Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøk hos Raksha


Argyr

Recommended Posts

Her kommer første runde med bilder! Det kommer mer senere av hunder, katter og sikkert hester og høns også.

Svette bøllehester som har vært på heisatur

IMG_2725.jpg

IMG_2723.jpg

Lady longeres

IMG_2745.jpg

IMG_2742.jpg

Og ris

IMG_2834.jpg

IMG_2830.jpg

IMG_2809.jpg

IMG_2807.jpg

IMG_2780.jpg

IMG_2779.jpg

Og koses :lol:

IMG_2758.jpg

IMG_2754.jpg

Bestas er ferdig og står og følger med

IMG_2799.jpg

Finingen! :D

IMG_2768.jpg

IMG_2774.jpg

IMG_2767.jpg

Bestas er blitt en elg? :P

IMG_2771.jpg

Kan jo ikke ha med bare hester, så da får dere b-vare andre bilder. :whistle:

IMG_2721.jpg

IMG_2702.jpg

IMG_2699.jpg

Kutt ut lyset, damen!

IMG_2652.jpg

:ahappy::P

IMG_2647.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

... magen til Lady har vokst! :whistle:

Ellers så det riktig så flott ut, fine steg på damen! :ahappy:

Også Bestasen da, takk for at dere tok bilde av kosemulen *savne* :lol:

Han så i kjempefint hold ut nå :P

Nyyydelige bilder av kattene! Og fine gutter som vanlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... magen til Lady har vokst! :ahappy:

*lukke øya og tralle høyt for seg selv* :P (Vi satser på at det blir bedre nå som jeg får til, og tør, litt mer... :whistle: )

Ellers så det riktig så flott ut, fine steg på damen! :lol:
Jaaaaaa, hun kan når hun vil!

Også Bestasen da, takk for at dere tok bilde av kosemulen *savne* :D

Han så i kjempefint hold ut nå :P

Hurra! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når kommer du og henter han? :lol:

Takk for skryt av dyrehagen! Fotograf er Argyros så hun får ta skryten for fine bilder. :D

Når/om jeg får nytt sted å bo... Gud han er herlig! Og resten av dyrehagen er flott den også, jeg bare lurer på hva du kommer til å tilføre den neste gang :lol: Flinke Argyros som tar bilder *klikk og sjokobit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine hester og koselige bilder :lol:

Men RAKSHA! Hvordan jakke er det du har??? Ble helt forelsket i den jeg, ser så varm og god ut, og den pelsen på kraven(?) så helt fortryllende deilig ut :lol:

:D Den jakka er genial! Varm og god. Men syns ikke den er særlig vakker da. Jeg kan desverre ikke gi så mye mer info - den ble kjøpt for flere årsiden på salg, type nedsatt på nedsatt på nedsatt pris. Elsker den! Og er juksepels på kraven.

Tulip: Jaaa - men skynte seg å få ny bolig. *nikke*

Madam mim: Yep - nå kan du angre nå! :D

Lene: Jaa - veldig glad jeg kom meg oppå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...