86*modell Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Bare noen bilder av Mira, min lille dvergschnauzer x cocker spaniel jente.. Jeg ser ingen verdens ting av cockeren i henne, så jeg glemmer meg stadig bort og presenterer henne bare som bartedyr Dere som kan det; ser hun i grunn ut som en ren dvergschnauzer? 8 uker gammel, dagen etter vi hentet henne 9 uker gammel..og jaggu vokser man fort på en uke! Nesten 3 mndr, og har fått teppe. Frysepinne,må vite! Her 3 1/2 måned gammel, vakre lille jenten I farta! Ene pusen vår, en Burmeserhanne, og lille frøken bart Frøkna er bikket 4 mndr her Øver på julebilder! Snøøø.... Beste bartedyret
xxx12345 Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Søt Mye ds i henne ja, men ser på pelsen at hun ikke er bare det (lettere, glattere og mykere pels enn ren ds). Til sammenligning den lille her ca 6 måneder:
Kristiin Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Uansett, veldig søt liten sak!
MayB Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Som nevnt over her så ser man det på pelsen. Det første jeg la merke til var ørene, de er store, tunge og lange i forhold til hos en ds-valp. Men man ser at det er ds i henne.
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Herlighet så nydelig da! og for en deilig bustebart hun har. *Kidnappe*
rottmaneier Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Så søt! Er generelt ikke glad i bartedyr (minus riesen), men hun her var jo SÅ nydelig
HeleneFS Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 guuu kor nydelig kunne absolutt tenkt meg en slik en
Blondiemamma Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Skrevet 13. Desember 2010 Så søt Mye ds i henne ja. Men i tilegg til pels og ører, så synes jeg også hun hadde litt vel lang hale til at jeg kunne tatt henne for ren ds valp men hun var utrolig søt da
Vimsan Skrevet 18. Desember 2010 Rapporter Skrevet 18. Desember 2010 Beste bartedyret Så sööööt den luggen är så charmerande
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar