Synnikken Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Så heeerlig! Tangetoppen er flinke Ville kjøpe mops derfra, men alle ble solgt med en gang, hehe. Ja, de har venteliste på enormt mange, ofte velger de å selge til dem som ønsker å stille ut for å vise frem oppdrettet Jeg ble tilbudt Hector av Elisabeth en Januarkveld ifjor, holdt på å gå av skaftet *flir* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Skjønningen! Han er en tøff liten sak altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Skjønningen! Han er en tøff liten sak altså Elsker soniser og deres herlige komplimenter! Keep em coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Han er utrolig vakker! En av de peneste moppsene jeg har sett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Ja, de har venteliste på enormt mange, ofte velger de å selge til dem som ønsker å stille ut for å vise frem oppdrettet Jeg ble tilbudt Hector av Elisabeth en Januarkveld ifjor, holdt på å gå av skaftet *flir* Kan tenke meg du ble glad da ja Skulle egentlig ha en hannhund på fôr fra dem i sommer, men de ville stille ham ut osv, og så ble det ikke noe av dessverre. Forhåpentligvis i fremtiden når vi har mulighet til en hund nr. 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Likte veldig godt det øverste bildet, så fin kropp han har :-) (og mine mops-komplimenter henger alt annet enn løst!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Kan tenke meg du ble glad da ja Skulle egentlig ha en hannhund på fôr fra dem i sommer, men de ville stille ham ut osv, og så ble det ikke noe av dessverre. Forhåpentligvis i fremtiden når vi har mulighet til en hund nr. 2. Hvem var det du skulle ha da? etter ett av kullene født i februar? Maxi kanskje? eller Disco? Yes, men hvorfor vil dere ikke stille? det er jo supergøy Likte veldig godt det øverste bildet, så fin kropp han har :-) (og mine mops-komplimenter henger alt annet enn løst!) Takk for det, er superfornøyd med kroppen hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Dette bildet tegnet en svensk oppdretter til meg på lørdag som ett gratulererkort etter vi fikk cert! Kjempefint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Han er fiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Han er fiiin Hihi! Tusentakk dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 så nydelig voff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Så utrolig herlig han er! Har utrolig lyst på en liten tass fra Tangetoppen selv, synes de har avlet frem så mange fine mopser. Forstod det sånn at de hadde laange ventelister, så det er bare å smøre seg med tolmodighet for min del Nydelig er han i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Fiiinaste, härligaste Hector Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Jeg skal ærlig si at jeg aldri har vært kjempebegeistra for mops, men Hector er et usedvanlig vakkert eksemplar Hadde jeg sku hatt mops, sku jeg hatt et avkom av han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Må være en av de peneste mopsene jeg har sett Og han ser jo ut til å være i god form også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Så utrolig herlig han er! Har utrolig lyst på en liten tass fra Tangetoppen selv, synes de har avlet frem så mange fine mopser. Forstod det sånn at de hadde laange ventelister, så det er bare å smøre seg med tolmodighet for min del Nydelig er han i alle fall! Tusentakk for det! Ja, han er en fining Tangetoppen ja, de har lange lister men sålenge du er oppmerksom over tid tror jeg at det skal bli lettere å få valp ifra Elisabeth, nå prioriterer hun jo de som ønsker å stille og vise frem oppdrettet. Så er nok ett stort pluss om du ønsker det Fiiinaste, härligaste Hector Hih! Jaaaaa! Jeg skal ærlig si at jeg aldri har vært kjempebegeistra for mops, men Hector er et usedvanlig vakkert eksemplar Hadde jeg sku hatt mops, sku jeg hatt et avkom av han Må være en av de peneste mopsene jeg har sett Og han ser jo ut til å være i god form også! Tusentakk for det! Ja, han er en herlig liten fyr. Glad og lykkelig og springer gærning rundt om kring hele tiden mens han er ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Ser ut som en fin mopsegutt. Uten at jeg kan standarden spesielt godt masse fine bilder av ham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ser ut som en fin mopsegutt. Uten at jeg kan standarden spesielt godt masse fine bilder av ham! Tusentakk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ellers, tenkte jeg å bare legge inn dette bildet av en voksen mops med splittet neserynke, slik at dere får sett forskjellen. Hannhund med splittet nesefold Hector med sin hele rynke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Tror jeg aldri har sett en mops i bevegelse... I forhold til kroppsform ser han jo fabelaktig atletisk ut Søt liten fyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Tror jeg aldri har sett en mops i bevegelse... I forhold til kroppsform ser han jo fabelaktig atletisk ut Søt liten fyr Tusentakk for det Han er atletisk i forhold til mange andre mopser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Noen bilder jeg tok av gullisen i februar engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Caroline er her på besøk og har hjulpet meg med å ta bilder av godgutten Han er 15 og en halv mnd gammel nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Vakre, sjarmerende lille gutten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Vakre, sjarmerende lille gutten Jaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts