Gå til innhold
Hundesonen.no

MyDog SE


Anette

Recommended Posts

Dag 1 resulterte i en ny svensk utstillingschampion, på første forsøk etter vi tok den norske tittelen - veldig, veldig fornøyd! :(

Gratulerer til alle andre som har gjort det bra, ser ut som sonenhundene hevder seg godt i det store utland også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Grattis så mye til alle sammen :(

Og en spesiell til Carina fordi hun viste selv, flinke du :(

Må være noe med dere, Raksha og deg, som liksom ikke vil vise selv, men når dere kommer dere inn vinner dere faktisk. Mon tror om damene egentlig er noen ulvehandlere i uskyldige fåreklær :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fina Dina, enda en gang! :D

Takk takk :(

Tuuusen takk for hjelpen 2ne, og for at du steppet inn med Cane i siste sekund! :(

Bare hyggelig det ;)

Dag 2: Helluin inn først, nok en gang med BIR og HP og også denne dommeren syntes hun var en meget lovende valp. :( Fineste jenta si det, og jeg er faktisk bittelitt forelsket i fortispen min. :( Så var det Cane sin tur, og i dag stilte jeg selv OG overlevde! Tenkte at siden han var potetsekk dagen før, så skulle jeg prøve å ta med kong inn i ringen og det funket kjempebra. Så kanskje jeg tør å stille selv neste gang også. :( Iallefall så var det først inn i bruksklassen, hvor dommeren kom til meg og sa "det er en aldeles utmerket hannhund du har der". Jeg ble så stolt at jeg holdt på å begynne å gråte. :P Fikk da CK og dermed CERT og skulle inn i BHK også. Jammen vant han ikke der og ble beste hannhund med CACIB. Så var det inn og konkurrere i BIR/BIM, mot Dina til 2ne, og jeg tenkte at nå skal vi bare inn og hente BIMen. Dommeren sa til oss at det var to meget flotte hunder, men valgte å gi BIRet til Caaaaane! Trodde jeg skulle dø på meg! :(:D :D Og jeg er nesten like stolt av at jeg turte å stille selv som av resultatet. :P

Edit: Så da ble det altså ny tittel på Cane og han heter nå BH NUCH SEUCH NBCH Nanduhria's Caranthir. Dessverre så er ikke hans første CACIB gammelt nok enda, det er 11 måneder siden han tok det så dermed ble han ikke INT UCH. Menmen, vi satser på å ta et til CACIB vi. :D

Vi kan ta den en gang til vi: Gratulerer så mye med både super-Cane og Havanna! ;)

Og hyggelig å møte deg :( og 2ne :(

I like måte :lol:

Tusen takk! :x Og det var kanskje ikke farlig likevel, selv om jeg holdt på å kaste opp før jeg skulle inn i ringen. :x

Men neste gang blir det ikke så ille vettu, nå har du jo gjort det en gang, og gjort det skikkelig bra! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer veldig til SiriEveline med 2XBIR, 2ne med BIM på Dina, Carina som turte å stille selv, og med flotte resultater på begge hundene, og alle dere andre (hukommelsen sviktet.)

Selv er vi ekstra glade for mammaene til 'valpene våre' (Balrog og Mayla), begge ble BIM - Talli ble jo CIB og mammaen til Mayla ble SUCH. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer veldig til SiriEveline med 2XBIR, 2ne med BIM på Dina, Carina som turte å stille selv, og med flotte resultater på begge hundene, og alle dere andre (hukommelsen sviktet.)

