Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som venter

HeleneFS

Recommended Posts

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da har jeg vert på besøk hos oppdretteren i sverige og jeg skal kjøpe meg en Eurasier gutt ved navn Dixon den 2 januar :lol:

her er det bilde av han :)

fy søren så fin :)

gratulerer!

Skrevet

fy søren så fin :)

gratulerer!

Tusen takk :)

jeg kan nesten ikke vente med å få hjem det lille gullet mitt :lol:

Skrevet

Det der er jo NESTEN en bullmastiff :)

Litt som når jeg skulle kjøpe meg konebil alla polo også viste ei veninne land roveren jeg kjøpte :P :P

Men den var nusse nusselig :lol::)

Voven altså ;)

Skrevet

Så mange søte valper som har fått/skal til nye hjem nå for tiden. :)

Her ventes det på fødsel. Tispen går på dag 57 nå så håper litt på nyttårsaften :)

Skrevet

Så mange søte valper som har fått/skal til nye hjem nå for tiden. :D

Her ventes det på fødsel. Tispen går på dag 57 nå så håper litt på nyttårsaften :D

Venter veeeeldig jeg også :lol: Vår beardis skal komme til verden nå ganske så snart! Kanskje det blir nyttårsaften her også??? Veldig moro å følge en briardvalp her også, synd avstanden gjør valpetreff umulig :aww:

Og - denne Teo var jo bare fantastisk nydelig! Måtte han bare få beholde fargen :D

Skrevet

I går (2.januar) hentet jeg hjem lille Dixon og alt har gått kjempe flott og han har ikke vist noen tegn på å være redd og han piper omtrent aldri. har heller ikke hørt han bjeffe.

Vi har ikke hatt noen tisse/ bæsje uhell inne eller i bilen så det er jo bra.

her er noen nye bilder av gullet mitt :)

Skrevet

Å HERREGUUUUUD SÅ FIN HAN ER :aww::lol::wub::) :)

GRATULERER!

regner med den var til meg siden det står han og ikke hun.

tusen takk :) han sjarmerer alle vi møter på med sitt vakre ytre og logrende hale :ahappy:

Skrevet

Nå er valpekullet jeg har ventet veldig lenge på født! Forhåpentligvis går det slik at vi sitter med en liten beardedcollievalp i månedskiftet februar/mars :)

Skrevet

Nå er valpekullet jeg har ventet veldig lenge på født! Forhåpentligvis går det slik at vi sitter med en liten beardedcollievalp i månedskiftet februar/mars :)

Gratulerer! Hehe..da slo vi dere bare med et par dager:P 31 desmber ble de født og henting blir dermed siste helg i februar :)

Skrevet

Jeg venter på valp.. Har ventet siden sluttet av august og neste helg, altså 12. januar, skal jeg hente frøkna =) Blir en spennende tid fremover og forhåpentligvis blir hun fremtiden konkurransehund her i huset =)

Skrevet

Blir nok spam når vi kommer tilbake!

Har foreløpig ikke fått fler bilder enn helt bebisbilder =(

Sendte akkurat mail, haha. Han må syns jeg er masete :)

Guest Michellus
Skrevet

I går (2.januar) hentet jeg hjem lille Dixon og alt har gått kjempe flott og han har ikke vist noen tegn på å være redd og han piper omtrent aldri. har heller ikke hørt han bjeffe.

Vi har ikke hatt noen tisse/ bæsje uhell inne eller i bilen så det er jo bra.

her er noen nye bilder av gullet mitt :o

OMG SÅ SØØØØT :):P :P :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...