Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpesosialisering


Cloudberry

Recommended Posts

Uva, pinscher på 10 uker søker kamerater i alle aldre og størrelser for sosialisering :whistle:

Vi bor på Byåsen, men har bil så kan komme hvor som helst. Hadde vært flott om valpen kunne få treffe både voksne hunder som oppfører seg godt overfor valper, men gjerne også valper. Selv er hun ei lita frøken med bein i nesa, som spretter og leker og knurrer for et godt ord :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor desverre litt for langt unna til noe treff, men jeg ville bare få gratulere med Pinscher-valpen! :) Kommer det noen bilder av prinsessa på Hundesonen fremover tro? :)

Takk :)

Mja, kanskje snuppa må få seg en egen tråd? :whistle:

Vi rekker nok ikke å treffe dere på denne siden av nyttårsaften, men vi stiller gjerne opp på nyåret :wub:

Det hadde vært veldig trivelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også møte deg med Shensi, lundisen :whistle: Hun kan være litt streng da, men har til dags dato ikke sett henne være det mot hunder og valper som er mindre enn a. Og hvertfall ikke ute. Da er det løpe/leke for alle penga! Hun er jo bare 11 mnd så ikke så gammel enda :wub: Så bare rop ut.

Fra fredag har jeg juleferie, dermed passer det alle dager fram til onsdag^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt :whistle: Fysisk mindre eller yngre? Uva har strakt seg bra nå, er større enn mopsen allerede. Men uansett så er det bare fint med voksne/eldre hunder som sier fra på en ordentlig måte.

Passer det i helga? :wub:

Begge deler egentlig. Hun har masse tålmodighet når det er veldig unge valper, slik som din^^ Men hun ble faktisk mektig lei av en aussievalp da, han var vel kanskje 3-4 mnd da og hadde jo blitt større og sterkere enn henne, så han knøvla henne lett liksom. Sikkert derfor hun fikk han litt i halsen.

Men jeg synes personlig hun har en fin måte å si ifra at nok er nok. Mange signaler før hun "snapper". Og snappinga er ikke stort å skryte av egentlig. Litt synd da, for svært få hunder som tar henne "seriøst". hun er litt sånn mobbeoffer, så svært få hunder hun kan omgåes siden hun selv er så snill og "dum". Men valper er ikke no stress^^ Og da får kanskje jeg stilnet valpesjuka litt også :)

Helga passer perfekt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla har vi møtt ja, søte bustetrollet :icon_confused:

Jeg hadde ikke tenkt at det skulle bli så mange på en gang nei, men vi vil jo gjerne møte mange hunder hver for seg :aww:

Samboeren min er hjemme med valpen, så om det passet en formiddag i neste uke, mandag eller tirsdag, kunne dere kanskje møttes da Sanne? Om du kunne tenke deg å møte oss på lørdag Kristin? *organisere* :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har en Sheltie som er 3 måneder i morra!

Han har møtt hunder i de fleste størrelser og begynner å bli ganske godt sosialisert, synes jeg. Han er litt forsiktig men nysgjerrig til å begynne med, men blir fort varm i trøya :lol:

Du får gi beskjed ganske snart om du skulle være interessert i å møtes. Flytter fra byen om to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytte* Uva trenger fortsatt å møte trygge, snille hunder, og gjerne noen med litt fart og lekelyst også :lol:

Tulip; passer det for deg en dag snart?

Vi er ledige hver ettermiddag/kveld framover, samt dagtid helg. kom med forslag til hvor/når du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

*dytte* Uva trenger fortsatt å møte trygge, snille hunder, og gjerne noen med litt fart og lekelyst også :lol:

Tulip; passer det for deg en dag snart?

Jeg tror jeg så dere idag!! 1 stk flink mops og 1 stk søt pincherfrøken, fordelt på to mennesker! Stemmer det? På det leke/herje/ake/gåpåski-jordet ved Byåsen Butikksenter? Vi var de to rådville menneskene med ski til ca alle kanter og et stk pelsdimling klar for action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...