turbobensen Skrevet 25. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2011 Min hund: Elleville Maia "Maja" Mor: Zaracina "Kini" har dessverre ikke noe bedre bilde av Kini, men her er hun iallefall sammen med Maisen. Far: Int N DK S Uch LuxCh SloCh NLCh BlgCh DCh VDHCh Ambiorix Winner-06 BDSG-06 Geiteryggen's Barney "Barney" bildet av Barney er lånt av www.alder-court.be Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Ikke så mange, men noen få som trener/har trent. De er jo litt for små for mange. I Sverige så var det for noen år siden en liten tispe som faktisk hadde opprykket til Högre skydds. Og nei, han er ikke korthåret(finnes ikke noe sånt), han er bare klippet Jeg synes han hadde ett rå kult navn fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Jeg synes han hadde ett rå kult navn fantastisk! Ja, litt morsomt. Til vanlig heter han "Varasz", det passer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 BH NUch Montmorenja's Elleville Chili er etter Fakaiser's Garic og NUch Chevy's Harvilde Alle bildene er lånt fra kennel Montmorenja sine hjemmesider. Vesla(dachsen) sine foreldre har jeg ikke bilder av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Først ut, familien frosk: På toppen er våre Sleepy Hollow's Darla(Padda) & SH's Drusilla(Flisa) Under deres foreldre CH Babybull's Raia(vår Cash, gul marsipangris) & CH Chateau d'Albin Elof Så de ordentlige hundene: CH Nordic Choice Steel Vivian (Buffy) & hennes datter CH Sleepy Hollow (Nemi), begge våre CH Doodlebug Tipit Z Hanky & hans datter Nemi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Mor (øverst) : Yatzy og far (nederst): Pluto Har gitt denne flotte tenåringen her: Keen Kiter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Har ikke Balders foreldre her, men her er Baby: Mor: N uch Skade Blaa SVK Far: Dreamer Zum Stellingsmoor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Mor (øverst) : Yatzy og far (nederst): Pluto Oj, faren var en utrolig fin border collie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Her er Klokkeråsen's Wishmaster (Domino): Hans mamma, Klokkeråsen's Tammy Rose (Tammy): Han pappa, Caci's A Wish Come True (Minto): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Her er Stitch (Tassen): Hans mamma Jess: Hans pappa Ulvinmyras Mio (Mio): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 26. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2011 Her er Get Weiler's Ex-It (Exit): Hans mamma Finn-Vallens Diva (Diva): Hans pappa Int Nord Lch Lucky (Lucky): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Balder Mamman Pappan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Pappa: Typhoeus At av Nangijala Mamma: Woodshine's Libera Angus er forøvrig en svart klump som lager lyd atm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Her er far, Microgården's Super Trouper "Simon" Her er mor, Mellsjøhøgda's Gotta Blue "Rikke" (bilder lånt fra Mellsjøhøgda sin hjemmeside) Her er resultatet, Mellsjøhøgda's Xotic Illusion "Junah" 6 mnd gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Oj, faren var en utrolig fin border collie! Han er nydelig Flott å se på, god helse og veldig bra MH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie&Bella Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Foreldrene til hunden min er Hanna av Geehrbacch og Dennis av Geehrbacch. Begge bor hos kennel Amentino i Sør-Trøndelag må si meg fornøyd med foreldrene ja! Dennis Hanna Bildene lånt fra kennel Amentino's hjemmesie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Han er nydelig Flott å se på, god helse og veldig bra MH Er ikke alle som er flotte og se på, men han var det haha- ble feil smily ser jeg, tenkte vell på denne smilyen- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 18. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2011 Mamman: Highrail Canadian Nectar Pappaen: NUCH Ki-Ro-Ma's Foto Finish Guttevalpen : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 FAR CH CHELINES Do It AGAIN: - CH of Spain & multi BIS Best Schnauzer of Spain all colours and varieties (Ranking RSCE & DOG´S SHOW´08) MOR Multi CH GWENDAL de barblan CH Portugal´07 CH Gibraltar´07 CH Internacional´08 CH Murcia´08 CH Andalucía´08 CH España´09 TITA Gwendal`s Chiquita For Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Foreldrene til både Marvin og Linux: "Diko" Iriot VD Cluster Og avkommet ble bla Cirtap's Prins L-D "Marvin" Van Berk (Ikke det beste oppstillingsbildet) Marvin ligner helt klart mest på pappaen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Belmaras Anna Karenina ~ Blida Mor: Esmeralda By Me Far: Nord Uch GB Ch Japaro By Design Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Courtborne Athene ~ Tipsi Mor: Seregon Arwen (med Tipsi og søsken i magen ) Far: N S Uch Twyborn Big Ben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Ullrik sin mamma: Ava Atlantika av Ostretunet Ullrik sin pappa: Bada-Bing-Bada-Boom av Ostretunet Ullrik selv: Jor-El's Amazing Azzo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Jeg stemmer for flere innlegg i denne tråden! Hvorfor? Jo fordi når jeg går nedover listen på adresselinjen på nettleseren så er dette den raskeste veien til hundesonen, og linken her har tydeligvis festet seg. Så da synes jeg det må komme noe nytt her (hvis noen forstod "problemet" mitt nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Da kan jeg legge ut foreldrene til mine hunder jeg : Elwira selv, Amorandi's Estrella Bonita: Elwiras mor. Amorandi's Bonita Primrose: (Fra hjemmesiden til Kennel Amorandi) Elwiras far. NUCH Clio (Fra hjemmesiden til Kennel Amorandi) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts