Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Caroline: en av dem er Deilig :) Vet ikke hvem de andre er.

I motsetning til de andre som stiller?? :lol: (slike navn er festlige)

Kun 4 basenjier. Roxy fra F-kullet stiller. Resten aner jeg ikke, men har mine antagelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 irske røde og hvite settere. Ikke så ille det altså, men hadde håpet å få se enda flere. :) Til sammenligning er det 7 irsksettere, 9 gordonsettere og 4 engelsksettere. Så det er mange IRHS i Bergen egentlig, med tanke på at hele IRHS-populasjonen i Norge er bitteliten i forhold til de andre setterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61 bernere og jeg stiller 5 av dem. Og oppdretteren min har meldt på 2 som mest sannsynlig ikke kommer.

De resterende 54 orker jeg ikke pønske på hvem er :lol:

Gleder meg! :D

Det er grasat mange bernere til å være Bergen! Jeg kjenner jeg er glad for at jeg ikke meldte på i håp om et "billigere" cert enn her på Østlandet, men valgte å følge magefølelsen og bli hjemme :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 irske røde og hvite settere. Ikke så ille det altså, men hadde håpet å få se enda flere. :) Til sammenligning er det 7 irsksettere, 9 gordonsettere og 4 engelsksettere. Så det er mange IRHS i Bergen egentlig, med tanke på at hele IRHS-populasjonen i Norge er bitteliten i forhold til de andre setterne.

Kommer du for å se på? :)

Jeg har sååå lyst til å stille Blondie. Æsj altså! Ihvertfall når alle dere andre har overraskende mange påmeldte, og vi har få. Bæsj på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du for å se på? :)

Jeg har sååå lyst til å stille Blondie. Æsj altså! Ihvertfall når alle dere andre har overraskende mange påmeldte, og vi har få. Bæsj på meg da.

Jeg kommer ja. Eneste helg jeg er i Norge mellom jul og juli faktisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...