Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2010


Wanderlust

Recommended Posts

Der er meg jo, synd at jeg ikke hadde rukket å stille opp vofsen. For de som kjenner disse bernerne, det er Yaban jeg har, helt til høyre ikke sant?

Og Henriette, kunne jeg "stjålet" bildet? :hmm:

Hadde ingen anelse om at det var deg jeg. Men da vet jeg hvordan du ser ut også :lol:

Tror Stian var glad for å slippe å løpe med både Bentley og Yaban samtidig, som var den egentlige planen. :)

Enda et bilde

155084_10150111897955225_723220224_7795920_3064084_n.jpg

Jeg og Fredrik i midten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Hadde ingen anelse om at det var deg jeg. Men da vet jeg hvordan du ser ut også :lol:

Tror Stian var glad for å slippe å løpe med både Bentley og Yaban samtidig, som var den egentlige planen. :hmm:

Enda et bilde

155084_10150111897955225_723220224_7795920_3064084_n.jpg

Jeg og Fredrik i midten

Visste ikke at det var deg heller :) Før Synnøve fortalte meg det etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iago: du kan låne min aussie eller en av vorstehhundene. Vorstehhundene er skikkelig showhunder og jeg tror de hadde egnet seg veldig godt i juniorhandling. Går med alt og alle og viser seg skikkelig bra frem. Ellers kjenner jeg jo mange i miljøet som har hunder til låns :hmm: Bare si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som kan lånes ut til JH neste år (Saeta), da hun ikke skal stilles i Norge neste år (med et lite forbehold om at hun faktisk vinner årets tispe, men det skal mye til om hun blir slått). Hun er veldig rutinert i utstillingsringen ihvertfall :hmm: Hvor bor du egentlig? Kan jo hende jeg har plass nå og da også...

Iago: du kan låne min aussie eller en av vorstehhundene. Vorstehhundene er skikkelig showhunder og jeg tror de hadde egnet seg veldig godt i juniorhandling. Går med alt og alle og viser seg skikkelig bra frem. Ellers kjenner jeg jo mange i miljøet som har hunder til låns :lol: Bare si fra!

Dere er kjempesnille, utrolig hyggelig. Bor 15 minutter nord for Lillehammer, så det er ganske så sentralt. Nå krysser jeg bare fingrene for at det blir tid for hundehelger, det hadde vært så herlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...