Selv er vi ekstra glade for mammaene til 'valpene våre' (Balrog og Mayla), begge ble BIM - Talli ble jo CIB og mammaen til Mayla ble SUCH. :(

Tusen tusen takk :(

Nå håper jeg bare jeg har forstått reglene riktig, og at Chico har oppnådd en internasjonal tittel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye til alle sammen :(

Og en spesiell til Carina fordi hun viste selv, flinke du :D

Må være noe med dere, Raksha og deg, som liksom ikke vil vise selv, men når dere kommer dere inn vinner dere faktisk. Mon tror om damene egentlig er noen ulvehandlere i uskyldige fåreklær :(

Tuuusen takk! Og jeg liker tanken. :lol:

Vi kan ta den en gang til vi: Gratulerer så mye med både super-Cane og Havanna! :(

Tuuusen takk! :(

Men neste gang blir det ikke så ille vettu, nå har du jo gjort det en gang, og gjort det skikkelig bra! :(

Hihi, håper det, for jeg holdt på å bli uhøflig rett før jeg skulle inn. :D

Gratulerer veldig til SiriEveline med 2XBIR, 2ne med BIM på Dina, Carina som turte å stille selv, og med flotte resultater på begge hundene, og alle dere andre (hukommelsen sviktet.)

Selv er vi ekstra glade for mammaene til 'valpene våre' (Balrog og Mayla), begge ble BIM - Talli ble jo CIB og mammaen til Mayla ble SUCH. :D

Tuuusen takk! Og grattis med fine mammaer. :(

Gratulerer til mamma-Talli med ny tittel! Det lover jo veldig bra for 'lille kopi' når 'store kopi' gjør det så bra :-D

Og gratulerer til alle andre også! Carina, supert at du stilte han selv! Kathrine, Aris vinner jo bare alt for tiden!

Takk! :D

Gratulerer til alle sammen, med egne resultater og fin slekt osv. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter jeg riktig hvis jeg tror det gikk bra med Gross mon tro?

Edit: Fillern leste feil et sted. Men håper det gikk bra likevel da :D

Nja, han ble nummer 4 i åpenklassen med ck. håper han rykker noen plasser fram i morgen :(

Jeg er veldig fornøyd med dagen!

Først ut i juniorklassen med Oliver. Der var det 3 stk. med og Oliver vant med ck.

Så var det inn i unghundklassen med Fredrik, 4 stk. møtte og Fredrik vant også med ck! :(

Så var det inn i en stor åpenklasse med Eros og Gross, ca. 10-15 stk. var med og Eros ble nummer 2 med ck og Gross nummer 4 med ck!

Fiiineste gutta våre :(

I BHK ble Oliver nummer 3, plassen bak certet, og Eros ble reserve.

Av tisper stilte jeg bare Bella som fikk sin rød og ingenting mer.

Stilte med de 4 Nellyvillene(Oliver, Fredrik, Eros og Bella) i oppdretterklasse mot en svensk storvinnende oppdretter, hvor vi vant! :lol: Gjett om smilet til Hilde oppdretter hjemme i trøndelag gikk helt rundt..

I storeringen ble vi nummer 5/reserve av hele 25 grupper!

Jeg er sliiiiiiiiten, men fornøyd!

166318_10150135851925225_723220224_8207277_1195775_n.jpg

Oliver

166286_10150135852105225_723220224_8207283_7570035_n.jpg

Fredrik

163438_10150135852305225_723220224_8207289_7349328_n.jpg

Eros

164748_10150135853485225_723220224_8207313_545552_n.jpg

Oppdretterklassen - Oliver, Fredrik, Erosn og Bella

GRATULERER så mye til dere andre som har gjort det supert, med div. cert, cacib, bir, bim ovs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, håper det, for jeg holdt på å bli uhøflig rett før jeg skulle inn. :(

Næh, det la vi ikke merke til :( Men vi veit du er det fordi du er nervøs, så vi overlever.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ikke det helt store resultatet for oss på fredag.

Dommeren var veldig hyggelig, men synes Anya hadde for svak overlije og ble noe overbygget. Noe jeg kan forstå, for etter skaden hun fikk i sommer har hun nok ikke de beste musklene i ryggen lenger. Så resultatet ble 1,1. Hun ville gjerne se henne igjen senere, mer musklet, for hun likte typen veldig godt!

Vi hadde en fantastisk gøy tur og jeg fikk stille "valpen min" Toker i hans avlsklasse, og gruppa der de ble plassert som 4BIS. Veldig veldig gøy!

