Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Så heeerlig! :heart:

Tangetoppen er flinke :) Ville kjøpe mops derfra, men alle ble solgt med en gang, hehe.

Ja, de har venteliste på enormt mange, ofte velger de å selge til dem som ønsker å stille ut for å vise frem oppdrettet :)

Jeg ble tilbudt Hector av Elisabeth en Januarkveld ifjor, holdt på å gå av skaftet *flir*

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han kan move like a jagger!

Tangetoppen's Kilkenny. Født den: 3 Desember 2010 Han skal flytte til BERGEN! Far er Tangetoppen sin amerikanske import. BISS NORDICW-10 FW-10 SW-10 DKW-10 NW-10 CPHW-10 HelsinkiW-10 DKKW-10 AM

Fineste mopsen! Han ser så voksen ut!

Skrevet

Ja, de har venteliste på enormt mange, ofte velger de å selge til dem som ønsker å stille ut for å vise frem oppdrettet :)

Jeg ble tilbudt Hector av Elisabeth en Januarkveld ifjor, holdt på å gå av skaftet *flir*

Kan tenke meg du ble glad da ja :D:w00t:

Skulle egentlig ha en hannhund på fôr fra dem i sommer, men de ville stille ham ut osv, og så ble det ikke noe av dessverre.

Forhåpentligvis i fremtiden når vi har mulighet til en hund nr. 2.

Skrevet

Kan tenke meg du ble glad da ja :D:w00t:

Skulle egentlig ha en hannhund på fôr fra dem i sommer, men de ville stille ham ut osv, og så ble det ikke noe av dessverre.

Forhåpentligvis i fremtiden når vi har mulighet til en hund nr. 2.

Hvem var det du skulle ha da? etter ett av kullene født i februar? Maxi kanskje? eller Disco?

Yes, men hvorfor vil dere ikke stille? det er jo supergøy :)

Likte veldig godt det øverste bildet, så fin kropp han har :-) (og mine mops-komplimenter henger alt annet enn løst!)

;) Takk for det, er superfornøyd med kroppen hans :wub:

  • 2 weeks later...
Skrevet

Så utrolig herlig han er! :wub:

Har utrolig lyst på en liten tass fra Tangetoppen selv, synes de har avlet frem så mange fine mopser. Forstod det sånn at de hadde laange ventelister, så det er bare å smøre seg med tolmodighet for min del :)

Nydelig er han i alle fall! :D

Skrevet

Jeg skal ærlig si at jeg aldri har vært kjempebegeistra for mops, men Hector er et usedvanlig vakkert eksemplar :) Hadde jeg sku hatt mops, sku jeg hatt et avkom av han :heart:

Skrevet

Så utrolig herlig han er! :wub:

Har utrolig lyst på en liten tass fra Tangetoppen selv, synes de har avlet frem så mange fine mopser. Forstod det sånn at de hadde laange ventelister, så det er bare å smøre seg med tolmodighet for min del :)

Nydelig er han i alle fall! :D

Tusentakk for det! Ja, han er en fining :wub:

Tangetoppen ja, de har lange lister men sålenge du er oppmerksom over tid tror jeg at det skal bli lettere å få valp ifra Elisabeth, nå prioriterer hun jo de som ønsker å stille og vise frem oppdrettet. Så er nok ett stort pluss om du ønsker det :)

Fiiinaste, härligaste Hector :wub:

Hih! Jaaaaa! :wub:

Jeg skal ærlig si at jeg aldri har vært kjempebegeistra for mops, men Hector er et usedvanlig vakkert eksemplar :) Hadde jeg sku hatt mops, sku jeg hatt et avkom av han :heart:

:)

Må være en av de peneste mopsene jeg har sett :D Og han ser jo ut til å være i god form også! :D

Tusentakk for det! Ja, han er en herlig liten fyr. Glad og lykkelig og springer gærning rundt om kring hele tiden mens han er ute :)

Skrevet

Ellers, tenkte jeg å bare legge inn dette bildet av en voksen mops med splittet neserynke, slik at dere får sett forskjellen.

385972_10150590951605159_611040158_10903893_344342933_n.jpg

Hannhund med splittet nesefold

387881_10150990333295161_792935160_21751764_1893998985_n.jpg

Hector med sin hele rynke. :)

  • Like 1
Skrevet

Tror jeg aldri har sett en mops i bevegelse...

I forhold til kroppsform ser han jo fabelaktig atletisk ut :thumbs:

Søt liten fyr :wub:

Tusentakk for det :) Han er atletisk i forhold til mange andre mopser :)

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...