Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjuler det seg noe morsomt i navnet ditt?

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

SVIN! :D i know, jeg får det samme :D

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

Skrevet

:D Mange bra her.

Jeanette:

Eaten Jet

A Teen Jet

Eat Jet En

Ate Jet En

Tea Jet En

Eta Jet En

An Tee Jet

At Nee Jet

Talli:

A Lilt

A Till

La Lit

All Ti

All It

Tall I

At Ill

Blaze:

var vist ikke noe morro, seriøse damer vet dere..

Skrevet

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

hahahaha :D Vel vi har jo samme navn så er kanskje ikke så rart *flire*

Skrevet

Mitt eget navn ble "veto" eller "vote". Det kan passe siden jeg har lett for å ta regien,men er "fanatisk" på at alle skal bli hørt når jeg leder noe.

Hunden min sitt navn ble "ask him". Det passer også - siden portiser ikke føyer seg uten å ha "sagt sin mening" først. Den blir jo hørt også da, får stemme-"vote", før jeg legge ned et eventuelt "veto". :D

Så siden denne siden påtok seg å finne "skjulte sannheter" i navne-anagrammer, så....,

Men skjulte ?, mer som en bekreftelse, liksom, her i gården.

Skrevet

Caroline:

Lace Iron

Oracle In

Race Lion

Cola Rein

Acorn Lie

Orca Line

Real Icon

Liar Once

De beste av 151 :lol:

Eagermind:

Enraged Mi

Angered Mi

Reading Me

Rained Gem

Maid Green

Dram Genie

Age Remind

Mirage End

Gear Denim

Amen Ridge

Near Midge

Aim Gender

Main Greed

Main Edger

Danger Em I

Game Nerd I

Gram Need I

Det var definitivt mye mer å velge i der :lol:

Skrevet

Det var ikke mye morsomt på Carina gitt. Men fikk "A CAIRN". Er det et hint eller?

Fin attåthund det vel? :lol:

Skrevet

Skrev inn hele navnet, og fikk 2413, her er noen av de første:

Chlamydia No

Chlamydia On

Dynamical Oh

Dynamical Ho

Malady Chino

Anomaly Chid

Dynamic Halo

Halcyon Amid

Halcyon Maid

Nacho Milady

Coma Handily

A Clad Hominy

A Chain Moldy

A China Moldy

A Halcyon Mid

A Halcyon Dim

A Nacho Dimly

A Madly Chino

Skjønner ikke alle men :lol:

Skrevet

Gøy!! Jeg syns hr. Sambo kan få lov til å gifte seg med meg og ta mitt etternavn, da får han nemlig feks:

Dangler Fouls

Ordeals Flung

Glands Fouler

Funerals Gold

Lager Unfolds

Fags Unrolled

Floral Nudges

Organs Fulled

A Folder Slung

A Lord Engulfs

Deaf Gnu Rolls

Deals For Lung

:P

Skrevet

Jeg fikk MYE rart når jeg skrev fornavn og mellomnavn, bl.a.:

Healer Minim

Hernial Mime (fake brokk? :o )

Inhaler Mime

Mailmen Hire

Minimal Here

Leaner Him Mi

Meaner Hi Mil

Rename Hi Mil

Inhale Me Rim

Inhaler Em Mi (Inhaler Am I? :P )

Email Hen Rim

Hail Emir Men *fnis*

Mail Her Mine

Liar Nee Hmm I

Josie er ikke morsom, hun, i hvertfall ikke på navnefronten, men jeg fant denne på Anagram Hall of Fame:

Mother-in-law = Woman Hitler

The Public Art Galleries = Large Picture Halls, I Bet

Edit: For moro skyld tok jeg et par venninners navn, deriblant Mariann = Rain Man :P (unnskyld!)

Skrevet

Vel, har så kort fornavn at det ikke blir så mange. Men en festlig blir det hvertfall.

Tina: Anti :P

Med etternavn var det noen flere som ble festlige:

Anal Fended Jilt :P

Jaded Lean Flint

Jaded Flat Linen

Laded Ninja Felt

Defeat All Djinn

Fated Ninja Dell :P

Skrevet

Disse fikk jeg.. Kanskje ikke de morsomste, men;

Fornavnet:

Be Hilts

Belts Hi

Blest Hi

Belt His

Libs The

Mellomnavnet:

Madam Ell

Lama Meld

Mama Dell

Medal Lam

Lamed Lam

Lammed La

Mead Mall

Dame Mall

Made Mall

A Lam Meld

Ad Mall Me

Ad Mall Em

Ad Lam Elm

Lad Lam Me

Lad Lam Em

Lad Ma Elm

Lad Am Elm

Mad La Elm

Mad All Me

Mad All Em

Mad Ma Ell

Mad Am Ell

Dam La Elm

Dam All Me

Dam All Em

Dam Ma Ell

Dam Am Ell

La Ma Meld

La Am Meld

Mall Ma Ed

Mall Am Ed

Lam Ma Led

Lam Am Led

Ma Am Dell

Etternavnet:

Nab Not

Nab Ton

Ban Not

Ban Ton

Prøvde også hele navnet mitt, men det funka vist ikke :P

Skrevet

Ett fåtall av alle som kom opp når jeg skrev fornavn og mellomnavn (fornavnet er jo tatt her før)

A Irenic Omen

Care One Mini

Mean Icon Ire

Are Coin Mine

Aim Nicer One

An Icier Omen

Skrevet

Age Hen Shrug

Anger He Gush

Anger He Hugs

Rage Hen Gush

Rage She Hung

Earn Eggs Huh

Gangs Here Uh

Shag Here Nuh

Shag Green Uh - Miljøvennlig serru` :P

Gas Hunger He

Hah Egg Nurse

An Egg He Rush

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...