Grattis så mye til alle dere med flotte resultater. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Hvordan går det med Nøklebyåsen hundene? Og er Stine og X'n der også?

Det stilte ingen fra hennes oppdrett, men Wenche var der med Jeppe og Rosa.

Jeg fikk ikke med meg hvordan det gikk i går, men mener at Rosa ble plassert i åpen med ck. I dag ble hun nummer 4 uten noe og Jeppe ble 2bhk med res.cacib. :)

Stine var ikke der nei.

Jeg er bare såååååå glad i dag! :D

Dagen startet skikkelig dårlig med bare hp til Oliver og flat rød til Fredrik, og jeg så for meg at dette kom til å bli en drittdag..

Men så var det tid for åpenklassen hvor Eros og Gross deltok i konkurranse med 10 andre. Begge ble først plukket ut blandt de 7 beste og deretter blandt de 5 beste. Vi løp noen runder til og til slutt ble Gross plassert som nummer 1 og Eros som nummer 2, begge med ck! :blink:

Dette betydde at Gross gikk om certet og det etterlengtede championatet, og endelig satt den! Gross ble 3 bhk med CERT og CHAMPIONAT! :D :D GRATULERER så masse Toril, det var så velfortjent!

Eros ble 4bhk! :D Utrolig gøy det også, slo blandt annet flere pene championer!

Så var det tispene sin tur. Stilte først ei juniortispe på 9 måneder som ble nummer 3 av 9 med hp.

Deretter var det Bella, hun var egentlig bare påmeldt i helgen for å kunne bli med inn i hallen, hadde ingen andre ambisjoner enn å få rødt.

13 stykker var det i klassen. Dommeren sendte ut en etter en til det sto igjen 5 stykker. Jeg innbildte meg at de bare skulle plassere 4 som i norge, og var sikker på at det var jeg som kom til å sendt ut, selv om jeg håpet veldig på en plassering. Så ser jeg at dommeren kommer mot meg og peker på meg, og jeg tenker at det var det.. Men så holder hun opp en pekefinger og signaliserer at Bella kom på FØRSTEPLASS! :(:) :) :) :) Ååhhhhhh, så utrolig glad jeg ble! Min sin verdens beste Bella. Bare de to første i klassen fikk ck.

Cert hadde jeg ingen tro på, det var flere pene både fra junior og unghund med ck, i tillegg til ei fra bruksklasse og ei fra veteranklassen.

Hun endte til slutt opp som 4btk. bak to championer og ei juniortispe. Certet glapp akkurat, men det gjør ingenting, jeg er storfornøyd!

Vi valgte å ikke stille i oppdretter i dag, siden vi uansett ikke hadde orket å vente på finalene.

Alt i alt har det vært en strålende helg, selv om vi sto på plassen bak certet hele 3 ganger! Oliver i går og Eros og Bella i dag.. Med nesten 70 bernere begge dagene er vi veldig fornøyde med plasseringene :(

169071_10150136356765225_723220224_8219010_5983600_n.jpg

Bella klassevinner

166626_10150136359385225_723220224_8219058_2325934_n.jpg

En nybakt svensk champion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skuffer ikke sonisene vi heller :) Kita 1 ac 27 GD'er klinker til med R. BTK og svensk CACIB :) Målet med turen oppnådd :D Vært en knalldag og kita gikk som ei klokke :) hundene foran henne var mestvinnende 2010, 2. bestvinnende GD 2010 og en dansk UCH, så ikke slått av noen dårlige hunder og en knalldebutt i åpenklasse og en fin start på det nye året :D Kritikken var også knall, og lyder som følger:

2 år, utm. storlek. Bra prop. feminint velsk. huvud med bra prop. Vacker hals, overlinje, kors og bakstell. Utm. vinklar fram. Velkroppad m. utm. forbrøst. Velkroppad. Mkt. vacker blåfärg. Bra kliv!

Så vi skal sveve på vår rosa sky til neste utstilling i februar :( JUHUUU :D Flinke Kitamin :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...