Guest Snusmumrikk Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Vi kommer til Sunndalsøra, men bare for å sosialisere Han pelsskroten driver og smører seg inn med ting som må klippes ut av pelsen etterpå, så det blir ikke utstilling denne sesongen heller Hva har han gnukka i nå da? Mye mulig jeg også kommer for å si hei til folk og se på. Skal kjøre til Oslo på lørdagen uansett, og Sunndalsøra er jo bare en liten omvei :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Hva har han gnukka i nå da? Mye mulig jeg også kommer for å si hei til folk og se på. Skal kjøre til Oslo på lørdagen uansett, og Sunndalsøra er jo bare en liten omvei :rolleyes2: Skiklister, tyggegummi, v&h, gudvethva, og litt ekstra småpjusk. Slitsomt å ha en dimling. Klippetiklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. April 2011 Rapporter Share Skrevet 11. April 2011 Pm ligger ute på www.hundeutstilling.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Hurra for fleksibilitet og serviceminded folk! Vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Fikk pm i dag. 11 beardiser. Vi går tidlig begge dagene. Det liker jeg best, da kan man bare slappe av, se på resten av utstillingen og kose seg med certet etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. April 2011 Rapporter Share Skrevet 15. April 2011 Jeg og prikkegutten skal ivei til Sunndal gleder meg! Noen som vet hvilke dalmiser som skal ivei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 30. April 2011 Rapporter Share Skrevet 30. April 2011 Lykke til i dag, alle sammen! Vi ses kanskje om noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar