Gå til innhold
Hundesonen.no

Sunndalsøra 2011


Symra&Pippin

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

For dere som er splitter pine gærne mener du! :lol:

Susanne du kan trøste deg meg at dere på langt nær er eneste som er gærne.

Skrevet på ett B&B i Danmark før helgens doble terrierutstilling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Sunndalsøra på oss i år. 30 april/1 mai. Positivt: Kort å kjøre og dobbelutstilling. Negativt: Litt skeptisk til uteutstilling så tidlig på året. Nå er det jo vanligvis tidlig vår der, vi kan jo håpe på to herlige dager med sol og mild luft! Har booka plass til campingvogna på Furu camping, to kilometer fra sentrum.

Er det noen som vet hvor utstillingen pleier å være, i forhold til sentrum og Furu camping?

Dommerliste

Det tok ganske akkurat to minutter fra avkjørselen til campingen til dit du kjører av hovedveien inn mot utstillinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Hvis jeg skal være med da...Vi (jobben min) åpner en ny restaurant den helga tror jeg, så hvis jeg trengs så må jeg nesten være der. Men satser på at jeg blir med på Sunndalsøra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Hvis jeg skal være med da...Vi (jobben min) åpner en ny restaurant den helga tror jeg, så hvis jeg trengs så må jeg nesten være der. Men satser på at jeg blir med på Sunndalsøra :D

Det må du! *Hoppe opp og ned* Jeg må ha noen å skravle med og fnise sammen hele natta og bli mobba av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunndalsøra er en heftig utstilling, jeg har vært der to år, og det er jo så stilig utstillingssted langs fjellene, dommerne a'er og o'er over utsikten og omgivelsene. Men moder natur er jo litt schizofren rundt da - det ene året jeg var der gikk det snøskred ned den øverste delen av fjellsiden! Det var ingen reell dramatikk, det "verste" en kjente var kaldt, vått gufs i ansiktet. Men etterpå fikk jeg vite at en hund til en bekjent var blitt bitt av en hoggorm som lå og stekte i sola langs gangstien bak skolen. Litt sært at det skjer på en og samme dag. Only in Sunndalsøra! :lol:

Husker det raset ja.. Veldig kult.. Det blåser ofte en del der da, selv om det er fint vær, så varme klær er lurt.

Skal nok dit en tur i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubi er påmeldt!

Vi skal bo i hytte på Furu Campingsenter, sikkert helt i nærheten av dere :)

Var på Sunndalsøra i fjor, hadde nyyydelig vær og flotte resultater :) Håper på samme prosedyre i år ;) Det gikk et snøras i fjor også, vår i fjellene.

Du sier dere skal bo på Furu campingsenter ja, men de åpner ikke før 1 mai. hvordan fikk dere til det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier dere skal bo på Furu campingsenter ja, men de åpner ikke før 1 mai. hvordan fikk dere til det???

30 april er nesten 1 mai da. Så pirkete er de nok ikke. Tipper dette er en av de best besøkte helgene de har. Men de burde vel forandret på den datoen, for ordens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ringte å hørte med de, og de sa at de åpnet den helga pga utstillingen. Og selfølgelig var det fult :P ble fult i jula sa han, hahaha... måtte jo bare spørre. :P

For vi har måttet ringt rundt til HELE Sunndalsøra for noen kvelder siden for å finne overnatting fordi hotellet vi reserverte på ble kansellert :getlost:

Booking.com står for den biten...

Ringte en camping som også "åpnet" 1 mai og spurte om de ikke kunne åpne den helgen liksom, for det var mange som sto uten overnatting til utstillingen den helga, men neeeei da... de kunne ikke det.. dritt.. :getlost:

Så vi endte opp på Smegarden Camping. denne helgen også. Vi har booket der 18 og 19 juni da oppdal utstillingen er også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg også meldt på, hele 10 minutter før fristen! Å være tidlig ute er oppskrytt :aww:

Stiller Oliver, Aslak(Bellabror) og Anna(Oliversøster). :) Oppdretteren min får ikke vært med på denne utstillingen, så jeg spurte om jeg kunne få ta med meg Anna, og det fikk jeg! Så da håper jeg å få stilt oppdrettergruppe, siden det komer et par Nellyviller til.

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg å stille i rasen og/eller i storeringen?

Denne utstillingen er startskuddet for uteutstillingssesongen, gleder meg masse!

Håper vi får bra vær. Tror dette blir sjette året på rad jeg er på denne utstillingen, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Mona at du skal dit :)

Skal du stille begge dagene? og Skal du overnatte? :)

Skulle gjerne ha hjulpet deg å stillt, men tror ikke du vil ha hjelp av meg da jeg ikke er noe proff og ikke vet hvordan man stiller BS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Mona at du skal dit :)

Skal du stille begge dagene? og Skal du overnatte? :)

Skulle gjerne ha hjulpet deg å stillt, men tror ikke du vil ha hjelp av meg da jeg ikke er noe proff og ikke vet hvordan man stiller BS :)

Jepp, vi skal overnatte i campingvogn på utstillingsplassen. Det har blitt en tradisjon de siste årene, veldig deilig å bo 100 meter unna ringen!

Og om du har mulighet så sier jeg jatakk til hjelp jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om du vil ha hjelp og det ikke kræsjer med Tita så stiller jeg opp om du tar et lynkurs hvordan man stiller BS :)

Hærlig å bo så nerme da :D er ikke så mye dårligere vi heller da, vi klarte å få oss plass på Furu camping takket være ei på Sonen som ikke skulle de og som hadde reservert hytte :D

Gleder meg som en liten unge på julaften til Sunndalsøra nå :D

Blir spennende å se hvordan Tita gjør det i Junior klassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til Sunndalsøra, men bare for å sosialisere :aww: Han pelsskroten driver og smører seg inn med ting som må klippes ut av pelsen etterpå, så det blir ikke utstilling denne sesongen heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...