Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening Lørenskog


Kristina

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Oi, endelig ting som skjer på lørenskog:) Skal prøve å komme en tur med whippetjenta mi:) Hun trenger trening med andre hunder.. Hun er rett og slett FOR sosial;) Hun ELSKER andre hunder, men så har vi også en rottishannhuns på 5 år som er en bråkemaker med andre hannhunder i bånd, å da blir det mye bjeffing. Whippeten min er nå litt over 1 år og har da vokst opp med dette og trur det er helt vanlig at man skal bjeffe på alle hunder vi møter.. Blir GAL! Så dette må trenes på:) Håper jeg får kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var litt stusselig! Men til gjengjeld så vi jo hvor fint det var for å slippe hundene der, var jo ikke en sjel i nærheten og langt unna bilvei. :icon_confused: så fungerer jo veldig bra.

På en annen side var det kanskje greit at det ikke ble noe oppmøte i dag for min del, jeg har klart å miste stemmen nesten helt fullstendig og høres ut som en and som blir sakte torturert når jeg prøver å pipe ut noe lyd. Så dere ville jo trodd jeg var fullstendig gal som førsteinntrykk.. Satser på bedre stemme neste gang. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der kvart over 7 i dag, men da var det ingen der så jeg dro på skitur i stedet. Litt dumt med dårlig kommunikasjon her. Håper det blir større oppmøte og mer trening neste tirsdag! Da blir en kollega av meg med også :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å komme seg dit kollektivt? Jeg vil veldig gjerne være med når vi flytter til sommeren :D

Flytter til Fjellhamar, og såvidt jeg har funnet ut kommer jeg meg ikke til lørenskog HK eller Stovner HK kollektivt :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte, Stovner hk er ikke helt håpløst, egentlig, det er et stykke å gå fra bussholdeplassen, men ikke lenger enn at det er fullt overkommelig (med mindre de har byttet treningssted siden sist, da...)

Lørenskog hk vet jeg ikke hvor holder til, men det bør heller ikke være helt håpløst. Spør kollektivguruen, liksom :P

Edit: La til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte, Stovner hk er ikke helt håpløst, egentlig, det er et stykke å gå fra bussholdeplassen, men ikke lenger enn at det er fullt overkommelig (med mindre de har byttet treningssted siden sist, da...)

Lørenskog hk vet jeg ikke hvor holder til, men det bør heller ikke være helt håpløst. Spør kollektivguruen, liksom :P

Edit: La til litt.

Stovner holder vel for det meste til i kløftahallen på vinterstid, og et sted i groruddalen på sommerstid.

Lørenskog HK holder til inne ved Losby om jeg ikke har fått med meg helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne være med, sist var vi rundt 8 stk m hund :) Regner med at det blir fast tirsdager fremover nå klokka 19.00, så det er ikke sikkert det blir annonsert her hver gang.

Det enkleste er nok å ta buss til Ahus også bytte der. Sammenlagt tar det ca 23 min. Helt overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å komme seg dit kollektivt? Jeg vil veldig gjerne være med når vi flytter til sommeren :D:hmm:

Er ikke så kjent med bussmuligheter fra fjellhamar, men vet at du kan ta 411 fra ahus til skåreråsen. Bussen går hvert 15 min, og den bruker 9 min på reisen :) Fra skåreråsen til Åsen skole, er det ikke vanskelig å finne frem til, følger veien opp deretter til venstre, helt til du ikke kommer lenger - da er du fremme. Det tar rundt 5 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så kjent med bussmuligheter fra fjellhamar, men vet at du kan ta 411 fra ahus til skåreråsen. Bussen går hvert 15 min, og den bruker 9 min på reisen :) Fra skåreråsen til Åsen skole, er det ikke vanskelig å finne frem til, følger veien opp deretter til venstre, helt til du ikke kommer lenger - da er du fremme. Det tar rundt 5 min :)

okay, når jeg flytter skal jeg prøve å komme :D Prøve å finne veien rettere sagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...