellowwrinklydotbasenji

Blir slike for lange kanskje. Iallfall den siste sikkert.

Inspirert av Mari:

IthinkIcandance (So you think you can dance, liksom) :P

Impression (=inntrykk, eller imponert)

eller som del av setningsnavn; "impress you all"

illuminate (lyse opp)

Dø litt mer på seg av nok en haug geniale navn.

IthinkIcanIthinkIcan var jo bare herlig!

Hva synes forøvrig sonen? Med eller uten mellomrom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø litt mer på seg av nok en haug geniale navn.

IthinkIcanIthinkIcan var jo bare herlig!

Hva synes forøvrig sonen? Med eller uten mellomrom??

jeg synes uten mellomrom, da tar det litt tid før man faktisk hører hva det står :lol:

mange geniale navn folk har kommet med, moro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø litt mer på seg av nok en haug geniale navn.

IthinkIcanIthinkIcan var jo bare herlig!

Hva synes forøvrig sonen? Med eller uten mellomrom??

Jeg tenker at det spørs på om du kjører med eller uten mellomrom på hele kullet? Det er best å ha det litt helhetlig tenker jeg, mellomrom på alle eller ingen. :) Og om du kjører uten mellomrom tenker jeg at du bør ha bare små bokstaver på hele navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige navn. Jeg sucker på slikt, så jeg skal la vær å legge meg ut i navneforslag. Men, jeg kom til å tenke på en ting. Si at du er på ustilling, å en av valpene i dette kullet skulle bli plassert i gruppefinalen, vil det ikke da være vanskelig for mikrofonmannen å lese opp disse navnene når de skal stå sammenhengende? Bare lurer på om du har tenkt på det, liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige navn. Jeg sucker på slikt, så jeg skal la vær å legge meg ut i navneforslag. Men, jeg kom til å tenke på en ting. Si at du er på ustilling, å en av valpene i dette kullet skulle bli plassert i gruppefinalen, vil det ikke da være vanskelig for mikrofonmannen å lese opp disse navnene når de skal stå sammenhengende? Bare lurer på om du har tenkt på det, liksom. :)

Fnis, ja- det er jo det som er halve moroa! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uten mellomrom er klart kulest- men det blir liksom litt mer ordentlig med mellomrom. Det er forøvrig klart jeg kjører samme kurs på hele kullet :ahappy: !

Kjør uten du. Ånkli schmånkli. Oppretteren til en av mine amerikanske bulldogger har my little pony tema på et av sine kull. Teesa Tiddlywinks, Rainbow Dash, Cutie Swirlypop, Prince Cuddles etc. Det er kult på sånne killedogs det! Respec'. :)

Tror jeg er konservativ og stemmer for med mellomrom, evt uten mellomrom men med store bokstaver foran hvert ord. :aww:

Nah. Live a little! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige navn. Jeg sucker på slikt, så jeg skal la vær å legge meg ut i navneforslag. Men, jeg kom til å tenke på en ting. Si at du er på ustilling, å en av valpene i dette kullet skulle bli plassert i gruppefinalen, vil det ikke da være vanskelig for mikrofonmannen å lese opp disse navnene når de skal stå sammenhengende? Bare lurer på om du har tenkt på det, liksom. :)

Hahaha! Det tenkte jeg også på og nettopp pga det mååå det være uten mellomrom :lol: Tenk så morsomt da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund hvis navn ikke er så lett å uttale for enkelte - jeg trodde det var lett, men de fleste stammer og stotrer, snubler og brekker tunga. Og jeg synes ikke det er så innmari morsomt, jeg vil jo gjerne at folk skal vite hvilken hund som ropes opp og vite hva den heter. Så jeg stemmer for mellomrom.

Jeg ser også mange italiere kjører den stilen på navn, og jeg har personlig aldri helt hatt sansen for den. Men det er jo smak og behag. Jeg tror kanskje Yodel og jeg har litt forskjellig smak på navn av og til, selv om vi også kan like noen av de samme navnene. Det er vanskelig, navn er i hvert fall for meg noe som skal bety noe (duhu...) og jeg legger tid og energi i å finne gode navn til valpene. De skal ikke hete hva som helst. Og da blir navn veldig personlig, og dermed synliggjør det jo forskjellig smak og preferanser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaos. Mobilnettet er nede, og mangelfull tlf kontakt vanskeliggjør det meste. Vi var egentlig på Bogstad i forbindelse med spesialutst. Fødselen er i gang hos deleier på Hamar. Riene er sterke nå- Jeg er på vei. Har kun kontakt med deleier pr sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Yodel og skal hilse og si at det er kommet 4 valper, en tricolor hanhund og tre røde tisper (om jeg hørte riktig). De tror hun er ferdig nå, men ikke helt sikre. Alt har gått fint såvidt jeg skjønte. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...