Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2010


Wanderlust

Recommended Posts

Kopy fra emte sin facebook side:

Nordisk Juniorvinner hann og tispe:

Bå.Lammas.og.Bå.Ostara.av.Nangijala Og jeg trudde Blå Ostara var hans søster :lol:

Ja det stämmer men den bilden du la ut är fel haha, det är en annan hund det där. Ska lägga ut en bild där Casper (Bå Lammas) och Molly (Bå Ostara) står.

Här står dem: Casper till vänster och Molly till höger :lol: båda fick titeln som Nordiska juniorvinnare 2010!

f4dvgz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Ja det stämmer men den bilden du la ut är fel haha, det är en annan hund det där. Ska lägga ut en bild där Casper (Bå Lammas) och Molly (Bå Ostara) står.

Här står dem: Casper till vänster och Molly till höger :lol: båda fick titeln som Nordiska juniorvinnare 2010!

Lol, sorry. Chiclas Cucci er det vist jeg la ut bilde av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra Andre Kragset - Corgi klubbens ivrige fotoskjel :lol:

155234_10150091577985428_589715427_7858624_4567007_n.jpg

..og jeg som alltid klager på at andre går med lange ustillingsbånd :lol: Jeg har blitt en av dem :lol:

Det var så mange fine ekvipasjer som var i raseparaden, kjempegøy å se bilder av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder!

Selv syns jeg dachsen viste seg best i BIS. Zanta løper skikkelig bra, men jeg syns overhodet ikke at hun står noe bra...

Ja, hva skal man si... schäferen har vel de feil man forventer av en utst.schäfer ? + svake mellomhender...

Dachsen har en dårlig front - framskutt. Og en alt for dårlig strihårspels! Og har etter standarden for liten markavstand. (som alle andre "dachser" fra us..)

Hurra for overtyping og ekstremavl... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra Andre Kragset - Corgi klubbens ivrige fotoskjel :lol:

155234_10150091577985428_589715427_7858624_4567007_n.jpg

Sååå moro at noen tok bilder av oss.... :lol: :lol:

Håper det er greit at jeg låner,

Det var så mange stilige folk/hunder i raseparaden. Kjempegøy å se på når vi sto der en halv evighet i trengselen å ventet på å komme inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er meg jo, synd at jeg ikke hadde rukket å stille opp vofsen. For de som kjenner disse bernerne, det er Yaban jeg har, helt til høyre ikke sant?

Og Henriette, kunne jeg "stjålet" bildet? :lol:

Bare og stjele :lol: har et av deg i gruppa også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare være med på utstilling da :hmm: Jeg vet ikke om du fortsatt kan stille i JH? Jeg kan fikse hunder du kan stille, hvis du vil.

Jeg har flere år igjen i JH, veldig snilt av deg hvis du kan, vi kan snakkes nærmere om det :lol: I 2011 må jeg bare få til noen utstillinger!

Blir jo mere fleksibel på tog nå også, begynner å bli gammel nok til å få lov til å dra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere år igjen i JH, veldig snilt av deg hvis du kan, vi kan snakkes nærmere om det :hmm: I 2011 må jeg bare få til noen utstillinger!

Blir jo mere fleksibel på tog nå også, begynner å bli gammel nok til å få lov til å dra alene.

Jeg har en hund som kan lånes ut til JH neste år (Saeta), da hun ikke skal stilles i Norge neste år (med et lite forbehold om at hun faktisk vinner årets tispe, men det skal mye til om hun blir slått). Hun er veldig rutinert i utstillingsringen ihvertfall :lol: Hvor bor du egentlig? Kan jo hende jeg har plass nå og da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...