SandyEyeCandy Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Jeg blir helt rørt, jeg! Så utrolig fine og gode hunder du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Nr 5. Også en tispe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Woowhooo! 2 gutter og tre tisper hittil! Gleder oss til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Første valp er ute, endelig. Den kom med bakbena først, så den satte seg fast å måtte dras ut.. Prikken steller de små mens Betty presser ut nr 4. for en fantastisk oldemor, å for et fantastisk samarbeid de har, hun og Betty! Små kjøttpølser: kjenner etter om det er flere: Hviler før nr 5 kommer: Nr 5. kommer å jeg fikk foreviget det med bilder: (ikke for sarte sjeler) Flink mamma: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Naawwe! Fin liten gjeng dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer så mye med en flott gjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Nyyyyyyydelige!! synes det var tøft det bildet med valpen inni den posesaken når hun presses ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer med 5 søte "små" Blir spennende å følge med på valpene og Betty som mor for første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer så masse med valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Nr 5. kommer å jeg fikk foreviget det med bilder: (ikke for sarte sjeler) For et fantastisk bilde! Og gratulerer med valpene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer med en fin fødsel og fem flotte valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer! Kan du si nå hvilken farge hver av valpene vil få som voksne? Har du fått noen i den deilige sjokoladebrune fargen du gjerne ville ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Takk for alle gratulasjoner. Jeg har jo vært med på endel kull, men det var noe helt eget med å få kull på "min" tispe. Det går veldig fint med både mor og barn Alle valpene er tricolor, akkurat som både mor og far. De vil ikke endre farge som voksne, de er og forblir tricolor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Gratulerer med alle fem RTL! Det blir spennende å følge dem de neste ukene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Nei så spennende Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer så mye med et flott kull . Det bildet av valpen i posen på vei ut var jo bare fantastisk flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer med pølser! Det blir en farlig tid på sonen framover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer! Jeg satt forresten å tittet på spoiler bildene på jobb, dypt fasinert! Så kommer en kollega av meg og titter og får fullstendig WTF tryne som spontan reaksjon Ting jeg syns var fine bilder, fasinert og fantastisk øyeblikk ble vist annsett som unormalt og noe de nå mistet matlysten av å se på Det var altså alle de resterende kollegaene min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Grattis igjen! Jeg synes også det fødselsbildet var fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 13. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Takk for alle grattiser. Gratulerer! Jeg satt forresten å tittet på spoiler bildene på jobb, dypt fasinert! Så kommer en kollega av meg og titter og får fullstendig WTF tryne som spontan reaksjon Ting jeg syns var fine bilder, fasinert og fantastisk øyeblikk ble vist annsett som unormalt og noe de nå mistet matlysten av å se på Det var altså alle de resterende kollegaene min Min mor fulgte fødselen via skype, å i perioder (når den første ble født, den måtte lirkes ut) så satt hun å brakk seg Veldig glad jeg bestemte meg for at det var bedre å følge via skype en i real life, for jeg ser for meg en halvstresset meg, en superstresset mamma og en oppdretter som himler med øynene Ganske fasinerende bilde, jeg viste ikke at posen inneholdt blodårer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer med ett flott kull! Flinkeste Betty og Oldemor der altså Og så utrolige bilder du tar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japanhua Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer så masse med de fem nøstene! Nydelige var de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. April 2011 Rapporter Share Skrevet 13. April 2011 Gratulerer så mye Veldig stilige bilder i spoileren, tar gjerne mer av dem neste gang altså, spennende å se bilder fra selve fødselen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts