Ingvild Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Du kan jo også kjøpe et spann med sodd - der er det jo både kjøtt og boller . Men tenk deg hvor innmari lenge jeg kommer til å ha mat da om jeg skal tilsette masse grønnsaker i tillegg. Jeg kommer til å bli alvorlig lei av suppe til slutt. (Ja, det går an å fryse, men jeg har ikke så voldsomt med fryseplass.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Men tenk deg hvor innmari lenge jeg kommer til å ha mat da om jeg skal tilsette masse grønnsaker i tillegg. Jeg kommer til å bli alvorlig lei av suppe til slutt. (Ja, det går an å fryse, men jeg har ikke så voldsomt med fryseplass.) Neida, et sånt spann er jo bare 2 liter, så om du har middag i tre dager på rad, så tror jeg du har fått spist opp ganske mye - og så kan du fryse resten . Eller invitere en venn på middag . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Grønnsakssuppe ble en klar vinner her i huset, så det skal lages oftere Men melbollene mine ble litt harde og rare, så jeg må nok prøve meg litt fram med oppskrift der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Grønnsakssuppe ble en klar vinner her i huset, så det skal lages oftere Men melbollene mine ble litt harde og rare, så jeg må nok prøve meg litt fram med oppskrift der. Deigen min er ganske seig, nesten sånn sirupkonsistens (mht hvordan den renner), så kanskje litt mindre mel kan hjelpe? Tror mine boller koker sånn ca 10-15 min . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 brødskiver med fiskepudding og reker var dagens middag, men spiste pasta med kylling i fløtesaus på skolen til varmlunsj i dag- yummi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Falafelmiddag på IKEA. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Fiskeboller med hvitsaus, poteter og erter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Serranofylt kylling med pastasalat. Og cottage cheese, tomater, erter og parmesan. http://www.greteroede.no/47859771.o2.html Grete Roede-mat er ikke dumt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Indisk Korma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 et par poser lapskausblanding , lammekjøtt og litt kål koker på komfyren. Tror det blir en lapskaus/fårikål blanding :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Burde vel egentlig spise rester fra i går... Da lagde vi linsesuppe med gulrot, søtpotet, tomat og (alt for mye) kål. Men jeg har egentlig spist meg ganske lei på kål i det siste, så det er mulig det bare blir kikerter med pesto i stedet. Jeg håper noen andre eter opp resten av suppa, så slipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Taco! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Kyllingkebab-spyd ala matprat med chili, kanel og hvitløk. Helt sykt godt. Og servert med tzatziki og salat til. Omn, omn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Taco!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Gubben er borte på jakt, så her blir det kyllingwok med hva enn vi finner på butikken i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Taco!!! Uten meg!!???!! Men jeg skal ha hjemmelaget glutenfri pai med mozarella, vårløk og shitakesopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Uten meg!!???!! Men jeg skal ha hjemmelaget glutenfri pai med mozarella, vårløk og shitakesopp. du får komme bort Marvin blir foret her idag men vi tar taco igjen til helga når du kommer kjære Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Ravioli og saus ved siden av bestående av hakkete tomater, paprika, squash, rødløk, hvitløk, chili, basilikum og pepper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 i dag blir det løvstek med masse grønsaker litt pommes frittes og litt saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 vi gikk på en smell.. når vi var supersultne begge to var middagen fortsatt ikke så ferdig som jeg liker den. grønnsakene skal være grøtete og kjøttet ramlet helt fra hverandre for at sånt skal være godt. Så da stakk vi bort på Davids og kjøpte en chicken tandoori pizza i stedet *kremt* Bare 160 kr og den holder i 2 dager her , så det er ikke sååå dyrt.. Det andre fryses ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 banan og papaya med vaniljekesam til middag. Stekt fiskepudding og potetbåter til dessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Wok av kylling, brokkoli, gulerot, rødløk, babymais, vannkastanjer, ris, sursøt chilisaus + soysauce. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Sjømat igjen (hos mor og far) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Fiskeboller i hjemmelaget hvit saus med poteter og raspede gulrøtter og en liten dasj karri. Beste jeg veeeet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Kyllingvinger.... *host*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts