Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som venter


HeleneFS

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Opertunity =)

14 dager gamle i dag!

12dagers bilde tatt av oppdretter!

163063_183775888305676_100000197995916_711617_4109160_n.jpg

:):D

:) Er alt for mange nydelige valper i denne tråden, og bittelitt misunnelig på den blå søte du skal få altså. Men bare litt! Gleder meg masse til bilder av den og Cosmo sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange søte valper som har fått/skal til nye hjem nå for tiden. :D

Her ventes det på fødsel. Tispen går på dag 57 nå så håper litt på nyttårsaften :D

Venter veeeeldig jeg også :lol: Vår beardis skal komme til verden nå ganske så snart! Kanskje det blir nyttårsaften her også??? Veldig moro å følge en briardvalp her også, synd avstanden gjør valpetreff umulig :aww:

Og - denne Teo var jo bare fantastisk nydelig! Måtte han bare få beholde fargen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (2.januar) hentet jeg hjem lille Dixon og alt har gått kjempe flott og han har ikke vist noen tegn på å være redd og han piper omtrent aldri. har heller ikke hørt han bjeffe.

Vi har ikke hatt noen tisse/ bæsje uhell inne eller i bilen så det er jo bra.

her er noen nye bilder av gullet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUUUUUD SÅ FIN HAN ER :aww::lol::wub::) :)

GRATULERER!

regner med den var til meg siden det står han og ikke hun.

tusen takk :) han sjarmerer alle vi møter på med sitt vakre ytre og logrende hale :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er valpekullet jeg har ventet veldig lenge på født! Forhåpentligvis går det slik at vi sitter med en liten beardedcollievalp i månedskiftet februar/mars :)

Gratulerer! Hehe..da slo vi dere bare med et par dager:P 31 desmber ble de født og henting blir dermed siste helg i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...