Gå til innhold
Hundesonen.no

Mannebeista


pippin

Recommended Posts

Dødsdom for oss andre også med andre ord?

På ingen måte! Jeg er nok bare mer smålig og et mindre menneske enn mange andre. :)

Det er vel noe mer bak enn bare det at han ikke tar oppvasken uoppfordret osv? Man tåler jo slikt hvia man elsker eller trives veeeldig godt med den personen man er sammen emd. Individuelt såklart.. :)

Ja, det var ikke oppvasktårnet som velta som fikk begeret til å renne over akkurat. (Pun intended). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Fått alt i både pose og sekk du da! :) Da må du holde godt på ham! :)

Eller han må behandle meg som jeg fortjener? :) Nei men helt seriøst, så er et forhold et tosidig arbeid basert på samarbeid. Så enkelt og så komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

:) Jeg har verdens beste mann jeg :)

Jeg også :D Eller samboer da, vi er ikke gift enda.

Nei men helt seriøst, så er et forhold et tosidig arbeid basert på samarbeid. Så enkelt og så komplisert.

Enig :P Det er liksom selve oppskriften på et suksessfullt forhold, sammen med tålmodighet og interesse for hverandre :(

Dem sier jo at motsetninger tiltrekker hverandre, men ikke i dette tilfellet! Gubben og jeg er så like så det er nesten litt skummelt. Men selv om vi er like, så er det ikke stille og kjedelig her i huset, nei! Tror aldri jeg kommer til å finne en sånn person som han igjen, I love you maaaan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At uansett hvor mange 100000 ganger han har gått inn og ut døren, så klarer han ikke å gå ut i gangen uten at Lyra stormer ut med han. Og at han er så utrooolig soft med hundene... At han ikke alltid skjønner -En dør opp, en igjen- Man lukker ikke opp ytterdøren mens gangdøren er oppe! "Næmen, skal du holde far med selskap mens han spiser? Kom her og fååå litt" Også skjønner han iiiikke hvorfor valpen sitter ved siden av han og STIRRER når han spiser ;)

"Snart" så må han spørre 10 min senere hva jeg ba han om å gjøre...

Men alt det er jo en kombinasjon av hvem han er, som gjør at jeg elsker han :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Oh.

Støvsugingen. ER det mulig å ha så lite effektiv støvsuging?! -Stå på samme sted å støvsuge, gå tre skritt og støvsuge rundt seg selv igjen for å så fortsette sånn bortover hele stuen-

x)

Høres nesten ut som meg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.

Støvsugingen. ER det mulig å ha så lite effektiv støvsuging?! -Stå på samme sted å støvsuge, gå tre skritt og støvsuge rundt seg selv igjen for å så fortsette sånn bortover hele stuen-

Haha.. :) Ja det hørtes ut som effektiv husrengjøring XD

Og jeg kjenner igjen det der å svare på noe som blir spurt om han kan gjøre, for så å spørre seinere hva det var jeg ville han skulle gjøre. :)

Mannfolk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget et blogginnlegg med løsningen på mange problemer man kan støte på i et forhold. Ikke la de små tingene irritere vettet av deg! Begynn med tiltakene allerede i dag! Og ikke les det dersom du føler du tar deg veldig nær av ting akkurat i dag, det er en grunn til at det er i bloggen min og ikke her. :ahappy:

Hahaha, jeg dauer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...