Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 I dag tok jeg noen bilder av Ida som basa i snøen Fikk nesten ingen bra portrettbilder siden kameraet klikka så mye.. Tror hun ble ganske sliten av å base rundt i snøen, det har jo kommet veldig mye snø. Frøken var ikke med på bildeshooten, hun hadde drukna helt i snøen Ida har stil MIN leke! Snøen spruter! Bortevekk! Masse snø var det! Sånn, det var det Ble litt mange bilder, menmen!
Banshee Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Så flotte bilder av en kjempesøt hund
SandyEyeCandy Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Jeg elsker de ørene hennes! Du har jaggu fått deg en fantastisk vakker, søt og morsom hund.
HeleneFS Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 så hærlig hun er elsket *bortevekk* bildet
Tricolor Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Jeg synes også bildene var flotte og fulle av action. Vet neimen ikke hvilket som er min favoritt. Mulig du har nevnt det før, men hva slags kamera har du? Jeg har et snøbilde med Lizzie i bildekritikktråden, synes ikke det er halvdelen så flott som dine!
MarieR Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Virkelig en flott hund! Veldig fine bilder!
Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Jeg elsker de ørene hennes! Du har jaggu fått deg en fantastisk vakker, søt og morsom hund. Jaa, de er ganske morsomme de ørene hennes! Noen ganger står begge opp, noen ganger henger begge, ene står opp eller ut til siden osv. Hun er herlig ja Og så utrolig snill og håndterbar, veldig deilig å ha fått en sånn hund når man er vandt til Frøken! så hærlig hun er elsket *bortevekk* bildet Takk! Jeg synes også bildene var flotte og fulle av action. Vet neimen ikke hvilket som er min favoritt. Mulig du har nevnt det før, men hva slags kamera har du? Jeg har et snøbilde med Lizzie i bildekritikktråden, synes ikke det er halvdelen så flott som dine! Takk! Har et Canon 30D! Må se på bildet av Lizzie Hvor stor er Lizzie forresten? Ida er 15 kg og veldig slank nå, lurer på om hun vokser mere.. Virkelig en flott hund! Veldig fine bilder! Tusen takk!
SoppenCamilla Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Vakre bilder av en nydelig hund!
Raksha Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Herlig! Ser ut som hun storkosa seg. Også så pen som hun er!
GunhildM Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Nydelige bilder og utrolig vakkert motiv En av de fineste BCene jeg har sett altså
Marianne&Java Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Så utrolig søt hun er, hun ser jo så glad ut Kule bilder
Tricolor Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Tante" Lizzie er også slank og langbeint. Hun var lenge 14 kg, for tynn altså, så vi gikk over til Eukanuba for meget aktive hunder. Det gjorde susen med mere fett i maten, nå har hun nok fått etpar kg. på seg. Har ikke veid henne etterat hun har blitt fin i holdet. Men tipper 15-16. Kjekt med en snerten kvikk hund.
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Haha. Kjenner til papilloner som drukner i snøen Ikke alltid like lett med dem på vinteren. Kjempe fine bilder av den fine valpen Kjekt å høre at du kan kose deg mens du trener nå!
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Kjempeflotte bilder! Og fin hund!
Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Tusen takk dere Hyggelig med hyggelige kommentarer om Ida! "Tante" Lizzie er også slank og langbeint. Hun var lenge 14 kg, for tynn altså, så vi gikk over til Eukanuba for meget aktive hunder. Det gjorde susen med mere fett i maten, nå har hun nok fått etpar kg. på seg. Har ikke veid henne etterat hun har blitt fin i holdet. Men tipper 15-16. Kjekt med en snerten kvikk hund. Lizzie er kjempepen Godt hun la på seg, er ikke noe gøy når de blir for tynne.. Jeg bare lurer på en ting, er Lizzie brun i underpelsen? Altså hvis du stryker pelsen feil vei så er det brun/beige pels? Sånn er det nemlig på Ida, har ikke sett så mange andre bc som er brune i underpelsen.
Tricolor Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Lizzie er halvsøster til Idas mor. Det vises vel godt?
Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Lizzie er halvsøster til Idas mor. Det vises vel godt? Maddie og Lizzie er jo helsøsken tillogmed Bare fra forskjellige kull. De er veldig like ja! Må le av de fjonene hun har på ørene
Tricolor Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Men er Maddie etter Maico? Det er han som er Lizzies far. Ps. Ps: Fjonene hennes er nok papillongener. De lange beina er whippetgener. HAHA
Papillon Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Men er Maddie etter Maico? Det er han som er Lizzies far. Ps. Ps: Fjonene hennes er nok papillongener. De lange beina er whippetgener. HAHA Ja, Maddie er etter Maico Haha, hun har nok papillongener ja
Aussieglis Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Så herlig hun er Skikkelig søøøt rett og slett
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar