Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser en påskekrim ut?


SoppenCamilla

Recommended Posts

IKKE FÅ SÅ HØYE FORHÅPNINGER!

Jeg bare leker litt med tanken, og kanskje dere kan gi meg noen tips og inspirasjon (Siris idè om Facebook-fangruppe hadde vært den beste inspirasjonen altså, bare så dere vet det)!

Hvordan tenker dere at en påskekrim skal være? Julekrimmen ble.. Vel, litt blodig da, kan man si. Var det gøy nok til å gjentas? Jeg føler ikke det. Jeg tenker at påskekrim er EN ting som må løses. Liksom påskemysterium som er på melkekartongen, som man leser og leser, og tenker, og det dumme svaret står ikke der, man må enten finne det ut selv og sende inn for å vinne premier, eller vente til ETTER påske! :frantics:

Eh, ja.. Uansett.. Noen tanker? Innspill? Anything? Jeg har NOEN små, flyktige tanker selv altså, og jeg lover ikke at alt som kommer med her, blir med i en EVENTUELL krim/mysterium.

Funka det greit i fjor med et låst emne, og en kommentartråd, syns dere?

Hilsen KrimSoppen :twisted:

Pskehare.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konseptet fra julekrimmen var genialt, og egen stengt tråd fungerte utmerket det :). Jeg er jo lett å glede da, så jeg lar meg underholde av det meste :D. Jeg vet - lite konstruktive innspill herfra akkuart nå.. kanskje jeg blir mer kreativ om jeg kjøper meg ei flaske rødvin neste helg? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha det blodig. Vil ha det underholdende (morsomt), inkluderende (handler om Sonen) ooog mindblowing *ler* Egentlig bare lett, god underholdning hvor man får godfølelse og kanskje må bruke de små grå litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Dere setter tankeprossessen i gang selvom dere tror dere ikke bidrar med noe, altså! Flinke, er dere. Tenk på at det er opp til DERE å få i gang fantasien skikkelig, da. Den skal jo ikke vare så lenge denne gangen, påska er jo ikke så lang. :P

Også ja, alle må jo få lov til å ha stått opp fra døden, siden det må være noen med i greia også EVENTUELT. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Dere setter tankeprossessen i gang selvom dere tror dere ikke bidrar med noe, altså! Flinke, er dere. Tenk på at det er opp til DERE å få i gang fantasien skikkelig, da. Den skal jo ikke vare så lenge denne gangen, påska er jo ikke så lang. :P

Også ja, alle må jo få lov til å ha stått opp fra døden, siden det må være noen med i greia også EVENTUELT. :P

Vi har ikke forhåpninger i det hele tatt nå altså :lol: Skribenten vår :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskekrim hadde vært veldig, veldig koselig altså - du skriver råbra! Jeg tør ikke se påskekrim på TV, så det hadde i så fall blitt mitt første år med en krim jeg sikkert tør å følge fra dag til dag :aww:

For øvrig: Bestikkelse

Dårlig gjort! :getlost: Kommer til "Logg inn på Facebook," jo. Og der er jo ikke jeg. :(

Kan godt dø av nysgjerrighet, jeg. (+furteleppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Påskekrim må vi ha!

Jeg likte også opplegget med en stengt tråd med selve påskekrimmen og en kommentar tråd.

Kanskje ikke så blodig denne gangen, nei. Noen drap på det selvsagt være, men jeg tenker at det meste må være slike grublerier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...