Guest lijenta Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Fine bilder du har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Takk takk! Sissi: Mio har hjem som venter på seg, men Fanta, Solo, Lillemy og Silva venter på nye hjem. Kom og hent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Fininger! *ønske seg ekstern blitz* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 For noe herlige bilder av puser og basenji Silva: Takk takk! Sissi: Mio har hjem som venter på seg, men Fanta, Solo, Lillemy og Silva venter på nye hjem. Kom og hent? Sende til Tønsberg Eller kanskje bare nei. Da tror jeg at jeg hadde måtte fylle ut flyttemelding , men den pusen var helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Silva er nydelig. Hadde jeg ikke hatt Kodak og Ziva så hadde Silva og Mio blitt her, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Dumt at Mio har fått seg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Kjempepene kattedyr du hadde da! Kasko er sjarmør han også da Likte det sjenerte bilde av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Mio: MIN pus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Kjempepene kattedyr du hadde da! Kasko er sjarmør han også da Likte det sjenerte bilde av ham. Ja, liker også det kjempegodt. Kasko er herlig, enkel å samarbeide med - ba han bare bli i hylla jeg så ble han. Og bildene laget seg selv. MIN pus Yep! Din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 For noen herlige bilder Nydelige katter, og Kasko er jo bare god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Nydelige bilder! Får jo lyst på katt av å se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 For noen nydelige kattepuser! Tenkte og si at Lillemy ligner på min Petra, meeen, nei, Lillmy var jo så tynn i ansiktet, Petra er kraftig i ansiktet Forresten, heter det ikke "skipskatt" de med flere tær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Silva var veldig fin. Hadde jeg ikke hatt altfor mange dyr allerede, kunne hun godt ha flyttet hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2011 Så fantastisk vakre katter! Skulle tro du var oppdretter av en spesielt vakker rase, istedet for å hjelpe dyrebeskyttelsen. Og Kasko da... Man kan skikkelig se kattetrekkene i basenjien! :icecream: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2011 Nydelige bilder av vakre dyra Jeg kjenner at jeg gjerne skulle kidnappet Silva Fyyy for en vakker pus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Se der ja! :icecream: så nydelige dem er! mio var jo bare kjempe søt da Og Kodak er vakker med stor V, er så begeistert for brun tabby/spottet katter. Kodak skal eeegentlig bli her, men til riktig hjem så er hun flyttbar. Hun er en fantastisk herlig kosepus. Så fantastisk vakre katter! Skulle tro du var oppdretter av en spesielt vakker rase, istedet for å hjelpe dyrebeskyttelsen. Og Kasko da... Man kan skikkelig se kattetrekkene i basenjien! Takk! Jeg er helt enig i at de er usansynlig pene. Og basenjien er jo rå da. Faaarlige udresserbare urhunden min. Plasser han i en gjeng med katter og be han være snill. Tusen takk for skryt av Kassebass og pusene "mine" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Nydelige puser og Kasko, og kjempe fine bilder! Ser ut som du har oppdratt flinke linselus- puser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar