Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk miniatyr hundklubb og Norsk schnauzer bouvier klubben


WheatenMali

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar
Høres skummelt ut. Vi har ca null ringtrening.

Men, jeg skal tenke på det og se om jeg finner noen som kan hjelpe meg med å trene!

Finne noen til å hjelpe meg å trene også? :oops: Neida... :) Men jeg får bare ikke til å få Yrja til å stå stille! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
jeg skal... hvis jeg besto oppkjøringa i januar..

ellers må jeg vente en mnd vettu.. for å ta den på nytt..

Ingen som gidder å kjøre meg opp dit..

men tror ikke jeg tørr å stille Tini.. kan jo ikke noe om det.. hehe..

En gang må være den første vet du :D Det går nok så bra så! Lykke til med oppkjøring og utstillingsdebut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen?

Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..?

Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes?

Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse?

hehe..ble mange spørsmål dette! Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne informasjon om denne utstillingen?  

Jeg har lyst til å stille ut Chica, men jeg har absolutt ingen erfaring... Hmm.. tørr jeg det da..?  

Hva må jeg kunne? På plass? Stå stille? Hun må bli vant til at noen sjekker tennene hennes?  

Chica er litt over 8 måneder da utstillingen er, hvilken klasse?  

hehe..ble mange spørsmål dette! Kanskje noen har link til en side som kan gi meg info om dette?  :P

se: www.nkk.no på utstillinger, og melder du deg på får du melding om hvor og når og hvilken ring du skal i!

Hun stiller da i valpeklassn 6-9mnd. Hun bør kunne trave pent i bånd og stå, hun bør også kunne tåle at fremmede(dommeren) tar på henne og ser på tennene. Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

Valpeshow er jo mere trening da, har jo vært på 11 valpeshow i år.

Og det er nesten ingen som har kunne trava pent og stått pent.

Buffy har jo vært utrolig flink da, men Embla igjen tror jeg ikke blir like enkel som det buffy har vært.

IW : Vi har hatt noen ringtreninger her i Sandefjord. Også sammen med Martine i Tønsberg. Jeg kunne snakka med Martine, så kunne vi sikkert fått det til før utstillingen i Sandefjord?? Vet om ganske mange andre som også vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...