Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan menn ha Jentevenner?


Enits

Recommended Posts

Ligger i topicen, Tror du at menn kan ha jentevenner? uten at det betyr at noe seksuelt er innvolvert og de ønsker å havne til sengs med de?

Edit: Hva med venner man blir kjent med etter man har funnet en livspartner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Ligger i topicen, Tror du at menn kan ha jentevenner? uten at det betyr at noe seksuelt er innvolvert og de ønsker å havne til sengs med de?

Edit: Hva med venner man blir kjent med etter man har funnet en livspartner?

Gjelder dette også jenter man møter via nett for så å møtes i virkeligheten? :P

Og eeegentlig så lurer du på??? :P Kom igjen nå, spytt ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, ellers er jeg skyldig i masse :P

Har dog havnet i noen situasjoner hvor jeg er ganske nære menn, også får de seg kjæreste og de(dama) blir megasjalu, enda jeg aldri har hatt interesse eller tenkt på fyrn på den måten :P

Guttevenner er alltid godt å ha,et annet perspektiv på ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og.. Mange kan vel ha jentevenner uten at det er noe mer bak. Men mange har også en annen intensjon. Veeeldig individuelt..

Jeg for min del er meeeegasjalu på alt og alle som har med kjæresten min å gjøre..! :P Skikkelig irriterende.. Da vi ble sammen hadde han ei jentevenninne som var bestevenninna hans. Gjett om jeg var sjalu da! De var mye sammen osv. men de hadde vært bestevenner siden barneskolen, så jeg måtte jo leve med det :P Men nå vet jeg at han har flere jentevenner og da mener jeg venner. Hverken mer eller mindre. Jeg er jo også blitt venner med disse..

Men uansett, veeeldig individuelt blant menn tror jeg.

EDit: Leste det du sa ang. å møte jenta etter å ha møtt henne på nett. Det hadde jeg blitt sjalu for og veldig mistenksom på.. :P Men det er meg da.. :P Vil man være venner SÅ innamri mye at man treffer en "ukjent" person sånn uten videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kan. Min erfaring er likevel at det er litt spenning mellom gutter og jenter som bare er venner (i hvert fall med mine venninner). Det er jo derfor det er gøy.

Hva mener du med det? Som at man potensielt kan havne til sengs sammen? at det betyr noe? har du da dame ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og.

Enig. Der hadde jeg blitt skeptisk kjenner jeg ... Men at menn kan ha jentevenner - klart det! Iallefall har Vegard det, men det skal sies at de fleste av de er eller har vært damer til kompisene hans, og så har det blitt et vennskap ut av det ... Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel skal vi se.

For å starte, jeg er fryktelig usikker på meg selv, og av den grunn blir jeg kjempe sjalu.

Så til tema: jeg og x'n flyttet fra hverandre i oktober, ble slutt i juli. så tok vi opp igjen kontakten i desember og har hatt det kjempe fint siden.

Nå har jeg vært hos han i 2 uker og vi har det fint sammen.

Så igår så sa han ut av det blå at han har vært litt lite sosial i det siste, hvorpå jeg svarte er det ikke bare å ringe noen av vennene dine da? (han har få venner i Bergen, er egentlig fra tønsberg) Og så sa han at han hadde lyst å møte en som heter cathrine, som bor rett utenfor bergen. Som han har møtt på nett.. Og da skyter jo sjalusien min fart så det suser etter :P

Så lurer egentlig bare på om det faktisk er mulig å treffe jenter via nettet som ikke er noe mer enn venner :P

Da blir du med og treffer Cathrine. Enkelt og greit. Da finner du jo kjapt ut hvor landet ligger. :P Enten så vil han at du skal være med eller så vil han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel si at ja, det går an å bare være venner med det motsatte kjønn, men jeg tenker også litt sånn at det kommer litt an på hvorfor dere gjorde det slutt før dere ble sammen igjen? Ikke at du skal eller trenger å brette ut alle grunner til det her på forumet, men hvis dette har vært et tema for dere før med god grunn, så ville jeg vel tenkt meg om to ganger til...

Ellers vil jeg si som et par av de andre har sagt; spør ham om det er greit at du blir med, og så ser du hva han svarer. :P

Men så er jeg singel, og har vært det i tre år, så jeg har ikke nødvendigvis rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vært skeptisk til om kjæresten min skulle møte EN jente han hadde truffet på internett. Men på en annen side så eier jeg ikke sjalusi og hadde nok vært åpen til det om han hadde en god grunn for det. Kjæresten min er medlem på ulike forum som gjør at han kommer i kontakt me ulike mennesker fra forskjellige plasser i landet. Han tar også en del bilder. Men om jeg hadde merket en flørtende tone mellom de, eller at han virket litt vell oppspilt over å møte henne, så hadde jeg nok stilt meg litt vell tvilende til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er fullt mulig for en gutt å ha jentevenner uten at det ligger noe mer bak det en bare å være venn. Min beste venn gjennom hele livet (ble venn med ham i 1.klasse jeg) har vært en gutt, vi er per idag fremdeles bestisser, og han har hatt minst 5 kjærester opp igjennom uten at det har gjort noe på vårt vennskap. Vi har selvfølgelig kjemi, men ikke noe seksuell tiltrekning av hverandre. Jeg kan godt ligge i armkroken hans å se film uten at det blir "rart" for min del, å han sier det samme til meg.

Dog, noen av damene hans har vært sykt sjalu på meg, å prøvd å både nekte ham å vær med meg, å gått i fra ham. Men, han har aldri vært utro med meg, aldri engang kysset meg mens han har hatt dame. Så ja, jeg tror det går, men det avhenger litt av personen denne mannen ellers deler livet sitt med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, han har aldri vært utro med meg, aldri engang kysset meg mens han har hatt dame. Så ja, jeg tror det går, men det avhenger litt av personen denne mannen ellers deler livet sitt med :P

Siden du formulerte deg sånn, har han kysset deg når han ikke hadde dame da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selvfølgelig kjemi, men ikke noe seksuell tiltrekning av hverandre. Jeg kan godt ligge i armkroken hans å se film uten at det blir "rart" for min del, å han sier det samme til meg.

Dog, noen av damene hans har vært sykt sjalu på meg, å prøvd å både nekte ham å vær med meg, å gått i fra ham. Men, han har aldri vært utro med meg, aldri engang kysset meg mens han har hatt dame. Så ja, jeg tror det går, men det avhenger litt av personen denne mannen ellers deler livet sitt med :P

Kan da ikke skjønne i min villeste fantasi hvorfor noen av damene hans har reagert på det? :P Må være noen nærtagende damer, tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...