Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg hundeklubb


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Vi er nettopp tilbake, og ikke sånn kjempefornøyd. Midas ble nr. 4 i sin klasse av 8. Jeg er fornøyd med han. Han løp fint i dag, og var ikke sånn hopp og sprett. Han var flink gutt, og det er det viktigste :) Dette var siste gangen vi stiller i valp.. Neste gang blir junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggypappaen ble BIR og BIG1 i går! I dag skal han i BIS. :) :)

Jeg så ham i gruppa igår jeg,han hadde bevegelser og fart den gutten.En flott utgave :)

Ekstra kos på tjukkågo, nettopp fordi han er tjukkågo, og en superhelt ifølge Bomsen som så klart har helt rett.

Han takker så mye fra sofahjørnet og ønsker seg en Boms å leke med :)

Gratulerer alle i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah!

Lille Moxy ble BIR og senere plassert som nr. 3 i gruppefinalen - kjempemoro!

Skulle vært 3 i rasen, men kun Moxy og jeg som møtte opp.. Kanskje det var for kald, glatt eller bare for "mye " vær for de andre..

Det ER kaldt i ishallen, ja.. Det var godt å sitte i den varme hallen når man vel måtte vente til gruppefinalen, ja..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggypappaen ble 4BIS :) 3 ble tibetansk terrier, 2 ble afghansk mynde og BIS ble terrieren, var vel en norwich? Kom akkurat hjem etter en lang og koselig dag som skriver for Annika. Kjempetrivelig dame å skrive for! Lærte en del nytt :)

Artig at Petter ble BIS da, moro for oppdretter Lene :)

Arisen fortsetter å løpe inn knallresultater, beste hannhund og BIM i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orry ble nr 2 av 2 i veteranklassen, med HP. Norma ble nr 2 av 7 i åpen (ingen tisper fikk CK). Jeg er fornøyd jeg :)

Gratulerer! :)

Vi dro etter å ha sett på Orry, og fikk ikke sagt hadet, men!

.... jeg er sur :)

Jeg har en pysehund også klarer jeg å tråkke på henne akkurat idet hun skal hilse på dommer, slik at hun hopper bakover og begynner å klatre på meg, sånn 'mamma redd meg'.. Jeg ødela for hadde egentlig ganske god følelse før vi gikk inn i ringen.

For å trekke frem det positive så avregagerte hun (nettopp sette det igjen på film), rister seg og løper kjempefint + står greit etterpå.

Dumme klønete meg.. Men vi fikk også på kritikken at hun trenger mer definerte muskler... Og da skjønner jeg vel at hun egentlig ikke fikk sett på hunden? Hun løper flere timer i skogen hver dag og hvemsomhelst er velkommen til å se at hun er godt muskulert, det er faktisk noe jeg er litt stolt av :)

Vi røk ut på blått pga oppførselen i ringen, + at hun igjen trenger mer tid til utvikling.

Får håpe det går bedre neste gang, da er det mye viktigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Vi dro etter å ha sett på Orry, og fikk ikke sagt hadet, men!

.... jeg er sur :)

Jeg har en pysehund også klarer jeg å tråkke på henne akkurat idet hun skal hilse på dommer, slik at hun hopper bakover og begynner å klatre på meg, sånn 'mamma redd meg'.. Jeg ødela for hadde egentlig ganske god følelse før vi gikk inn i ringen.

For å trekke frem det positive så avregagerte hun (nettopp sette det igjen på film), rister seg og løper kjempefint + står greit etterpå.

Dumme klønete meg.. Men vi fikk også på kritikken at hun trenger mer definerte muskler... Og da skjønner jeg vel at hun egentlig ikke fikk sett på hunden? Hun løper flere timer i skogen hver dag og hvemsomhelst er velkommen til å se at hun er godt muskulert, det er faktisk noe jeg er litt stolt av :)

Vi røk ut på blått pga oppførselen i ringen, + at hun igjen trenger mer tid til utvikling.

Får håpe det går bedre neste gang, da er det mye viktigere...

Jeg tipper hun ikke har ment hvor god muskelaturen er eller at hun er utrent. Talli og Blaze har stor forjell på muskelaturen sin i front. Talli er dårlig definert muskelatur (men det betyr ikke at hun er utrent) sammenlignet med Blaze. Kan det være det hun har ment?

talliblaze.jpg

Men det viktigste er egentlig å få en god opplevelse i ringen og at ting faktisk fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett Jeanette :)

Og jeg skal trene mye ringtrening frem til neste utstilling. Tror faktisk jeg skal gjøre slik jeg gjør på LP ha en ball utenfor ringen å vise henne, gå inn i ringen og ha det gøy + fristille for det trives hun bedre med, også leke litt etterpå. Det har blitt for mye alvor og nervøs meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggypappaen ble 4BIS :ahappy: 3 ble tibetansk terrier, 2 ble afghansk mynde og BIS ble terrieren, var vel en norwich? Kom akkurat hjem etter en lang og koselig dag som skriver for Annika. Kjempetrivelig dame å skrive for! Lærte en del nytt :lol:

Jaså var det du som var skriver!

Syntes det var noe kjent , stod jo og så på den lekre aussievalpen din igår når den ble BIG3- grattis !

Jeg hadde et par franske bulldogger, bla den som "gikk som toget" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah!

Lille Moxy ble BIR og senere plassert som nr. 3 i gruppefinalen - kjempemoro!

Skulle vært 3 i rasen, men kun Moxy og jeg som møtte opp.. Kanskje det var for kald, glatt eller bare for "mye " vær for de andre..

Det ER kaldt i ishallen, ja.. Det var godt å sitte i den varme hallen når man vel måtte vente til gruppefinalen, ja..

Susanne

Gratulerer med BIR.

Gross og jeg koste oss i ishallen igår vi,og syntes det var fryktelig varmt i den andre hallen :ahappy:

Det skal være forskjell på oss :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså var det du som var skriver!

Syntes det var noe kjent , stod jo og så på den lekre aussievalpen din igår når den ble BIG3- grattis !

Jeg hadde et par franske bulldogger, bla den som "gikk som toget" :lol:

Stemmer det :ahappy: Ja, den gikk jammen bra også den! Håper kritikkene er leselige da, jeg skriver IKKE pent når jeg må skrive fort, og det måtte jeg idag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle sammen! Synd jeg ikke fikk sett dere Marie, men jeg syns faktisk muskulaturen til Ellie er veldig tydelig? Litt sånn som på Blaze. Hvertfall bakparten til Ellie. Men det skal jo sies at det er den korteste bedømmingen jeg noen sinne har vært med på :ahappy: Tittet på springer, og det var rett inn og løpe en runde, 1 min foran bordet og så plasserte hun gruppen etter en ny runde rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :ahappy: Ja, den gikk jammen bra også den! Håper kritikkene er leselige da, jeg skriver IKKE pent når jeg må skrive fort, og det måtte jeg idag :lol:

Nemas problemas, fullt leselige kritikker! Og fine var de og (men det er kanskje ikke bare din fortjeneste? :) ).

Kan jo skirve resultatet på mine også: Cash (championtispe fransk bulldog) "toget" ble BIM og hennes sønn debuterte i junior med å bli 2.bh :lol: Veldig fornøyd og stolt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle sammen! Synd jeg ikke fikk sett dere Marie, men jeg syns faktisk muskulaturen til Ellie er veldig tydelig? Litt sånn som på Blaze. Hvertfall bakparten til Ellie. Men det skal jo sies at det er den korteste bedømmingen jeg noen sinne har vært med på :ahappy: Tittet på springer, og det var rett inn og løpe en runde, 1 min foran bordet og så plasserte hun gruppen etter en ny runde rundt.

Ja det gikk fort :lol:

Og takk for det!

Jeg tror det er fronten det trekkes for, den er nok litt som Tallis på bildet. Men da er det en merkelig måte å si det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...