Gå til innhold
Hundesonen.no

JENTER: Ville du helst gått på date med Megan Fox eller din favoritt blant de mannlige skuespillerne?

Artemis

JENTER: Ville du helst gått på date med Megan Fox eller din favoritt blant de mannlige skuespillerne?  

68 stemmer

1. 1.

• Megan Fox
      4
    • En hot mannlig skuespiller
      64

Recommended Posts

Haha jeg visste heller ikke hvem hun var! Gammel jeg! :P Ikke var hun så spesiell heller.

Men uansett hadde jeg valgt en hot mann! (Hadde ikke trengt å være skuespiller, det er ikke nødvendigvis der de hotteste gjemmer seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det umulig å svare på dette spørsmålet uten vite hva som ville vært fordelen for meg. Jeg er ikke så hypp på å bare sitte og glo på Megan, liksom, men hvis vi kunne tatt på hverandre hadde jeg glatt valgt henne. Dessverre er det mer sannsynlig at den mannlige skuespilleren ville vært mer hypp på meg enn hun ville vært, så da ville jeg valgt han som spiller den danske arkitekten i Sex & The City 2 (han var forøvrig det eneste verdt å se i den filmen...). :ahappy:

Edit: Omformulerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megan Fox: megan-fox-4-30-08.jpg

Er den levende? :blink:

megan-fox_tf.jpg

I Transformers :P

87205-595-monaghanfox1jpg.jpg

I musikkvideoen til "Love the way you lie" (sammen med Dominic Monaghan, som spilte hobbiten Munti/Merry i LOTR)

Uhhhhhh.... nope. Glætt og sukkersøtt *yækk*

Haha jeg visste heller ikke hvem hun var! Gammel jeg! :P Ikke var hun så spesiell heller.

*Puhhhhhh... godt man ikke er alene* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, er det ingen hær som liker folk som ser kjønnsmodne ut?:S Christina Ricci før Fox any day. Fox ser bare dum og "Plastic Fantastic" ut. Da blir det billigere å gå på date med en dame man må blåse opp(kanskje Fox og må blåses opp? :icon_confused: ).

God Tirsdag dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastik osv ? hmm, jaja , jeg skjønner ikke hvor dere får det fra (!) , men jeg synes megan er veldig pen! Selv fåretrekker jeg menn (bl.a ian somerhalder , som jeg allerede har skrevet og lagt ut bilde av) så synes fordeom hun er pen.. Kanskje de som kaller henne dum bare har et viss stort behov for å trekke ned på andre som er penere (el) enn seg selv. :aww:

Min mening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastik osv ? hmm, jaja , jeg skjønner ikke hvor dere får det fra (!) , men jeg synes megan er veldig pen! Selv fåretrekker jeg menn (bl.a ian somerhalder , som jeg allerede har skrevet og lagt ut bilde av) så synes fordeom hun er pen.. Kanskje de som kaller henne dum bare har et viss stort behov for å trekke ned på andre som er penere (el) enn seg selv. :aww:

Min mening! ;)

Haha, det er veldig typisk- At om man ikke synes en person er like pen som "resten" skal ha det til så må man (som du sier) trekke ned på andre som er penere enn seg selv. Hva med at man kanskje ikke synes den personen ER pen? Hva om det blir for "plasticfantastic" for noen? Hva man synes er pent kan være så mangt uten å ha noe behov for å være misunnelig, sjalu eller behov for å trekke noen ned- Men rett og slett ikke syntes at det er pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide å utdype litt=) Er ikke glad i den mainstream media skjønnheten akurat, syns megan SER dum ut siden hun spiller på det å være sexy, slikt som at hun ofte har munnen litt åpen. Hjemme fikk jeg streng beskjed om å tygge med lukket munn og ikke å stå å henge med haken!

Nå sporer jeg tråden av, fortsett uten meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megan-fox_tf.jpg

I Transformers :P

87205-595-monaghanfox1jpg.jpg

I musikkvideoen til "Love the way you lie" (sammen med Dominic Monaghan, som spilte hobbiten Munti/Merry i LOTR)

Jeg tar henne glatt, siden så få andre av dere vil ha hu. :P (Men nå får jeg egentlig ikke lov til å svare i denne tråden da, men jeg gjør det like vel. :P )

Og hu trenger ikke å være så smart for en natt eller to altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå visste ikke jeg hvem denne dama var (google er min venn... :ahappy: ), men tror ikke jeg ville dratt på date med henne faktisk. Jeg er temmelig sikker på at hun er nærmest bedøvende vakker i virkeligheten (i likhet med de aller fleste andre hollywood'ere) og jeg tror rett og slett jeg ikke ville taklet en date med hverken henne eller Johnny Depp eller Bruce Willis eller noen av de andre som har blitt nevnt her... :ahappy: Men det ble alt for seriøst, jah? :innocent: I en virkelig verden foretrekker jeg mennesker som ser ut som mennesker og som har et helt passe sunt ego og feil og mangler som jeg kan la meg fascinere av. Men om jeg nå skal leve meg inn i en liten fantasiverden her så må jeg nok innse at jeg ikke egentlig liker damer "sånn" så jeg ville valgt en date med en hot mann isteden. Jacob Black (jada han, ikke skuespilleren! Vil ha en som kan bli en ulv når vi først skal fantasere! :wub: ) feks! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig ikke fordra Megan Fox, hun oppfører seg helt ufyselig i intervjuer. Og når det kommer til pene jenter så syns jeg det er mye penere med en sjarmerende søt en, fremfor en som ser ut som en arrogant bitch. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner heller ikke hvem hun er, og jeg er til og med ung!

En hot mann, uten tvil. Og jeg trenger ingen skuespiller en gang jeg, bare gi meg disse her, så skal ikke jeg klage:

978x.jpg

petternorthug.jpg

Jeg skal gifte meg med begge to jeg tenk. For når de trener og sover så mye, så må man jo ha to stykker, så kan de bytte på å holde meg med selskap :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er veldig typisk- At om man ikke synes en person er like pen som "resten" skal ha det til så må man (som du sier) trekke ned på andre som er penere enn seg selv. Hva med at man kanskje ikke synes den personen ER pen? Hva om det blir for "plasticfantastic" for noen? Hva man synes er pent kan være så mangt uten å ha noe behov for å være misunnelig, sjalu eller behov for å trekke noen ned- Men rett og slett ikke syntes at det er pent :)

OK, din mening ;) Men jeg synes egentlig det er teit å diskutere om personer i et forum i det hele tatt. Selv om det er minimun sannsynlighet for at Magon skulle "oppdage" dette, så synes jeg det blir ganske så teit. Sier ikke at tråden er det - for da spurte jo trossalt TS om hvem vi ville gått på date med av ...osv.. , men det at folk skal si at de ser dum ut fordi de spiller sexy e.l synes JEG blir litt for jah, dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannlig skuespiller såklart! ;)

Da blir det for min del, Ian somerhalder!

:wub:

SECONDED! :wub:

Ser ikke helt greia med frøken Fox jeg heller. Greit, dama er pen, men det er det jo 234234124 andre kjendiser som også er :P Scarlett Johansson for eksempel, synes hun er penere jeg.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...