Siri Skrevet 12. Mars 2018 Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 Akkurat nå, Teserere skrev: Lam er det beste jeg vet! Prøvde salte lammestykker av bringe eller bog, og det var jo som pinnekjøtt bare mer kjøtt og mindre ben! yummy! Jeg er også veldig glad i lam, og det blir fort veldig likt pinnekjøtt i smak, bare med mer kjøtt. Sånn var det med den lårskiven her også Har ei venninne som ofte legger ned fårikålkjøtt i saltlake og lager saltkjøtt av det - med samme tilbehør som til pinnekjøtt. Det er også knallgodt 1 Siter
Snoffe Skrevet 15. Mars 2018 Rapporter Skrevet 15. Mars 2018 I dag har vi spist fiskeburger Mamma kom innom med hjemmelagde fiskekaker som var himmelsk god. Hadde til salsa, rødløk, tomat og agurk. Ja, og burgerbrød. Også lagde vi litt pomes frites i air fryeren. Elsker air fryeren, da får man kjempe gode pomesfrites uten alt fettet Siter
QUEST Skrevet 15. Mars 2018 Rapporter Skrevet 15. Mars 2018 Akkurat nå, Siri skrev: Taffelsticks... Ingen kan beskylde deg for å være krevende i matveien.. Siter
Siri Skrevet 15. Mars 2018 Rapporter Skrevet 15. Mars 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Ingen kan beskylde deg for å være krevende i matveien.. Enkel sjel.. osv Siter
Siri Skrevet 17. Mars 2018 Rapporter Skrevet 17. Mars 2018 @QUEST Jeg bare nevner det... Dagens middag på Grønsvebakken var altså hjortebiff m sopp, stekt asparges og stekte aspargesbønner - og pastinakkpuré... og selvsagt en feit og god viltsaus. Fulgt av en årgangscola For tenk. 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 17. Mars 2018 Rapporter Skrevet 17. Mars 2018 Vårruller. Mamma hadde tatt med seg takeaway. Siter
Snoffe Skrevet 17. Mars 2018 Rapporter Skrevet 17. Mars 2018 Klarte ikke bestemme meg, så ble stekt ris og fish & chips Er igjen nok stekt ris så da blir det også til frokost og lunsj i morgen Siter
Lillekrapyl Skrevet 19. Mars 2018 Rapporter Skrevet 19. Mars 2018 Valgets kval. Wienerpølser i lompe, eller risgrøt? Siter
QUEST Skrevet 19. Mars 2018 Rapporter Skrevet 19. Mars 2018 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Valgets kval. Wienerpølser i lompe, eller risgrøt? Finnbiff Siter
Snoffe Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Ost, kjeks og spekeskinke til middag Siter
Debbie Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Jeg husker at før hadde vi kjøttpudding med tomatsaus til. Den smakte og føltes som litt tjukk tomatsuppe. Finnes ikke det lenger? Jeg har lett i flere butikker- noen som vet om noen som har det? Så til middag i dag ble det kjøttpudding med fløtesaus Siter
Ingidano Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 2 minutes ago, Debbie said: Jeg husker at før hadde vi kjøttpudding med tomatsaus til. Den smakte og føltes som litt tjukk tomatsuppe. Finnes ikke det lenger? Jeg har lett i flere butikker- noen som vet om noen som har det? Så til middag i dag ble det kjøttpudding med fløtesaus Toro har en tomatsaus, kan det være den du mener? Husker vi hadde den til bayonneskinke. 1 Siter
Debbie Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Akkurat nå, Ingidano skrev: Toro har en tomatsaus, kan det være den du mener? Husker vi hadde den til bayonneskinke. Det er nok den, men jeg finner den ikke på Kiwi, rema 1000 eller Spar.. Siter
Lillekrapyl Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 Ble kjøttboller på IKEA igår, og i dag blir det pizza fra IKEA Siter
Ingidano Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 10 hours ago, Debbie said: Det er nok den, men jeg finner den ikke på Kiwi, rema 1000 eller Spar.. Kanskje du må på Meny eller tilsvarende butikker med større utvalg? Ellers er det ganske enkelt å lage tomatsaus fra bunnen. 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 12 timer siden, Debbie skrev: Det er nok den, men jeg finner den ikke på Kiwi, rema 1000 eller Spar.. Spar skal ha den - https://nettbutikk.spar.no/varer/middagstilbehor/sauser/pastasaus/tomatsaus-7037610014045 - du kan jo evnt høre om de kan ta inn? 1 Siter
Siri Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 Stekt falukorv med oljepenslet brød m krydder, og en lett salat til. Sommerkroppen 2018 here we come... ehhhhhhh... Siter
Snoffe Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 Stekt torsk, stekte poteter, grønn pesto og en enkel salat av tomater, agurk og rødløk Veldig godt Siter
Mardina Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Skrevet 21. Mars 2018 Pytt i panne med ekstra løk, litt squash og litt skinkebiter... Siter
Lillekrapyl Skrevet 22. Mars 2018 Rapporter Skrevet 22. Mars 2018 Idag blir det kjøttboller med poteter og fløtesaus. Skal prøve den nye sausbasen til Toro. Siter
Recommended Posts