Debbie Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Skal ha sopprisotto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Ikveld blir det lefser med snøfrisk på, most avacado over og røkt laks rullet og kuttet i biter ala dette! DET skal jeg ha til middag i dag kjenner jeg! Bare bytte ut snøfrisken med noe annet, for den liker jeg ikke. Er en bli-sulten-tråd dette her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Idag skal jeg kjøpe meg sushi for å lade opp til eksamen, og i morgen blir det tacograteng Det fant jeg ut at jeg ikke hadde spist på altfor lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Må bli suppe på meg i dag.. Rekker ikke dra på butikken i dag heller. Tenker gulrotsuppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Ikveld blir det lefser med snøfrisk på, most avacado over og røkt laks rullet og kuttet i biter ala dette! Å det så utrolig godt ut! Det skal prøves en dag! Her har det vært altfor mye sushi i det siste, men idag blir det salat med kyllingfilet, fetaost, agurk, tomat, avokado, og kanskje litt fullkornspasta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Middagen blir nå ... skal på jobb snart, gitt! Cordon bleu og påmmfri til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Idag skal jeg kjøpe meg sushi for å lade opp til eksamen, og i morgen blir det tacograteng Det fant jeg ut at jeg ikke hadde spist på altfor lenge. Sushi er kjempegodt! Tacograteng har jeg aldri smakt før, men er veldig gladi taco, så tipper det ville ha falt i smak også Middagen blir nå ... skal på jobb snart, gitt! Cordon bleu og påmmfri til. Hva er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Sushi er kjempegodt! Tacograteng har jeg aldri smakt før, men er veldig gladi taco, så tipper det ville ha falt i smak også Hva er det egentlig? Jeg har helt dilla på sushi. Tacograteng lærte jeg av en kamerat. Det er creme fraiche blandet med philadelphia i bunnen av en ildfast form, og over der kjøttdeig, bønner eller hva man liker av grønnsaker, toppes med salsa og deretter ost, og gratineres. Serveres enten med nachos, ris, salat, eller alt sammen. Ikke direkte sunt kanskje, men veldig godt! Denne gangen har jeg kjøpt en sånn pose med vegetartacofyll (som blandes med hermetiske tomater), som skal testes oppi sammen med aromasopp og bønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Jeg har helt dilla på sushi. Tacograteng lærte jeg av en kamerat. Det er creme fraiche blandet med philadelphia i bunnen av en ildfast form, og over der kjøttdeig, bønner eller hva man liker av grønnsaker, toppes med salsa og deretter ost, og gratineres. Serveres enten med nachos, ris, salat, eller alt sammen. Ikke direkte sunt kanskje, men veldig godt! Denne gangen har jeg kjøpt en sånn pose med vegetartacofyll (som blandes med hermetiske tomater), som skal testes oppi sammen med aromasopp og bønner. Det hørtes veldig digg ut! Må prøves en gang Fikk lyst på alt jeg nå Sushi også *velge seg en rett av gangen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 får helt vann i munnen jeg... siden vi får besøk i dag så skal vi ha biff med fløtegratinerte poteter, bernie saus og grønnsaker vi har så sjeldent besøk, så når vi først har besøk så lager jeg noe ekstra godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Oh Sushi er det eneste jeg savner med oslo altså. *sukk* I går ble middagen taco, det holder somregel til to/tre middager. Idag tror jeg det blir grillet kylling med potetmos og eventuelt løk og tomat og salat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 I dag blir det kyllingfilet med dampede asparges, blomkål og gulerøtter, samt fullkornsris. Bretagne kyllingssaus. Er det forresten noen som har prøvd den juicychicken fra maggi med stekepose? Så genial ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 I dag blir det kyllingfilet med dampede asparges, blomkål og gulerøtter, samt fullkornsris. Bretagne kyllingssaus. Er det forresten noen som har prøvd den juicychicken fra maggi med stekepose? Så genial ut! Ja Det blir veldig godt er min erfaring- MEN du får det tilsvarende ved å kryddre/marinere kyllingfile i noe godt og ha det i en "vanlig" stekepose også, og litt billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 I går tenkte jeg å lage ovnsbakt laks med div grønnsaker og ris. Tok frem alt og skulle begynne å lage da jeg kom på at jeg hadde glemt å kjøpe laks. I dag skal jeg kjøpe laks og prøve en gang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Herlig Pippin&Symra! I dag ble det rester fra gårdsdagens wok, men med en twist. Helte woken i ildfast form, og mens den varmet i ovnen lagde jeg en tomatsaus av grovhakkede tomater, oregano, persille, pepper, salt, tre moste hvitløksfedd og en rødløk. Sammen med litt mager kesam ble det veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Dagens middag er fleske(bacon) pannekaker (Toro) med rømme og syltetøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 åååh, nå fikk jeg vanvittig lyst på pannekaker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Dagens, og gårdagens middag er hjortestek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Hadde tenkt å ha wok eller taco til middag i dag, men har glemt å kjøpe både gulrøtter (til woken) og salat (til taco), så da blir det noe så enkelt og usunt som Nachos isteden. Steker karbonadedeig, heller over 1/2 glass chunky salsa (HOT), putter nachochips i ildfast form, har karbonadedeigen over (Andre ville nok puttet ost over også, men jeg har melkeallergi, så prøver å la være ) Setter det i ovnen i 5 minutter. Vips, ferdig. Tror jeg skal lage hjemmelaget guacamole til. Elsker guacamole (selv om jeg ikke burde spise avokadoer heller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Jeg er på flyttefot og har prosjekt tømme fryseren. Så nå har jeg en pakke kjøttdeig til tining. Jeg har litt ost i kjøleskapet. Så jeg tror jeg skal tutle ned på butikken etter hvert og kjøpe en liter melk og en pakke toro lasagne. Da har jeg middag som bare skal varmes i morgen også, og på torsdag bruker jeg trolig resten av melka til grøt, så blir jeg også kvitt den siste smørklatten i kjøleskapet. Og på fredag flytter jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Dagens middag her har blitt krydderstekt løk, sopp og kikerter, med hjemmelaget hummus til (jeg bare elsker hummus!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Ble denne gulrotsuppen på meg i går. Med rundstykker til. Den var skikkelig, skikkelig nam! Ble veldig mett av den også. http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Gulrotsuppe-1 I dag blir det svenske kjøttboller (tilbud på meny) med fløtesaus og potetstappe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Ble denne gulrotsuppen på meg i går. Med rundstykker til. Den var skikkelig, skikkelig nam! Ble veldig mett av den også. http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Gulrotsuppe-1 I dag blir det svenske kjøttboller (tilbud på meny) med fløtesaus og potetstappe Oi, har alle Menybutikkene tilbud på kjøttboller? Det fikk jeg himla lyst på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Vet jeg faktisk ikke.. Var i alle fall tilbud på de svenske kjøttbollene (ikke frosne) til Gilde her på meny i Ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 i dag vi spist kyllingfilet med pasta og ostesaus, med litt salat til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts