Wanderlust Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 BIG gr 1 og BIS BIG gr.2 BIG gr.3 BIS2 BIG gr.4/6 BIG gr.5 (bildet er tatt under BIS kåring)BIS3 BIG gr.7 (BIS4) og BIG2 BIG gr.8 BIG gr.9 BIG gr.10 Også ligger det mange-mange flere bilder i album på hjemmesiden for de som er interessert. Edit: Håper jeg ikke har fått med noen feil nå.
Marianne&Java Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 Så fine bilder Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av meg og Java i ringen? (ble forresten brått litt usikker på om du så på )
Pingo Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 Ja, eller av Mudien fra grupperingen?
Wanderlust Skrevet 28. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2010 Så fine bilder Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av meg og Java i ringen? (ble forresten brått litt usikker på om du så på ) Takk:) Joda, jeg så nok på, men nei mangel på bilder av lydigheten generelt, ble for langt unna. (Har kun ett hvor du hilser på dommer, og et av deg før du gikk i ringen - men det vet du jo *ler* )
Toya Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 fine bilder men dachsen plasserte seg vel ikke i BIS? mener det var sch på 1, sånn terrier på 2, akita på 3 og whippet på 4 jeg?
Marianne&Java Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 Takk:) Joda, jeg så nok på, men nei mangel på bilder av lydigheten generelt, ble for langt unna. (Har kun ett hvor du hilser på dommer, og et av deg før du gikk i ringen - men det vet du jo *ler* ) Haha! Er så lett å blande dager vettu, og var jo rimelig stressa før jeg gikk inn i ringen! Og så hadde jeg jo tatt av brillene! Haha! Åja, hvordan kunne jeg glemme det! Det var jo et vakkert bilde av meg Det var nok den negative energien din som gjorde det
Marianne&Java Skrevet 28. November 2010 Rapporter Skrevet 28. November 2010 fine bilder men dachsen plasserte seg vel ikke i BIS? mener det var sch på 1, sånn terrier på 2, akita på 3 og whippet på 4 jeg? Det er jo det som står også...! Bortsett fra at hun ikke har skrevet bis4 da EDIT: Hun har satt på bis4 jo, jeg så det bare ikke med en gang! Litt trøtt i barten Tror Monica skreiv riktig?!
Wanderlust Skrevet 28. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2010 Ja, eller av Mudien fra grupperingen? Har det som ligger på hjemmesiden min. fine bilder men dachsen plasserte seg vel ikke i BIS? mener det var sch på 1, sånn terrier på 2, akita på 3 og whippet på 4 jeg? Er som det jeg har skrevet BIS Schäfer, BIS2 terrier, BIS3 Akita og BIS4 weimaraner Edit: har da ikke skrevet at dachsen plasserte seg i BIS?
Siri Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Flotter bilder Monica . Jeg hadde jo store planer om å ta bilder, men tok 4 liksom - og det var ikke av hunder engang ! Kunne jeg få lov til å stjele dette bildet tror du ? ... og de andre av Boss?
Margrete Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Monica, jeg hadde ikke tid til å stoppe å si "Hei" skikkelig i går, var ikke meningen å virke overlegen (om det oppfattes slik)
Guest Jonna Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Utrolig bra bilder syns jeg! Digget dette bildet! (og jeg syns det var Zanta som viste seg best i BIG (tett fulgt av Pyrren) og BIS.
Guest vivere Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Jeg hadde jo store planer om å ta bilder, men tok 4 liksom - og det var ikke av hunder engang ! OT. Æsj Og jeg som hadde håpet ...
Siri Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 OT. Æsj Og jeg som hadde håpet ... Sojjy....
Wanderlust Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2010 Flotter bilder Monica . Jeg hadde jo store planer om å ta bilder, men tok 4 liksom - og det var ikke av hunder engang ! Kunne jeg få lov til å stjele dette bildet tror du ? ... og de andre av Boss? Takk takk, og ja det går nok bra Monica, jeg hadde ikke tid til å stoppe å si "Hei" skikkelig i går, var ikke meningen å virke overlegen (om det oppfattes slik) Du virket ikke overlegen, du så opptatt ut, og du hilste jo Utrolig bra bilder syns jeg! Digget dette bildet! (og jeg syns det var Zanta som viste seg best i BIG (tett fulgt av Pyrren) og BIS. Takk takk
Siri Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Takk takk, og ja det går nok bra Tusen takk for det
ipadda Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Så fine bilder :-) Huff, jeg fikk ikke tatt ETT bilde engang Jeg ramlet ut av alt etter første titelen Kan vi få lov å låne bildene av gårdshundene til hjemmesiden (Helene sin) ? Navn på fotograf vil selvfølgelig blir nevnt
Saphire Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Jeg så mest på NM agility finalen lag+ elite lydighet. Men jeg tok da noen bilder i ringen for Groenendael+ litt til. Bildekvaliteten er virkelig så som så. Har ikke navnene på alle heller. Casper på forumet: Han ble vel Nordisk juniorvinner om jeg forsto det rett, og med god grunn for han var fin! Trur dette er Dustin Dream av Vikholmen A-Te-Ell's Madame Yatzie(Best Groenendael tispe 2010). Casper sin helsøster, ble Nordisk juniorvinner tispe. Frost sin halvsøster: Come And Get Me Av Ostretunet Denne var UTROLIG lekker! Vistnok en mestvinnende Dobberman hanner i Norge, aner ikke hva han heter. En Akita? 2 valper som tar det helt kuli
Anette Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Flotte Casper, eieren er Vimsan her inne
Wanderlust Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2010 Så fine bilder :-) Huff, jeg fikk ikke tatt ETT bilde engang Jeg ramlet ut av alt etter første titelen Kan vi få lov å låne bildene av gårdshundene til hjemmesiden (Helene sin) ? Navn på fotograf vil selvfølgelig blir nevnt Helene har allerede sendt meld på face og spurt, og fått ja
pippin Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Synes søstra til Casper var helt nydelig jeg da Herlige belgere...
Wildah Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Monica: Nydelige bilder Synes søstra til Casper var helt nydelig jeg da Herlige belgere... Både Molly og Casper er veldig vakre belgere
Benedicte Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Flotte bilder! Selv syns jeg dachsen viste seg best i BIS. Zanta løper skikkelig bra, men jeg syns overhodet ikke at hun står noe bra...
Carina Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Digget dette bildet! (og jeg syns det var Zanta som viste seg best i BIG (tett fulgt av Pyrren) og BIS. Enig, det bildet der var utrolig bra! Og ellers kjempefine bilder synes jeg. Kjekt å se for oss som ikke var der også, føler liksom jeg har vært litt med likevel.
Vimsan Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Jeg så mest på NM agility finalen lag+ elite lydighet. Men jeg tok da noen bilder i ringen for Groenendael+ litt til. Bildekvaliteten er virkelig så som så. Har ikke navnene på alle heller. Casper på forumet: Han ble vel Nordisk juniorvinner om jeg forsto det rett, og med god grunn for han var fin! Helt rätt, Casper min ble Nordisk juniorvinner Casper sin helsøster, ble Nordisk juniorvinner tispe. Denna är inte Casper sin helsyster Molly som blev Nordisk juniorvinner
Saphire Skrevet 29. November 2010 Rapporter Skrevet 29. November 2010 Kopy fra emte sin facebook side: Nordisk Juniorvinner hann og tispe: Bå.Lammas.og.Bå.Ostara.av.Nangijala Og jeg trudde Blå Ostara var hans søster
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar