Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesko av naturgummi?

Bananen

Recommended Posts

Skrevet

Vi har! :innocent:

Veldig fornøyd,eneste er at de kan være litt vanskelige å ta på,spesielt om hunden ikke har så lyst :icon_confused: Men ellers så sitter de utrolig godt på,de har ikke sjangs til å falle av.

Vi har enda tilgode å hive noen av skoene,så til "normal" bruk,så kan man bruke dem en god stund. Men det varierer nok litt på hunden,etter hvor en går tur osv. :hmm:

Zara hadde aldri hatt på seg sko før,så hun synes det var veldig rart,men når hun kom ut,så merket hun ikke noe til det.

Skrevet

Kult! Er de stramme øverst, på en måte? Siden de ikke faller av så lett, tenker jeg på. :icon_confused:

Tipper de er ganske stramme men pga materialet vil det ikke ha noe negativt å si. Det utvider seg jo og former seg under bruk.

Skal bestille til Emma imorgen! :innocent: Fant en lur genser der inne også.

Skrevet

Ok. For de virket ganske elastiske ut på videoen. :P

Så da lurer jeg bare på størrelsen og sånn. Om large kanskje blir for stort? For de virket veldig "posete" på videoen, på en måte ...

Skrevet

Har brukt de på min flat og de virker veldig bra. Vi har ikke så mye snø her da men masse is, men den perioden vi hadde snø så var de helt geniale men ble fort ødelakt på asfalt eller is for han er så ivrig og springer og herjer.

Hvis det er flat du har så må det bli de Lilla og det er vel L tror jeg :P Jeg kjøpe et par med lille L? og Grønne XL? og da ble de grønne veldig store og de lilla satt bra.

Ble imponert over hvor godt grev de ga på glatt underlag. Selv og de hadde vært ute ov sokkene var bløte så skled de ikke på gulvet og skled ikke noe serlig på isen heller

Skrevet

Det er veldig lett å bestille på ebay. Du må først lage deg en ebaykonto, og så må du lage deg en paypalkonto. Så er det bare å søke og surfe rundt på masse ting. Ofte er det budrunder. Da er det lurt å følge med på gjenstanden, og by i siste sekund. Noen varer er det kjøp nå på, og da er det bare å kjøpe i vei. Liker ebay.com best. Vikti å sjekke om de sender til Norge, og hva frakten er til norge(står ofte oppført).

Også viktig å se at ting ikke er sample(hvis du skal kjøpe andre ting en hundeting, som f.eks. cosmetik osv.)

Og viktig å se på hvor god feedback selgeren har. H*n bær ha opp mot 100% Håper dette var en liten hjelp?

Skrevet

Størrelsesguiden hos Alphadog stemmer ihvertfall. Jeg forstår dessverre ikke sånn iches å sånt så de bruker på ebay :P

Du skal ha de røde om du skal bruke de på en mops.

Skrevet

Størrelsesguiden hos Alphadog stemmer ihvertfall. Jeg forstår dessverre ikke sånn iches å sånt så de bruker på ebay :ahappy:

Du skal ha de røde om du skal bruke de på en mops.

Okei takk. Bare vet at Brumlemann er litt grov i kroppen, og har store poter, men jeg tror jeg sjangser på de røde :wub:

Skrevet

Er det bare meg som er super misfornøyd med disse?

Jeg kjøpte disse til min eldste på lørdag. Senere på dagen går vi ut på tur. En time inn i turen ryker to av skoene. Da har vi kun gått på brøytet, men snøunderlag, skogsvei. Litt trist dette da gutten min sliter med blødende poter for tiden :huh:

I går er det samme story, men da i byen. Gikk en halvtime på asfalt og deretter ut på en tennisbane for litt lek og moro. 10 min på banen så ryker det ennå en sko. Så for meg er dette blitt engangssko, dog noe dyre..

Skrevet

Er det bare meg som er super misfornøyd med disse?

Jeg kjøpte disse til min eldste på lørdag. Senere på dagen går vi ut på tur. En time inn i turen ryker to av skoene. Da har vi kun gått på brøytet, men snøunderlag, skogsvei. Litt trist dette da gutten min sliter med blødende poter for tiden :huh:

I går er det samme story, men da i byen. Gikk en halvtime på asfalt og deretter ut på en tennisbane for litt lek og moro. 10 min på banen så ryker det ennå en sko. Så for meg er dette blitt engangssko, dog noe dyre..

Hva mener du med ryker?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...