Gå til innhold
Hundesonen.no

MyDog SE


Anette

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Dag 1, Trym 3 beste unghundshanne og Tuva 2 beste junior tispe (71 påmeldt)

Dag 2; Trym 3 beste unghundshanne med HP og Tuva kliner til å blir BIM med sitt første Cert 3 dager før hun blir 1 år (75 påmeldte) Vi er storfornøyde og har ikke landet helt enda :wub:

Grattis til dere andre som gjorde det bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempe fine resultater! :wub: Morfaren til Kodak, C.I.B NORD FIN NO US UCH EUW96 NORDV96&10 SEV06&07 VWW10 Thornapple Oh Brother ble BIS2 veteran i går og i dag ble han BIS veteran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1, Trym 3 beste unghundshanne og Tuva 2 beste junior tispe (71 påmeldt)

Dag 2; Trym 3 beste unghundshanne med HP og Tuva kliner til å blir BIM med sitt første Cert 3 dager før hun blir 1 år (75 påmeldte) Vi er storfornøyde og har ikke landet helt enda :wub:

Grattis til dere andre som gjorde det bra! :D

Grattis :D

Var du der oppe? Jeg var jo i to ringer bortenfor staffen, for den var oppe i andre etasjen right?

(jeg skulle visst det, så hadde jeg sett etter en sonis :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :wub:

Var du der oppe? Jeg var jo i to ringer bortenfor staffen, for den var oppe i andre etasjen right?

(jeg skulle visst det, så hadde jeg sett etter en sonis :D )

Vi var oppe ja (så stille og rolig i forhold til nede) Skulle bare hørt etter den gjengen som lo høyest og klappa hardest (svenskene er ræva til å heie :D ) Så hadde du finni oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina og jeg fikk det vi dro til Sverige for - cacib :wub: Hun ble beste tispe i sterk konkurranse med seg selv, og endte opp som BIM :D Kritikken skjønner jeg ikke en dritt av, så den gidder jeg ikke å skrive inn.. hehe

Gratulerer til alle som har gjort det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :wub:

Min stygge andunge er vist en litt vakker svane :D

Torsdag vant hun champ klassen med CK og også Cacib. Dommeren delte kun ut 3 CK av 9 startene. Det var til 2 champ tisper og en hannhund. Talli ble BIM.

Talli ble dermed INTUCH (CIB) :D

Har ikke kritikken her, men dommeren sa ved BIR/BIM at det var en tispe som hadde alle deler på rette plasser, i korrekte proposisjoner og beveget seg meget rasetypisk og energisk. (Talli har også begynnt å løpe fra hele gjengen som sin mor *ler*)

167286_1655913390054_1003676829_31842618_6369304_n.jpg

Søndagen fikk vi litt mindre ring og da bremser Talli og skyter opp ryggen. Kun 3 CK i dag også og Talli ble 2.btk m/res-Cacib bak en pen unghund tispe som ikke ville bevege seg dagen før. Dommeren kommenterte også: beveger seg som en arbeidshund skal. Vakkert rasetypisk hode, men litt løse lepper.

Skal se om jeg finner kritikkene når jeg kommer hjem.

(kanskje jeg snart skal begynne å se hva som er bra på Talli og ikke alle hennes feil :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina og jeg fikk det vi dro til Sverige for - cacib :wub: Hun ble beste tispe i sterk konkurranse med seg selv, og endte opp som BIM :D Kritikken skjønner jeg ikke en dritt av, så den gidder jeg ikke å skrive inn.. hehe

Gratulerer til alle som har gjort det bra :D

Gratulerer så mye med fina Dina, enda en gang! :D

Og ikke minst gratulerer til alle andre med kjempeflotte resultater! Var også veldig hyggelig å møte Anette med herlig corgifrøken og Siri med ES. :D

For oss gikk det slik:

Dag 1 for spesialdommer: Cane fikk sin aller første blå, og ikke fortjente han noe mer heller. Stakkars 2ne stilte han for meg, og han var helt umulig å få med seg og sto som en potetsekk. 2ne stilte også fortispen min, Nanduhria's Helluin, hun ble BIR valp med HP og en kjempefin kritikk. Blant annet sto det 'meget lovende valp'. Ikke verst for en hund fra brukslinjer. :D Tuuusen takk for hjelpen 2ne, og for at du steppet inn med Cane i siste sekund! :D

Dag 2: Helluin inn først, nok en gang med BIR og HP og også denne dommeren syntes hun var en meget lovende valp. :D Fineste jenta si det, og jeg er faktisk bittelitt forelsket i fortispen min. :D Så var det Cane sin tur, og i dag stilte jeg selv OG overlevde! Tenkte at siden han var potetsekk dagen før, så skulle jeg prøve å ta med kong inn i ringen og det funket kjempebra. Så kanskje jeg tør å stille selv neste gang også. :D Iallefall så var det først inn i bruksklassen, hvor dommeren kom til meg og sa "det er en aldeles utmerket hannhund du har der". Jeg ble så stolt at jeg holdt på å begynne å gråte. ;) Fikk da CK og dermed CERT og skulle inn i BHK også. Jammen vant han ikke der og ble beste hannhund med CACIB. Så var det inn og konkurrere i BIR/BIM, mot Dina til 2ne, og jeg tenkte at nå skal vi bare inn og hente BIMen. Dommeren sa til oss at det var to meget flotte hunder, men valgte å gi BIRet til Caaaaane! Trodde jeg skulle dø på meg! :D :D :D Og jeg er nesten like stolt av at jeg turte å stille selv som av resultatet. :D

Edit: Så da ble det altså ny tittel på Cane og han heter nå BH NUCH SEUCH NBCH Nanduhria's Caranthir. Dessverre så er ikke hans første CACIB gammelt nok enda, det er 11 måneder siden han tok det så dermed ble han ikke INT UCH. Menmen, vi satser på å ta et til CACIB vi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt Villa, som får litt lite pels i selskap av svenskene. Hun ble 4 i åpen begge dager med CK på torsdag og ikke fredag, men viste seg flott :wub: Jegh stilte Ch Japaro Chasing The Storm til res.BHK torsdag og 3BHK fredag, mens pappa Rebus ble BIR fredag og senere 3BIG. Stilte også cavalieren Bonitos Companeros Halli Galli begge dager til cert og cacib, noe eieren var veldig førnøyd med! Det var oppdretteren til Tibra som hadde med seg Halli, men det kolliderte med Summer begge dager. Summer, Tibras søster, ble forøvrig BIR begge dager, 3BIG lørdag og 4BIG søndag. Til sist var jeg med og stilte oppdrett for kennel Quantos igjen der jeg fikk gå med torsdagens gruppevinner (en herlig hund å vise faktisk), og vi ble BIS oppdrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Caranthir, og så tøff du var som kom deg inn i ringen :wub: Og kjempestort gratulerer til BIR :D

Og hyggelig å møte deg :D og 2ne :D

Tusen takk! :D Beklager om jeg virket litt fjern, jeg er veeeeldig nervøs på utstillinger. :D

Grattis Carina, hvordan endte pelsen til Cane etter at han lekte med stearin forresten ?

Den er fin nå takket være uendelig mye børsting og vasking med CC-produkter. :D Er fortsatt en og annen klump her og der, men det vises ikke. :D

Grattis med masse flotte resultater! :D

Flinka! :D :D

Hihi, tusen takk! Flinke vi to, til å tørre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D Beklager om jeg virket litt fjern, jeg er veeeeldig nervøs på utstillinger. :wub:

Det tror jeg ikke du er alene om :D jeg får de nervene der på lydighetskonkurranse jeg :S

Men det var jo vel verdt det da :D når det gikk så bra med deg og Cane :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2: Helluin inn først, nok en gang med BIR og HP og også denne dommeren syntes hun var en meget lovende valp. :D Fineste jenta si det, og jeg er faktisk bittelitt forelsket i fortispen min. :wub: Så var det Cane sin tur, og i dag stilte jeg selv OG overlevde! Tenkte at siden han var potetsekk dagen før, så skulle jeg prøve å ta med kong inn i ringen og det funket kjempebra. Så kanskje jeg tør å stille selv neste gang også. :D Iallefall så var det først inn i bruksklassen, hvor dommeren kom til meg og sa "det er en aldeles utmerket hannhund du har der". Jeg ble så stolt at jeg holdt på å begynne å gråte. :D Fikk da CK og dermed CERT og skulle inn i BHK også. Jammen vant han ikke der og ble beste hannhund med CACIB. Så var det inn og konkurrere i BIR/BIM, mot Dina til 2ne, og jeg tenkte at nå skal vi bare inn og hente BIMen. Dommeren sa til oss at det var to meget flotte hunder, men valgte å gi BIRet til Caaaaane! Trodde jeg skulle dø på meg! :D :D :D Og jeg er nesten like stolt av at jeg turte å stille selv som av resultatet. :D

Gratulerer så mye, Carina :D. Og ikke minst at du STILTE SELV!! Va'kke fa'li det, vel :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke du er alene om ;) jeg får de nervene der på lydighetskonkurranse jeg :S

Men det var jo vel verdt det da ;) når det gikk så bra med deg og Cane :(

Jaaa, var helt klart verdt det. :lol:

Gratulerer så mye, Carina :D. Og ikke minst at du STILTE SELV! Va'kke fa'li det, vel :(.

Tusen takk! :( Og det var kanskje ikke farlig likevel, selv om jeg holdt på å kaste opp før jeg skulle inn i ringen. :x

Grattis med flotte resultater! :(

Også Carina da, du overlevde! Flink jente :(

Jeg overlevde ja! :( Hihi! Tusen takk! :(

Gratulerer så masse Carina :D :D og gratulerer til 2ne også! :(

Tuuuusen takk Anette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...