Gå til innhold
Hundesonen.no

Alistair`s Once In A Blue Moon


Hønemor

Recommended Posts

Endelig har vi hentet vår lille Komma i Sverige! Bilturen hjem gikk riktig fint, hun satt/lå tålmodig på fanget mitt hele veien :wub: Bitteliten og selvsagt kjempesøt :wub:

Første natt har vi tilbragt i gangen side ved side. Planen er at hun ikke skal ligge på soverommet, så inntil videre har også "hønemor" tatt plass i gangen. Så får vi se hvor lenge dette vedvarer...

Ellers er det vel ikke stort å si foreløpig, hun sover og spiser og er logrende og glad de korte stundene hun er våken!

Er jo spent på om bildet som er forsøkt vedlagt kommer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Kos dere massevis nå - mens hun er bitteliten og søt. Snart blir hun en skranglete unghund som det virker som om vettet har ramlet ut av...

Gleder meg såååå til å se henne!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er. Gleder meg til å treffe henne, jeg har også en Alistair's hund, Alistair's I Get A Kick Out Of You,helt super hund. Ser gjerne flere bilder av henne.

Jeg har en forhund som bor på Nøtterøy, hvis du vil treffe flere beardiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Komma virker som en trygg og fin liten valp, hilser logrende på naboer, takler barna veldig fint og har til og med rukket å hilse på en hund. Overraskende er at hun faktisk sier fra når hun skal "på do" - noe som har resultert i at ca 50 % av slikt havner ute :icon_confused:

Bilder vil komme etterhvert, fotograferer iallefall ivrig - vel vitende om at det ikke er lenge hun vil være bitteliten!

Og til spørsmål som har kommet: Hun er brun ja, og vi vil etterhvert veldig gjerne være med på treff i Vestfold og gjerne også på beardis-treff. Og Willymor får nok hilse på enten hun vil eller ikke :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-6714-0-71393600-1300199148_thumb.jp

Vi har en datter som blir 4 år til sommeren og selvsagt er gitt hovedansvaret for å gå tur med hunden :D (For ordens skyld - det er nok ikke helt slik det fungerer - med de er veldig søte sammen iallefall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...