Aussieglis Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 Ok, her er greia Jeg klarer ikke bestemme meg for hva som er lurest av to gallerier. Dette og dette. Hva funker best, pluss og minus, osv.. Hjelp?
SoppenCamilla Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 Tror jeg liker det du allerede har best. Der står det med en gang når albumet er fra, men på det andre så må man være smart nok til å holde musepekeren over bildet først, for å se at det står Oktober 2010.
Vimsan Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 Jag tror jag tycker förslag nr 2 inte för att det var till någon hjälp kanske men
Ingvild Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 Jeg likte nummer to best (Flogr). På nummer en ble det mange klikk (klikk inn på albumet, inn på bildet, på thumbnailen for å komme til neste bilde osv), mye scrolling (må scrolle ned til thumbnail) og lang ventetid (det tok mye lenger tid å laste bilder der enn i Flogr!).
Anette Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 Flogr var MYE raskeere enn den andre også...
Huldra Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Jeg likte nummer to best (Flogr). På nummer en ble det mange klikk (klikk inn på albumet, inn på bildet, på thumbnailen for å komme til neste bilde osv), mye scrolling (må scrolle ned til thumbnail) og lang ventetid (det tok mye lenger tid å laste bilder der enn i Flogr!). Helt enig - jeg gidder ikke scrolle så mye for å se bilder..
SoppenCamilla Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Nedstemt. Kanskje jeg skal ombestemme meg så det blir enstemmig!
Huldra Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Tror jeg liker det du allerede har best. Der står det med en gang når albumet er fra, men på det andre så må man være smart nok til å holde musepekeren over bildet først, for å se at det står Oktober 2010. Jeg liker oppsettet på dette albumet best, jeg er enig med deg i dette punktet, men selve brukervennligheten var mye bedre i det andre albumet.
SoppenCamilla Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Jeg liker oppsettet på dette albumet best, jeg er enig med deg i dette punktet, men selve brukervennligheten var mye bedre i det andre albumet. Kan hende, jeg så bare på ett bilde i hvert album.
Wanderlust Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Jeg svarte jo her etter camilla, men den posten kom tydeligvis ikke med den. Og jeg gjorde nok som Camilla og kun gikk inn på ett bilde, og likte oppsettet på album 1 best, men for mye klikking liker jeg jo ikke.
Aussieglis Skrevet 19. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2010 Tuusen takk for tankene deres, SELV OM det er akkurat de samme tankene jeg sitter med *ler* Tror jeg velger flogr da, også får jeg pønske videre på layout og css der. Kanskje jeg finner en måte å få opp navnene til albumene også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar