Gå til innhold
Hundesonen.no

Støvsugeranbefalinger ønskes


SFX

Recommended Posts

Jeg trenger anbefalinger og frarådinger på ny støvsuger, så slipp dere løs!

Jeg har faktisk aldri kjøpt min egen støvsuger før, bare arvet, så hva ville dere sett etter for å få en brukandes venn som elsker å gulpe nedpå pelsdotter og sand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tusen takk for tilbakemeldinger, folkens.

Jeg har tittet rundt på nettbutikkene, og det virker som om nesten alle til Miele er på over 1600 watt nå.

Er det stor forskjell på 2000 og 2200 watt?

Er det stor forskjell på med og uten HEPA-filter?

Jeg har tittet litt på denne. Den koster betydelig mindre enn en del andre mielestøvsugere, for eksempel denne. 700 kroner spart er mye penger for meg - hva er forskjellen, hva får jeg med den dyreste, og trenger jeg det?

Håper noen erfarne støvsugerbrukere kan hjelpe meg i jungelen :ahappy:

Fake edit: Jeg ser at den første jeg linker til opererer med internettpris. Betyr det at den er dyrere å kjøpe i butikken?

Hvordan er det i så fall med eventuell reklamasjon og klage hvis en har kjøpt på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier også Miele, og har omtrent den samme som den rød der, bare 10år gammel eller noe. Funker som bare rakkeren, og mamma og pappa kjøpte den nyeste der (derfor jeg arvet av dem).

Eneste grunnen til at de kjøpte ny, var utseende, fordi en ny støvsuger ser penere ut :S :ahappy: Også selvfølgelig litt mer kraft og funksjon, det sier seg jo at min 10år gamle ikke er like oppdatert :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miele har egen reperasjonsbil som kommer kjørende hjem til deg, vanligvis i løpet av en uke. Det er det vi har fått opplyst når vi nå har vært og sett på hvitevarer, og skulle velge mellom Miele og andre ting. Alle de andre merkene har felles reperatør, og det kan visst ta veldig lang tid før du får hjelp. Om den dårligere servicen er nevnt for å få oss til å kjøpe Miele (de forhandler alt mulig) vet jeg ikke, jeg har ikke hatt noe Miele så jeg vet ikke. Men dette var altså tenkt som et svar til hva man gjør hvis noe går i stykker eller man må reklamere på noe. Jeg er litt usikker på hvordan det funker i praksis, for det har jeg som sagt ikke prøvd. Og denne rep-bilen gjelder alt av Miele, ikke bare hvitevarer. :rolleyes2:

Vi er også på utkikk etter en ny støvsuger, og her er en annen tråd som har vært nyttig for meg. Les også pdf-filen jeg har lagt ved i den andre tråden, der kom det frem litt interessante ting. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...