Enits Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 BA har lagt ut noen bilder her. Ser ut til å være soniser på ett par av de. Synnøve og Cattn på bilde 16 hvertfall Flere kjente ikke jeg igjen
Anette Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Synnøve og Caroline! (nå har vi bildebevis på at hun er i godt hold )
Enits Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Synnøve og Caroline! (nå har vi bildebevis på at hun er i godt hold ) Hvem av de er Caroline????? Cattn er hun til høyre for synnøve =)
Ingvild Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Synnøve og Caroline! (nå har vi bildebevis på at hun er i godt hold ) Eller i god behold, i alle fall Masse fine bilder!
Anette Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Hvem av de er Caroline????? Cattn er hun til høyre for synnøve =) Hun sitter til venstre
Enits Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Hun sitter til venstre Ahh.. Jupp, da er hun i godt hold, og i god behold!
Yodel Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Fine bilder Kan jeg stjele bildet av Foxy Roxy?
MegaMarie Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2011 Fine bilder Kan jeg stjele bildet av Foxy Roxy? Ja, det kan du Ikke noe bra bilde, men tenkte du ville se det, så da måtte jeg jo laste opp
GunhildM Skrevet 10. April 2011 Rapporter Skrevet 10. April 2011 Meg med labbisen Pia i ringen Stakkar hunden min som er for tynn... :rolleyes2: Men det var da gøy å være der og få møte dsg + Ikke og Cita
Hermes Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Ingen settere (eller andre unghunder) jeg kjenner har ligget særlig stille, utenom gamlemor som jeg vokste opp med, da hun var gammel og sårbeint. Jeg føler generelt at de fleste hundene blir roligere enn normalt i en slik setting. Og det er ganske logisk, da hundrevis av hunder i et relativt sett lite lokale innebærer at man må passe seg. Hunder er konfliktsky, og i en situasjon hvor det fort kan bli konflikt vil man trå ekstra varsomt. Men så klart, individuelle forskjeller er det jo.
SandyEyeCandy Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Det er nok vel så mye at de blir helt overvelda av inntrykk. Mio, broren til min Aiko, er en bæljebass av en tenåringsgutt som er ekstremt usikker og bøllete i møte med andre hunder. Men på utstilling kan jeg ta han ut av telt og buksere han gjennom ekstremt trange korridorer fulle av folk og hunder, og han leer ikke på et øre engang. For øvrig, kjempefine bilder som alltid, Blondie og Riot!
rottmaneier Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Fine, Fine Strix Enig BIR ble han også (igjen)
Emilie Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Mange flere bilder fra NKK Bergen i bloggen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar