Kristiin Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Noen som blir med på trening nå i til uke? Nå som det har blitt litt bart igjen Kanskje jeg får fikset rallyskilt om noen vill prøve det, igjen, men har ikke støtter da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Om det passer så kommer vi Men vi trener ikke rally da, bare vanlig lydighet - og sosialisering med snille hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Er det noen av dere som trener mot konkurranse eller konkurrerer i lydighet? Jeg har litt nylig for sansen for lydighet, og jeg tenkte det hadde vært artig og gått igjen om et kl.1 program. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Jeg trente inn kl1 med Freya, men det var etter de gamle reglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Jeg er med! Og jeg trener lydighet (selv om det har vært litt dårlig med trening i det siste...) Og jeg kan godt ta en gjennomgang på hva som skal med i kl 1 hvis du vil det kristin Kan ta med hinder også hvis noen minner meg på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Jeg trente inn kl1 med Freya, men det var etter de gamle reglene. Gamle, nye? Jeg visste ikke noe om det, jeg er skikkelig grønn på lydighetsregler Jeg er med! Og jeg trener lydighet (selv om det har vært litt dårlig med trening i det siste...) Og jeg kan godt ta en gjennomgang på hva som skal med i kl 1 hvis du vil det kristin Kan ta med hinder også hvis noen minner meg på det Det hadde vært supert! Med både gjennomgang og hinder Når passer det for folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 For meg spiller det ingen rolle så lenge det ikke er onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Rema 1000 på moholt / gamle bohus var der jeg trente idag når jeg møtte Dratini, stor og fin plass og lite trafikk. Sånn tips til hvor man kan trene søndager iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 aha! Visste ikke at det var så bart der nå, bor jo like at med :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Vi blir gjerne med hvis det passer sånn Er helt amatører da, og trener kun "hobbylydighet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Angående rallyskilt-støtter. Billige ringpermer fra Clas Ohlson kan brukes, lim en pastpose på forsiden som du putter skiltet i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Gamle, nye? Jeg visste ikke noe om det, jeg er skikkelig grønn på lydighetsregler Det hadde vært supert! Med både gjennomgang og hinder Når passer det for folk? Det er nye regler i lp i år. Ikke sånne voldsomme forandringer, men noen øvelser i hver klasse er endra og det er blitt litt mer "logikk" i form av at øvelsene bygger bedre på de fra klassen under Men da skal jeg prøve å huske hinder. Jeg har ikke trent hinder i det hele tatt i vinter, så det er på tide å ta frem igjen uansett. Det passer ikke mandag, og helst ikke onsdag, men bortsett fra det kan jeg hele uka. Vi blir gjerne med hvis det passer sånn Er helt amatører da, og trener kun "hobbylydighet" Hva du trener spiller ikke så stor rolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Vi har lyst til å se på! Hvis ikke vi blir i veien da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Det er vell ikke noe problem, forstyrrelser er bra for oss som trener, iværtfall for vår del :-) Hva med torsdagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Det er vell ikke noe problem, forstyrrelser er bra for oss som trener, iværtfall for vår del :-) Hva med torsdagen? Torsdag fra kl 15 og utover kvelden passer fint for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Det er vell ikke noe problem, forstyrrelser er bra for oss som trener, iværtfall for vår del :-) Hva med torsdagen? YAY Torsdag passer godt for oss også. Bare bestem et tidspunkt, så skal vi "forstyrre" vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Kl 17 på Statoil på Rotvoll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Er nok mye mindre folk nedpå Rotvoll enn på Moholt på en torsdags ettermiddag ja Lettere for oss å komme oss dit også, men stiller uansett sted altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Kjøpesenterparkeringsplass funker bare på søndager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Kl 17 på Statoil på Rotvoll? Passer bra for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Passer bra for meg Meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Torsdag kl 17, på Statoil på Rotvoll altså. Passer fint for meg. Kommer kanskje en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Kanskje eg og stikker innom en tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Kanskje eg og stikker innom en tur... Du må komme så jeg får se hvor stor Fredrik har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts