Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

61 bernere og jeg stiller 5 av dem. Og oppdretteren min har meldt på 2 som mest sannsynlig ikke kommer.

De resterende 54 orker jeg ikke pønske på hvem er :lol:

Gleder meg! :D

Skrevet

6 aussier, jeg har 2 av dem... Og lurer på hvem resten er?

Kanskje den som vant over dere i Bø? Hun bor i Bergen :)

16 papilloner :o Hadde bare lille ikke hoppet rundt på tre bein :(

29 labradorer :) Jeg skal stille en.

Skrevet

Caroline: en av dem er Deilig :) Vet ikke hvem de andre er.

I motsetning til de andre som stiller?? :lol: (slike navn er festlige)

Kun 4 basenjier. Roxy fra F-kullet stiller. Resten aner jeg ikke, men har mine antagelser...

Skrevet

4 irske røde og hvite settere. Ikke så ille det altså, men hadde håpet å få se enda flere. :) Til sammenligning er det 7 irsksettere, 9 gordonsettere og 4 engelsksettere. Så det er mange IRHS i Bergen egentlig, med tanke på at hele IRHS-populasjonen i Norge er bitteliten i forhold til de andre setterne.

Skrevet

61 bernere og jeg stiller 5 av dem. Og oppdretteren min har meldt på 2 som mest sannsynlig ikke kommer.

De resterende 54 orker jeg ikke pønske på hvem er :lol:

Gleder meg! :D

Det er grasat mange bernere til å være Bergen! Jeg kjenner jeg er glad for at jeg ikke meldte på i håp om et "billigere" cert enn her på Østlandet, men valgte å følge magefølelsen og bli hjemme :aww:

Skrevet

4 irske røde og hvite settere. Ikke så ille det altså, men hadde håpet å få se enda flere. :) Til sammenligning er det 7 irsksettere, 9 gordonsettere og 4 engelsksettere. Så det er mange IRHS i Bergen egentlig, med tanke på at hele IRHS-populasjonen i Norge er bitteliten i forhold til de andre setterne.

Kommer du for å se på? :)

Jeg har sååå lyst til å stille Blondie. Æsj altså! Ihvertfall når alle dere andre har overraskende mange påmeldte, og vi har få. Bæsj på meg da.

Skrevet

Kommer du for å se på? :)

Jeg har sååå lyst til å stille Blondie. Æsj altså! Ihvertfall når alle dere andre har overraskende mange påmeldte, og vi har få. Bæsj på meg da.

Jeg kommer ja. Eneste helg jeg er i Norge mellom jul og juli faktisk. :P

• 2 weeks later...
Skrevet

... og vi kommer med to .... :)

Også kommer broren til Avalon, den siste har jeg ikke funnet ut hvem er. Tror det er en hannhund, kanskje den som var i Bø.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...