Siri Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 I dag ble det følgende middag: - freset litt hakket løk og fersk spinat i panna sammen med litt smør. - helte over en boks med fløte og smakte til med nykvernet pepper og litt Aromatkrydder - lot det hele koke litt sammen før jeg la i en del biter av røkt laks og lot laksen koke med helt på slutten. Servert med spaghetti til . Nammis!! Siter
Cattn Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 I dag blir det ovnsbakt ørret med potetstapp... Glemte å kjøpre grønnsaker (Noe Synn've nok kunne brydd seg 4/0 om ) HAHA.. Siter
Ganzie Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 Elgbiff og fløtegratinerte poteter er på menyen i kveld Siter
Anette Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 Kylling stekt i ovn med diverse krydder, ris, bernaise, brokkoli Siter
Aya Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 I dag ble det to tacoskjell med strimlet kylling, salat og det som hører til taco! Klarte å slutte etter to skjell, flinke meg, sånn at jeg ble mett - og ikke mer enn det. Siter
Krilo Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 I dag skal vi ha litt spekemat, baguette og flattbrød, eggerøre, agurk og litt potetsalat Siter
Anette Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Idag har vi ordntli lasagne med hvit saus og alt. Salat og brød Siter
Monica123 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 I dag har jeg spist poteter,råe gulerøtter og fiskepinner Siter
Guest LXT Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Nå klarer jeg ikke å bestemme meg hva jeg skal ha til middag i dag. Vil ha noe som går kjapt å lage, er sunt og billig. Har sett igjennom tråden, men selv om det er mye bra tips føler jeg at jeg ikke orker å løfte så mange fingre for å få middagen på bordet i dag Edit: Hadde Fjorland hele helgen pga jeg var på kurs og kom sent hjem. Visste da at jeg ikke orket å styre med mat. Så nå er jeg veldig lei Fjorland, selv om det er uhyre enkelt Siter
Synnikken Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Dagens middag: Koteletter i brun saus med poteter til.. Hva av allverden mamma pleier å ha til av grønnsaker vet jeg faktisk ikke siden jeg ikke spiser grønnsaker.. Hmm (ja, lager middag til de og) Siter
Caroline Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Jeg må handle før jeg får fikset middag, men kjenner det frister veeeldig å bare kjøre og hente seg litt sushi Siter
tm100021 Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Idag blir det villris, strimlet kjøtt og sursøt saus med wokgrønnsaker! Siter
Marthe Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Meksikansk tomatsuppe (toro), tilsatt rømme, mais, taco chips og hvitost etter servering *nam* Siter
Maren Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 i dag ble det koteletter med ris og berniesaus Siter
Siri Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Fiskepinner og potetbåter med pepper og maldoonsalt - stekt i ovnen (bare fordi det lager seg selv ), med minitomater og remulade... ok - reprise fra en dag i forrige uke, men jeg gadd ikke å tenke så fælt på det i dag Siter
Anette Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Sursøt saus, wok grønnsaker, svinekjøtt og ris. Siter
Maria Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Dagens middag blir kyllingwok! http://www.matprat.n...i-wok-fra-kina/ Gleder meg allerede, for det lukter så godt Siter
potifa Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Potetmos, hamburger og bearnaisesaus. Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Strimlet svinekjøtt stekt i teriyaki saus, sopp, vårløk, paprika og sukkererter surret i panna. Ovnstekte potetbåter med skall og fløtesaus over.. nammis Siter
SFX Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Du må gjerne komme en tur og kline bebiser og spise ordentlig middag som ikke er basert på pulver og kokt vann, hvis du vil det Oj, så ikke dette før nå, men jeg sier tusen takk til invitasjonen! I går spiste jeg faktisk grandiosa til middag, men jeg var i huset i Oslo og kunne bruke komfyren der Har dog pakket ned alt av kjøkkenutstyr, så jeg har kun komfyr der å kokkelere med. Middag i dag ble kalde grandiosarester. Siter
Maren Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 i dag skal jeg lage tikkamasala gryte Siter
Maria Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 I dag blir det hjemmelagede kjøttkaker av karbonadedeig med kokte poteter, gulrøtter og brokkoli, hjemmelaget brun saus og tyttebærsyltetøy! Ekte, norsk mat er alltid en slager Får besøk av et vennepar som har vært ute og reist verden rundt i et halvt år, så får håpe de setter pris på den norske maten min framfor sirisser og krokodille 1 Siter
Debbie Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Igår hadde jeg rotgrønnsaker i ildfast form, med salt og pepper+ div krydder med kotelett.. Idag laget jeg potetmos la over restene at rotgrønnsakene i ildfast form, litt ost på toppen og laks ved siden av. Deilig! Siter
Guest LXT Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 I dag tror jeg det blir lefse med laks og eggerøre gitt Siter
Ganzie Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 I dag blir det laksefilet med hvitløksost bakt i ovn, med råstekte potetbiter. Nomnom Siter
Recommended Posts