Kaisen Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Samboer er på pub og ser fotball i kveld, så da blir det en ristorante pizza jeg fant i fryseren Siter
xxx12345 Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 I dag blir det helstekt kylling, sellerirot- og pastinakkpure, dampet babyasparges, og stekt sopp, med aioli Siter
Stine Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Samme som igår, oppvarmet. Ikke fryktelig nam egentlig... Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Skal lage lammegryte igjen, kjøpte en stor pose lårskiver og puttet i fryseren for et par uker siden. En lårskive blir lammegryte nok til minst to dager. Siter
Malinka Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Makaroni med revet ost og litt krydde over var ganske kjip middag i går, så i dag kjøpte jeg med en porsjon ferdig lasagne når jeg likevel måtte på butikken. Og siden den er i en ganske lett pappform så har Lady gått rundt hele gulvet her for å spise restene i morgen har jeg planer om å klare å legge litt mer innsats i matlagingen. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Bellare Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Blir vårrullar med storfekjøtt og salat som tilbehør i dag. Enkelt og greit Mens i morgon blir det ytrefilet av storfe hos pappa, fint å bli invitert på god biff middag når man er aleine heime Siter
Siri Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Oppvarmet pinnekjøtt og kålrotstappe... Og mens jeg spiste det, stod en diger kjele på komfyren og kokte poteter, kålrot, gulrot og persillerot slik at jeg kunne lage enormt mange porsjoner rotmos til enda flere middager utover høsten. Jeg hadde både en litt eldre kålrot og gulrøtter som hadde sett bedre dager i kjøleskapet, så det var jo greit å få brukt dem til noe fornuftig 1 Siter
Pringlen Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Rådyrsteik, blir det i dag. 1 Siter
Snoffe Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Taco med langtidskokt lammekjøtt. litt usikker på hvordan tacoen blir til slutt, men gleder meg! Siter
WelshenNemi Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Vegetar vårruller med ris Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 I stedet for vanlig lammegryte brukte jeg en boks med rød curry som jeg hadde i skapet. Det ble jo godt, men hildrande du så hooooot! Siter
Betty Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 Bløtkake og snitter. Bursdagsfeiring, og jeg skeiet ut for første gang på 4 uker. Siter
Snoffe Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 3 timer siden, Snoffe skrev: Taco med langtidskokt lammekjøtt. litt usikker på hvordan tacoen blir til slutt, men gleder meg! Endte med å bli lammekjøtt med guacamole, enkel salat, chevre og lefser. Ble veldig godt! Neste gang jeg lager noe tilsvarende så skal jeg ha i mye hvitløk og litt urter når jeg koker kjøttet (som forøvrig var fårikål kjøtt). Nå kokte jeg det bare med salt. Siter
Snoffe Skrevet 24. September 2017 Rapporter Skrevet 24. September 2017 Hjemmelaget pizza med rester fra i går, fårikål kjøtt, chevre, sopp, soltørkede tomater, mais og en salat på siden. Samt en hjemmelaget dressing. Siter
Stine Skrevet 24. September 2017 Rapporter Skrevet 24. September 2017 Wienerpølser hos søstern, denne helgen har ikke akkurat vært noen kulinarisk høydare Siter
Mardina Skrevet 24. September 2017 Rapporter Skrevet 24. September 2017 Vegetarlasagne hos søsteren til samboer. I forbindelse med at niesen til samboer ble 20 år. Masse gode kaker i tillegg + hjemmelaget iskrem med karamellfudge og en med lakris... Fortsatt mett! Utrolig god den vegetarlasagnen!! 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 24. September 2017 Rapporter Skrevet 24. September 2017 Vi feiret etårsdag idag. Kylling og pastasalat, med foccacia og aioli. Siter
SFX Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Ups, jeg spiste dagens middag til lunch i går... Da må jeg finne på noe nytt, og forsøksvis planlegge for hele uka. I dag blir det i hvert fall en enkel kyllingsalat for å få brukt opp grønnsakene etter taco i helga. Siter
Stine Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Skinkestek med rotgrønnsaker, poteter og brun saus Siter
Snoffe Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 2 minutter siden, Stine skrev: Skinkestek med rotgrønnsaker, poteter og brun saus Det hørtes godt ut! 1 Siter
Siri Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Lammefrikassé... og et bittelite stykke klissen brownie til... Siter
Stine Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Akkurat nå, Snoffe skrev: Det hørtes godt ut! Mannen er hjemme, så da må man lage ordentlig middag 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Veldig prefabrikert i dag. Pastaputer med spinat og spanske kjøttboller i tomatsaus (i plastbeger fra Rema1000). Pastaputene var like deigete som de pleier å være (jeg lærer aldri) og kjøttbollene var litt for salte. Men jeg fikk middag på noen få minutter, av og til orrrrker jeg ikke å stå og lage mat. Den grønne salaten jeg hadde til laget jeg helt selv da. Siter
xxx12345 Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 On 23.9.2017 at 8:33 PM, Symra&Pippin said: I stedet for vanlig lammegryte brukte jeg en boks med rød curry som jeg hadde i skapet. Det ble jo godt, men hildrande du så hooooot! Da lurer jeg veldig på hva slags curry du har brukt, for jeg bruker å ha i ekstra chili fordi det er såpass mildt... Laks i dag Siter
Snoffe Skrevet 25. September 2017 Rapporter Skrevet 25. September 2017 Hjemmelaget tomatsuppe med egg og hvitløksbrød. Syntes suppen hadde litt lite smak, men min feil at jeg ikke kjøpte mer tomater 1 Siter
Recommended Posts