Bananen Skrevet 21. November 2010 Rapporter Skrevet 21. November 2010 Min lille gjenstandsorienterte flattelatte. Hallo, sier Pøbel. Og sier det var mørkt ute. Musefrisbee! Uhu! Frisbee in mah face! Jammen en tungvekterfrisbee. Dumme frisbeen fortjener nedgraving, sier Pøbel. Digdigdig. Pøbel ... Ser ... Frisbee! Uuuhu! Neeei, min! Pøbel sier den skal graves ned på nytt. Jepp, bare vent å se! Herr langbein. Mister supergrasiøs. Som å se en svale i flukt. Jepp. Definitivt. Numnumfrisbee. Gasellen. Kjappisflatten. Søteste.
MonicaT Skrevet 21. November 2010 Rapporter Skrevet 21. November 2010 Så utrolig søt han er. Og veldig fine bilder.
Djervekvinnen Skrevet 21. November 2010 Rapporter Skrevet 21. November 2010 Kjempebra bilder! Han er superherlig! Flatter er superskjønne! Er jo ingen tvil i at han storkoser seg med leken!
Bananen Skrevet 22. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2010 Ja, han er ganske nusselig om jeg må si det selv.
SoppenCamilla Skrevet 22. November 2010 Rapporter Skrevet 22. November 2010 Haha, innmari søt og kul!
potifa Skrevet 22. November 2010 Rapporter Skrevet 22. November 2010 Pøbel Det siste bildet var jo bare nydelig! Ser ut som han er ekte retriever og liker å bære på ting Fornøyd med han så langt?
Bananen Skrevet 22. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2010 Han digger å bære og hente, men vi må trene litt mer på avleveringer. Jeg er superfornøyd med han, så langt har han myyye av det jeg søkte etter i ny hund.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar