rottmaneier Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Igår passet vi lille Zorro på 3,5 mnd, og det var stor stas for Ophelia som nå har blitt 5 mnd 2 valper i hus betyr jo bare èn ting; herjing, leking, herjing, soving, herjing og litt mer leking Ophelia Zorro Bali er "dagmamma" Også litt leking inne En liten søt stumphale Zorro Ophelia tygger litt bein Du får ikke tygge bein ifred nei! Bali ser litt forskrekket ut, men det er kanskje ikke så rart? Smil! Jeg tar deg! Har du ikke mistet melketennene enda du da? Det har jeg! Bali blir sliten av å være dagmamma Også fikk vi besøk av Lilo, en herlig dame på 8 år
Synnikken Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Så herlige bilder! Ser ut som de storkoste seg
Troika-09 Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Geniale bilder! Blir ikke mindre valpesyk av sånt
rottmaneier Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Så herlige bilder! Ser ut som de storkoste seg De hadde nok en fin og innholdsrik dag ja Geniale bilder! Blir ikke mindre valpesyk av sånt Fikk noen blinkskudd ja Nå er det ikke så lenge til du har en liten piraya i hus heller da
Cattn Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Skrevet 29. Januar 2011 Fine bilder! Så ut som de koste seg masse
GunhildM Skrevet 30. Januar 2011 Rapporter Skrevet 30. Januar 2011 Jeg tar deg! Hahahaha for et blinkskudd søteste pirayaene
rottmaneier Skrevet 30. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2011 Hahahaha for et blinkskudd søteste pirayaene Hihi, ja en skikkelig tøff piraya dette altså Kjempekule bilder! Takk
Anita F Skrevet 31. Januar 2011 Rapporter Skrevet 31. Januar 2011 Kjempefine bilder! Jeg har også eid en dsg, og jeg kommer nok helt sikkert til og skaffe meg en til igjen. Men jeg har aldri vært så heldig og hatt dsg-VALP jeg da, og de ser jo fantastisk herlige ut!
rottmaneier Skrevet 31. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2011 Kjempefine bilder! Jeg har også eid en dsg, og jeg kommer nok helt sikkert til og skaffe meg en til igjen. Men jeg har aldri vært så heldig og hatt dsg-VALP jeg da, og de ser jo fantastisk herlige ut! Valp må man ha! Selv om de er ganske krevende som valp/unghund Men er utrolig gøy å kunne starte med helt blanke ark på en rase som lærer så utrolig fort! Det er gøy det
Victoria Skrevet 31. Januar 2011 Rapporter Skrevet 31. Januar 2011 Utrolig mange flotte og kule bilder! Og fine hunder, ikke minst!
rottmaneier Skrevet 1. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2011 Utrolig mange flotte og kule bilder! Og fine hunder, ikke minst! takk
jma Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 veldig søte hunder, og kule/fine bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar