Gå til innhold
Hundesonen.no

Veemtroppens Astinov


Margrete

Recommended Posts

Jeg tar jo litt bilder av gutten og det føltes litt teit å lage ny tråd hver gang jeg ville briefe med nye bilder :ahappy: Så da kan han like så godt få sin helg egne tråd han :lol:

For de som ikke kjenner Asti så godt så kommer en "kort" liten presentasjon her:

Asti er en bitteliten impuls (som det meste annet jeg gjør). Jeg hadde ventet i lang lang tid på en liten grå frøken, men siden jeg ønsket meg en litt jorda gråtass som min neste hund og den tispa jeg ønsket meg fra ikke synes det var noe greit med hverken mannfolk eller løpetid, så valgte jeg å begynne å se litt andre steder og egentlig bare være med Uta (for/treningstispe). På sesongens første stevne i 2010, møtte jeg Anne Oppdretter, som har Veemtroppens Klippa. Hun er ei tispe med masse fart og motor, hun har tiltalt meg de gangene jeg har sett henne og jeg har sagt til meg selv at en eller annen gang skal jeg ha hund fra henne. Anne kunne fortelle meg at hjemme lå det 4 små Klippa barn ;) Siden jeg er ei dame som aldri handler impulsivt og bruker lang tid på å tenke meg om, så var jeg brått på valpebesøk helgen etter ;) Vel, en kort historie blir ikke så lang, og 4 uker etter hadde jeg med meg lille Asti hjem:

Vaper167.jpg

Lille Asti bare 6 uker gammel

Valper3002.jpg

7 uker gammel og straks klar for å bli med hjem

valpogvask012.jpg

(8 uker og nettopp flyttet inn) Slitsomt å være valp, mens mor gjør husarbeid, så da saboterer man

2010-03-20170535-1.jpg

9 uker og fin fin plass under bordet

risengamargrete017.jpg

Fineste ørene det tenker jeg!

074-2.jpg

Begynner å ta fin form nå, men øra er fortsatt de fineste i verden :P

123.jpg

Sliten gutt på brygga

Og heretter aner jeg slettes ikke når og hvor bildene er tatt, så da får dere ett lite utvalg i neste post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littavhvert019.jpg

003.jpg

Aldri for stor til å ligge på en solstol

018-2.jpg

En tur med bruksberneren X'n til Emma her på sonen

Nyttkamera084.jpg

Vakker og har lært seg å ligge stille i ca 2 sekunder. Så med andre ord jeg var jammen heldig der!

Nyttkamera150.jpg

I parken finner man venner i alle former og fasonger :ahappy:

Parken246.jpg

Ja attpå en sjelefrende :lol:

Parken169.jpg

Asti er nesten helt sikker på at han kan fly, bare synd at tyngdekraften får han ned igjen så fort

Parken079.jpg

Korgutt på vei inn i stemmeskiftet og ut av koret...

IMG_1503.jpg

For nå har vi blitt en tennåring med litt for mye overmot, og da går det slik... (Nora til 2ne)

Rena018.jpg

En tur på Rena har vi å vært. Kahlo passet akkurat han og de koste seg voldsomt, helt til selv Kahlo ble drittlei! (Kahlo til Raksha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...