Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds E-kull

Caroline

Recommended Posts

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Roen har senket seg, så det ble med 4 stk. Alle store, sterke og livskraftige :) Silma er superstolt og duller og vasker til det uendelige. Saeta som elsker valper står utenfor og er kjempesjalu :lol:

Navnene har vært klare lenge, men er ikke fordelt enda. Tror jeg fordeler dem snart, men kan hende jeg bytter dem underveis pga. jeg allerede har valgt "mitt" navn. Reg.navnene er quenya (som også Silma er), mens kallenavnene er finske, ettersom pappaen egentlig bor i Finland. Alle på S, selvsagt, ettersom de er etter Silma og Steven.

De blir som følger:

Eagermind Silma Elanor (sun-star) "Suvi" (summer), tispe

Eagermind Silma Elbereth (star-queen) "Satu" (fable), tispe

Eagermind Silma Elenya (stars-day) "Seija" (serene), tispe

Eagermind Silma Eärendil (seatraveller) "Sulo" (charm), hannhund

Tispene er delvis oppkalt etter Silma (starshine) ettersom alle betyr noe med "star", mens hannhunden er oppkalt etter Steven (som heter Traveling Man), pluss at hans kallenavn betyr det samme som Silmas reg.navn Blanditia.

Bilder kommer, men jeg vil la dem tørke litt mer før jeg tar skikkelige bilder, halvvåte rotter er ikke så lekkert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bestilling på alt for mange, 2 hanner, 3 tisper (inkludert en til meg og mamma) og 2 med ubestemt kjønn... Får se hva de som står på liste sier og om evt. noen er villige til å vente til Villa sitt kull.

Jeg ville ha ventet på Villa sitt kull :wub: Gleder meg til bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...