Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening Lørenskog


Kristina

Recommended Posts

Nå som våren snart kommer (..optimist?..), så kommer også treningsgleden tilbake, iallefall her i huset. Er det noen rundt på Lørenskog som vil være med å trene litt nå og da eller bare gå en tur? Det hadde jo gått an å trene bak Triaden eller på Løkenåsen skole veit jeg det er opplyst om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Ja, selvfølgelig! Jeg bor også på skårer, på toppen bak høyblokkene :icon_confused: Skal høre med hun under meg med toller om hun også blir med. Skal vi si tirsdag klokka 18 eller? Onsdager på dagtid passer meg også fint, men vi kan jo bare avtale underveis. Sender meg en pm med nummeret mitt jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oi oi oi, dette hørtes jo egentlig ut som en gyllen mulighet for oss også, om vi er velkommne. :ahappy: Eneste som er litt kjipt er at jeg jobber jo som regel til klokka seks og er ikke hjemme før ca halv sju, men regner med dere holder på littegrann lenger enn det.

Hva trenes på? For hundene mine sin del er det mest for det sosiale, de trenger litt mer hundekompiser å gjenge seg med. Men legger ikke skjul på at hverdagslydighet hadde vært litt artig å få dreisen på, særlig dette med passeringer av hunder på tur og øve på kontakt.

Jeg bor forøvrig 5 min unna Triaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Jeg hadde egentlig hatt godt av å bli med dere på dette altså. Synd jeg er så sjelden hjemme uten at jeg faktisk befinner meg inne på jobb på Metro. Kanskje mot sommeren når jeg har mer fri :ahappy:

Regner med det er Anette du kjenner med eurasier, Caroline-. ;) Kollega av meg jo. Fineste Charly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig om flere kommer :-) Leo er typisk tenåring nå, så jeg bruker egentlig mesteparten av tiden på å trene kontakt og enkle øvelser. Han har jo plutselig mista all motivasjonen for trening - mer moro å se på de fine tispene skal du vite..

For min del er det ett fett om vi tar det 18.00 eller 19.00 :ahappy:

Maria: Jepp stemmer! ;) Så moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke avtalt noe enda, da Leo har hatt kennelhoste. Han har vært frisk i 1 1/2 uke nå, så regner med at han er smittefri til tirsdag? Da har det isåfall gått to uker. Jeg kan sende en melding til Kristina og spørre :-)

Passer det for deg nå til tirsdagen? Klokken 19.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...