xxx12345 Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Det rååsa har etset vekk! Evt gnagd bort av terroristene Snart forsvinner fingrene mine - så armene - så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Uææ! Jeg skulle bare lage te jo..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Uææ! Jeg skulle bare lage te jo..! I know, rite! Prøver bare å være snille vi, også blir vi brutalt myrdet, og ligger krøstet nedi hullet i gulvet på kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Hvordan skal dette gaa? Naa vil vi jo aldri faa vite hvordan det ender! Forfatteren av julekrimmen er jo doed! Ellers saa maa jeg innroemme at det er interessant hvordan vi i gaar hadde to lik, mens vi naa har fem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Siri har CC-børste *skule på* Og hun og Willy er et skikkelig tospann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ellers saa maa jeg innroemme at det er interessant hvordan vi i gaar hadde to lik, mens naa har vi fem! ja, hvis økningen skal fortsette i dette sporet kan jeg tenke meg det snart er tomt på denne hytten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat I mitt forsvar skrev jeg det før dere begynte å diskutere undulater her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 wääääh RIP Lola & labbis Edit: woooops jag var visst lite för ivrig när jag läste att jag läste för fort, uppfattade inte att Soppen, Huldra och *Marie* också dog Uff för en tragik RIP labbis, Lola, Soppen, Huldra & Marie Tror inte jag vill vara med på hytta längre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 dette blir bare bedre og bedre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Haha! Hysterisk! Pass dere, ellers kommer jeg med kammen min *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Siri har CC-børste *skule på* Og hun og Willy er et skikkelig tospann... Jeg som akkurat skulle til å utelukke Willy.. hmm men tenkte ikke på at eieren hans også kanskje er med på laget.. Hmm.. men fant vi ikke ut at Willy bare er snill, mens det er ulldottene som børstes av ham som er farlige, det må jo våre endel rester igjen i børsten da! Uff.. jeg er riktignok ikke allergisk mot hundehår, men begynner å bli redd for det! :S Ellers syntes jeg det dør farlig mange, for krøket sammen langt der nede hørtes ikke særlig livlig ut... Jeg begynner å lure på om noen av oss overlever! OT, men likevel OnT: Soppen, du er bare helt rå! Dette her er noe av det kuleste jeg har "vært" med på.. blir jo som en krim med kjentfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Da har jeg hatt høytlesning av julekrim for sambo (jepp, alle "episodene" som hittil er publisert ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ellers syntes jeg det dør farlig mange, for krøket sammen langt der nede hørtes ikke særlig livlig ut... Jeg begynner å lure på om noen av oss overlever! OT, men likevel OnT: Soppen, du er bare helt rå! Dette her er noe av det kuleste jeg har "vært" med på.. blir jo som en krim med kjentfolk! KrøStet sammen langt der nede, vel. Tuusen takk! Det varmer! Det er morro å skrive også, selvom det begynner å bli vanskelig å skrive videre uten at det blir kjedelig eller forutsigbart. Jeg prøver meg på vrier her og der, ikke drep meg om jeg ikke klarer det helt, da! Som sagt for lenge siden, så har jeg vel omtrent aldri lest krim i hele mitt liv. Edit: Haha! Dratini, hvordan funker det, da, han som ikke "kjenner" noen her? Syns han det bare er teit, eller går det ann å følge med på allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ja, det ER fritt vilt mannen!! :) Og han er vanskelig å drepe altså, det er bevist gang på gang det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Edit: Haha! Dratini, hvordan funker det, da, han som ikke "kjenner" noen her? Syns han det bare er teit, eller går det ann å følge med på allikevel? For å si det sånn: vi lo så tårene trilla begge to, han syntes det var veldig fornøyelig! Han vet hvem Huldra er, samt Fannhvit, LinKr og Marianne&Java. Og så lurte han på når jeg ble drept eller om jeg var morderen, siden jeg nesten har "drap" i nicket mitt Drapini faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 For å si det sånn: vi lo så tårene trilla begge to, han syntes det var veldig fornøyelig! Han vet hvem Huldra er, samt Fannhvit, LinKr og Marianne&Java. Og så lurte han på når jeg ble drept eller om jeg var morderen, siden jeg nesten har "drap" i nicket mitt Drapini faktisk! ..og meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 ..og meg.. Jeg visste at det var en til! Beklager så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 KrøStet sammen langt der nede, vel. Krøstet var det ja.. men det hørtes jo ihvertfall ut som en haug med knukne bein og ueee.. nå er jeg nesten sikker på at de ikke lever :S Uff.. nesten så jeg ikke tør sovne nå.. attpåtil har Tinka løpetid, så kan jo plutselig dukke opp blodflekker her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Ja, det ER fritt vilt mannen! Og han er vanskelig å drepe altså, det er bevist gang på gang det! Yep! klart det er han! *hutre seg under dyna med valiumesken sin, snusern, lukisen og jodlern som vakt* Rip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Knall Jeg kan godt ta vare på bullene til Soppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Knall Jeg kan godt ta vare på bullene til Soppen! Deg har jo sambo også møtt. Han husket hvor glad du ble på utstillingene i Mosjøen! Er sikkert flere han har møtt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 er det bare jeg som synes det faktisk er skummelt? haha, hadde det sykeste marerittet i natt, drømte at jeg var på denne sonenhytta, og hang i taket i stua med avkappede bein Tror historien din begynner å gå litt hardt inn på meg soppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Dere er gærne, hele gjengen! Det er selvsagt Arok som lusker ute i skogen, husker dere ikke den valpefødende-spisende morderhunden da? *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2010 Kanske vi borde se i kyskåpet om det är några vitlöksbröd i frysen? Har hört att vitlök hjälper att hålla vampyrer borta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar